Nowe trasy tramwajowe
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No to trzeba będzie coś na północ na ONZ puścić w takim razie, bo z kolei 4 sloty z Feminy i 3 z Prostej na ONZ to gruba przesada.
Zasadniczo w zależności od terminu realizacji trasy na Zachodni na Kasprzaka mogą być potrzebne nawet 4 sloty (do Daszyńskiego, przekładka 27 nic tu nie pomoże).
Zasadniczo w zależności od terminu realizacji trasy na Zachodni na Kasprzaka mogą być potrzebne nawet 4 sloty (do Daszyńskiego, przekładka 27 nic tu nie pomoże).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Niech w kółko jeżdżą, do Feminy i z powrotem, jak któraś zetka - chyba że tu znów jest problem, że nie ma jak skręcać, nie robiąc korka. Ale może w przeciwpotoku by przeszło.Glonojad pisze:No to trzeba będzie coś na północ na ONZ puścić w takim razie, bo z kolei 4 sloty z Feminy i 3 z Prostej na ONZ to gruba przesada.
Zasadniczo w zależności od terminu realizacji trasy na Zachodni na Kasprzaka mogą być potrzebne nawet 4 sloty (do Daszyńskiego, przekładka 27 nic tu nie pomoże).
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Skręcanie na Feminie jest zawsze kosztem któregoś kierunku na wprost. Niemniej skręty na Daszyńskim prędzej czy później powstaną, więc zawsze zostaje Starynkiewicz, jak nie Naruciak. Choć mnie linia ukośna, np. ONZ - Stawki - Międzyparkowa - FSO by kusiła (choć jej dużą wadą byłby brak przesiadek do M1).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Za Naruciak to by Cię ukatrupili, że nie dalej. Zresztą Grójecka, a zwłaszcza Zawiszy, nie są, jak to mówią, z gumy, więc pewnie odbyłoby się to kosztem jedynki (czy dobrze - nie wiem).
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zawisza spokojnie kolejna linię w tej relacji przyjmie, bo spadły kursy skrocone 24 a wcześniej - 8. Wszystko sie rozbija o pytanie, jak szybko będą rosły potoki z Odolan do Daszyńskiego.
1 raczej nikt ciął nie będzie, choć oczywiście ZTM nie opublikował jeszcze projektu "co po M2 na Bródnie" i jestem pełen obaw, bo obciąć kursy 1 jest najłatwiej.
1 raczej nikt ciął nie będzie, choć oczywiście ZTM nie opublikował jeszcze projektu "co po M2 na Bródnie" i jestem pełen obaw, bo obciąć kursy 1 jest najłatwiej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Przecież skręty na Feminie są w cieniu zielonego dla osobówek.Glonojad pisze: ↑15 lis 2021, 18:10Skręcanie na Feminie jest zawsze kosztem któregoś kierunku na wprost. Niemniej skręty na Daszyńskim prędzej czy później powstaną, więc zawsze zostaje Starynkiewicz, jak nie Naruciak. Choć mnie linia ukośna, np. ONZ - Stawki - Międzyparkowa - FSO by kusiła (choć jej dużą wadą byłby brak przesiadek do M1).
Chyba chodzi o to, że nie da się zrobić teleportu, jak coś czeka na skręt. Jeśli zawsze tramwaj zdążałby dojechać i wymienić ludzi przed fazą skrętu, to by nie blokował.Flash8222 pisze:Przecież skręty na Feminie są w cieniu zielonego dla osobówek.Glonojad pisze: ↑15 lis 2021, 18:10Skręcanie na Feminie jest zawsze kosztem któregoś kierunku na wprost. Niemniej skręty na Daszyńskim prędzej czy później powstaną, więc zawsze zostaje Starynkiewicz, jak nie Naruciak. Choć mnie linia ukośna, np. ONZ - Stawki - Międzyparkowa - FSO by kusiła (choć jej dużą wadą byłby brak przesiadek do M1).
PS kiedy Femina z programem Jarka?
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Skręty na Feminie są w fazie analogicznej do fazy skrętnej dla osobówek, ale dłuższej.
Femina jest już Jarkowa. Ewentualne optymalizacje wymagają dodania brakujących azyli i zmiany układu faz - skrętów w ciągu JPII w ramach jednej fazy. To da więcej czasu na JPII.
Femina jest już Jarkowa. Ewentualne optymalizacje wymagają dodania brakujących azyli i zmiany układu faz - skrętów w ciągu JPII w ramach jednej fazy. To da więcej czasu na JPII.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W porównaniu do obecnej oferty autobusowej (która zapewne zostanie ścięta) mocno kiepskie częstotliwości.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Chyba sobie żartujesz. Oprócz 105 - tylko do metra, co wiązka tramwajów też zapewni - cała reszta autobusów do przeciętnego tramwaju nawet się nie umywa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tak na szybko szacując to tramwaj co 8' jest porównywalny zdolnością przewozową do autobusu co 6', czyli tego "silnego" 105, w porównaniu do którego to ma być taka kiepska oferta.
Myślę, że to swoją drogą warte podkreślenia: standardowa linia tramwajowa to odpowiednik zdolności przewozowej większości najsilniejszych linii autobusowych w mieście.
(są takie metrotramy w Berlinie, co to częściej niż 10' nie jeżdżą nigdy, M17 chociażby)
Myślę, że to swoją drogą warte podkreślenia: standardowa linia tramwajowa to odpowiednik zdolności przewozowej większości najsilniejszych linii autobusowych w mieście.
(są takie metrotramy w Berlinie, co to częściej niż 10' nie jeżdżą nigdy, M17 chociażby)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ta proporcja jest nawet bardziej bolesna w zestawieniu 140N vs SU18E...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tym bardziej tłuc do głowy. Zwłaszcza, że różnica w częstotliwości 6' vs 8' ma już bardzo niewielki wpływ na czas podróży, tym bardziej że autobus z większym rozrzutem kursuje.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?