No panie Przyjacielu, nie tak od samego początku, trochę studiowałem na SGGW , a tu dowód:pawcio pisze: ↑16 sty 2022, 9:44Po pierwsze 401 od samego początku jeździło poza szczytami. A i tak zdobywanie frekwencji szło bardzo mozolnie. Po drugie, założenie że dodatek to jeden kierowca a całodzienna to dwóch jest absolutnie fałszywe. Nie sprawdzałem, ale strzelam w ciemno że żaden dodatek na 319 nie nadaje się do pracy w przerywanym systemie czasu pracy.
Komunikacja miejska w Wawrze [II]
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
Wydaje mi się, że chodziło o 401 po rozwodzie z Marysinem.
W ogóle wydaje się, że teraz byłoby łatwiej dawać takie kosmiczne częstotliwości a wtedy to jednak narzucałyby się 15 lub 20 minut a nie 16 czy 18. No ale takie czasy były, może TeeR to bardziej wspierał niż busman
ŁK
Nawet nie rozwodu co małżeństwa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Przypominam, że pierwotnie to miało być rewolucyjne 515 z Kolonii - Trasą Siekierkowską - i dawnym przebiegiem linii 401 do Niedźwiadka.
- TranslatorPS
- Posty: 632
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
A kto powiedział, że w BusManie muszą być idealne takty?
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
-
- Posty: 5090
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
I jak tu ułożyć układ przy PKP Falenica?.
1. Będzie długa zatoka przystankowa na dwa stanowiska między tunelem w Falenicy, a ulicą Frenkla wzdłuż wschodniej Patriotów. Według koncepcji dla 146 ale teraz może linia na most ?.
2. Będzie zatoka przystankowa na południe od tunelu przy wschodniej Patriotów.
3. Będą zatoki przystankowe w tunelu wraz z dojściami na perony.
4. Chyba nadal są planowane dwie zatoki przy wschodniej Patriotów na północ od ulicy Frenkla[ obejrzany projekt nie obejmuje tego fragmentu okolic stacji].
5 dwie zatoki na zachodniej Patriotów[ 521, 142,161] mniej więcej w tym samym miejscu co teraz.
6. Nie będzie możliwości przejazdu z Patriotów poprzez Młodą[ ślepa] i Derkaczy. Będą dosyć spore ronda przy skrzyżowaniu z ulicą Derkaczy/Bysławska/ tunel oraz Bystrzycka/ Walcownicza/tunel. Będzie połączenie zachodniej Patriotów[ rondo] z rondem przy Derkaczy[ 521] w postaci dwóch łączników.
6. Do likwidacji pójdą przystanki PKP Falenica na Walcowniczej i Bystrzyckiej oraz na Młodej i Bysławskiej w zamian będą wspomniane przystanki w tunelu.
7. Autobusy mają pojechać Frenkla i Podkowy [ chyba jednokierunkowo] w ramach łączenia Patriotów i Bystrzyckiej.
8. Realizacja w latach 2023-25.
1. Będzie długa zatoka przystankowa na dwa stanowiska między tunelem w Falenicy, a ulicą Frenkla wzdłuż wschodniej Patriotów. Według koncepcji dla 146 ale teraz może linia na most ?.
2. Będzie zatoka przystankowa na południe od tunelu przy wschodniej Patriotów.
3. Będą zatoki przystankowe w tunelu wraz z dojściami na perony.
4. Chyba nadal są planowane dwie zatoki przy wschodniej Patriotów na północ od ulicy Frenkla[ obejrzany projekt nie obejmuje tego fragmentu okolic stacji].
5 dwie zatoki na zachodniej Patriotów[ 521, 142,161] mniej więcej w tym samym miejscu co teraz.
6. Nie będzie możliwości przejazdu z Patriotów poprzez Młodą[ ślepa] i Derkaczy. Będą dosyć spore ronda przy skrzyżowaniu z ulicą Derkaczy/Bysławska/ tunel oraz Bystrzycka/ Walcownicza/tunel. Będzie połączenie zachodniej Patriotów[ rondo] z rondem przy Derkaczy[ 521] w postaci dwóch łączników.
6. Do likwidacji pójdą przystanki PKP Falenica na Walcowniczej i Bystrzyckiej oraz na Młodej i Bysławskiej w zamian będą wspomniane przystanki w tunelu.
7. Autobusy mają pojechać Frenkla i Podkowy [ chyba jednokierunkowo] w ramach łączenia Patriotów i Bystrzyckiej.
8. Realizacja w latach 2023-25.
Eh kolejna komisja, i znowu larum na temat prędkości linii kolejowej. Radnym nie podoba się, że będzie 160 km/h od Wawra (i 130 do PKP Wawer). To jest śmieszne i straszne zarazem. Ale nie od dziś wawerscy radni są hamulcowymi.
Potem ludzie to czytają/słuchają i mamy efekty poniżej. Screeny dla ludzi o mocnych nerwach.
Potem ludzie to czytają/słuchają i mamy efekty poniżej. Screeny dla ludzi o mocnych nerwach.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 5090
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Komentarze to akurat w każdej dzielnicy będą podobne. Co do radnych to najbardziej narzekały nowe radne które nie znają tematu. Mnie to akurat nie zdenerwowało tylko rozśmieszyło. Proponuje jednak olać głosy z dzisiejszej komisji i ewentualnie podjąć dyskusje w sprawie podanych przeze mnie punktów.
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Dzisiaj w 3 brygadach 319 . Oba kierunki. Sami kierowcy.
Mówiliśmy, że taka, a nie inna okresowość odstraszy pasażerów. I to się sprawdziło.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
W sensie, że kursowanie poza szczytem napędzi pasażerów w szczycie?
Moje obserwacje z tego tygodnia na moście to: jedna osoba w kierunku Wawra ok. godz. 9.00 i trzy osoby ok. godz. 16.00 w kierunku Ursynowa. Dzisiaj ok. 7.30 widziałem człowieka oczekującego na autobus na przystanku Sitowie w stronę Ursynowa. Generalnie linia na solówki, tylko R-7 ich i tak nie będzie wysyłać. Dla nich wyczynem jest stała obsługa solówkami linii 119 i to chyba tylko dlatego, że jest tam zakaz taborowy (o ile się nie mylę). Inaczej szalałyby przeguby. Swoją drogą 119 ma ładniejsze zapełnienie niż 319.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tak. Wystarczy, że masz jechać po 17 i już się zastanawiasz, czy kursuje, czy nie, albo czy ci ostatni nie ucieknie. Traktujesz takie połączenie jako niepewne i wybierasz inne.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Wybacz, ale od kiedy pocięto rozkłady (pandemicznie, feryjnie) to warto sprawdzać połączenia.
Wiele osób z okolic Warszawy ma do wyboru własny pojazd albo zbiorkom co 30-60 minut, albo i rzadziej. Już wiele lat temu ludzie mieli "ściągi" z rozkładem i dawali radę.
Chyba nie jesteś zwolennikiem teorii, że należy utrzymywać kursowanie 5-22, aby pasażer mógł "w ciemno" iść o 17 na przystanek?