Tak, 20. Seria 88 też już nie jest wcale wybitnie młoda - za kilkanaście dni wozom stuknie 14 rok eksploatacji w dosyć wymagających, warszawskich warunkach.
Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Kiedyś na Dworcu Wschodnim widziałem jak kierowca odpalił właśnie SU15 na MPP i kierowca musiał go podpompować, żeby w ogóle ruszyć, także młodość to one na pewno mają już dawno za sobą.kajo pisze: ↑13 gru 2021, 16:17Ile te wozy mają lat? 20 lat? Pewnie psują się na potęgę. Zakładam, że części nie leżą na magazynie MZA, tylko za każdym razem trzeba je sprowadzać indywidualnie, a to kosztuje. I albo czekasz na dostawę z Solarisa i czekasz, albo płacisz za jakieś goowno extra 10-20 PLN za kuriera.
I to nie koniecznie musi wynikać z metrażu, a ze starej skrzyni czy silnika.
Szkoda tylko że coś z 12m lub 18m z zakładu R6 nie uratują na MPP tylko trzeba kolejne 2 sprawne wozy na to przeznaczyć, no ale cóż bogatemu wszystko wolno
Nadwyżka przegubów stąd taka a nie inna decyzja.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To jak już to niech 81xx jeżdżą na MPP. Albo 82/84xx. Jedne i drugie zaraz idą do kasacji, a 88xx jeszcze miały pożyć.
Za pół roku i tak przecież przychodzą Autosany i kilka 88xx na pewno poleci. 81xx i 82xx/84xx to gruz i nawet na MPP już się nie nadają.michael112 pisze: ↑13 gru 2021, 21:06To jak już to niech 81xx jeżdżą na MPP. Albo 82/84xx. Jedne i drugie zaraz idą do kasacji, a 88xx jeszcze miały pożyć.
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ja tam się pogubiłem, ile czego poleci. Liczbowo spodziewałem się że trochę 88xx poleci, ale teraz mam wątpliwości. Przypuszczam bowiem że MZA będzie chciało mieć trochę "z górką" autobusów dzięki temu jak <sarkazm>wspaniale</sarkazm> działają autobusy elektryczne oraz ich ładowarki.
Ale tam trzeba pewnie siedzenia przerobić i jakieś inne drobne modyfikacje, bo tam jeżdżą wolontariusze, jakaś pomoc medyczna czy coś. To co roku taki autobus przerabiać?michael112 pisze: ↑13 gru 2021, 21:06To jak już to niech 81xx jeżdżą na MPP. Albo 82/84xx. Jedne i drugie zaraz idą do kasacji, a 88xx jeszcze miały pożyć.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
No właśnie o to chodzi, żeby jeszcze te przeznaczone na MPP pożyły...michael112 pisze: ↑13 gru 2021, 21:06To jak już to niech 81xx jeżdżą na MPP. Albo 82/84xx. Jedne i drugie zaraz idą do kasacji, a 88xx jeszcze miały pożyć.
Żeby na następny zimowy sezon nie przysposabiać kolejnych wozów na to, co niewątpliwie wymaga trochę czasu i pieniędzy
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
1103, 1113 i 1114 kasacja
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
1516 skierowano do kasacji.
-
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
8226 i 8403 chyba też papa
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
KPK Białystok od początku lutego posiada zakupionego Solarisa Urbino 18 5200.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.