Zmiany obsługowe - styczeń 2022
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Planowo na SU10.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Na Z10 3c z R10 (w niedzielę 2c+1m), 2c+1m z R11 oraz 3c z R13.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Od 13.01 brygady 1, 6 i 010/166 planowo ze Stalowej
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
A dojazdy/zjazdy skąd?
-
- Posty: 738
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Mimo przenosin tych brygad (raczej to tymczasowy zabieg), to rozkład brygadowy pozostał bez zmian, czyli dojazd i zjazd z Kabat.
Jak dojazd i zjazd z Kabat to może lepiej, aby te brygady wzięła Ostrobramska. Mniej paliwa pójdzie na to.
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
MZA jak widać bogate . Zarządzający powinni być nowi
Taniej to by było ludzi na R7 z innych zakładów przenieść czasowo lub na stałe
Słyszałem że na R13 po kilkunastu lub więcej siedzi i jak trzeba wyjechać to mało który obce linie zna, więc niech się doszkalają na R7
To nie są jakieś gigantyczne pieniądze - a ludzie też nie lubią być przenoszeni.
ŁK
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Albo rozkład zmienić i niech te brygady się włączają od placu Hallera.
One się mogą włączać i bez zmiany rozkładu
Szybciej jednak się jedzie na Kabaty na pusto - a może te kursy nie są za bardzo potrzebne
ŁK
Tak, razem wychodzi to ok. 160 km dziennie - co to jest dla budżetu...
Ale R7 też nie jest na Kabatach, też jakieś kilometry są na dojazd.man1956 pisze:Tak, razem wychodzi to ok. 160 km dziennie - co to jest dla budżetu...
ŁK
- AdamKlocusky
- Posty: 588
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
No i jest komunikat. 24 stycznia ruszają trzy trójki
Zmiana obowiązuje od 24 stycznia 2022 (poniedziałek)
Organizacja komunikacji w związku z objęciem obsługą obszaru Kępy Tarchomińskiej
W związku z wybudowaniem pętli autobusowej oraz przystanków w obszarze Kępy Tarchomińskiej od dnia 24 stycznia 2022 r. (poniedziałek) wprowadzone zostają poniższe stałe zmiany układu komunikacyjnego w dzielnicy Białołęka:
Zmiany trasowe
211
Linia zostaje wycofana z obszaru Bukowa i skrócona do krańca DĄBRÓWKA WIŚLANA.
333
Uruchomiona zostaje linia okresowa na trasie:
ĆWIKLIŃSKIEJ – H. Ordonówny – zawrotka na rondzie płk. Cieplińskiego – H. Ordonówny
– Światowida – Dzierzgońska – Odkryta – Sprawna – Aluzyjna – zawrotka na pętli DĄBRÓWKA WIŚLANA – Aluzyjna – Modlińska – Przyrzecze – Bukowska – Kępa Tarchomińska – KĘPA TARCHOMIŃSKA
powrót:
KĘPA TARCHOMIŃSKA – Kępa Tarchomińska – Bukowska – Przyrzecze – N. Gąsiorowskiej
– Główna – Modlińska – Aluzyjna – zawrotka na pętli DĄBRÓWKA WIŚLANA – Aluzyjna
– Sprawna – Odkryta – Dzierzgońska – Światowida – H. Ordonówny – ĆWIKLIŃSKIEJ
Zmiany przystankowe
Uruchomione zostają przystanki:
- KALENICA 01 zlokalizowany na peronie przy ulicy Bukowskiej przed skrzyżowaniem z ulicą Kalenicką w kierunku ulicy Kępa Tarchomińska, obowiązujący jako warunkowy na trasie linii 333 w kierunku krańca KĘPA TARCHOMIŃSKA
- KALENICA 02 zlokalizowany na peronie przy ulicy Bukowskiej za skrzyżowaniem z ulicą Kalenicką w kierunku ulicy Przyrzecze, obowiązujący jako warunkowy na trasie linii 333 w kierunku krańca ĆWIKLIŃSKIEJ
- BUKOWSKA 01 zlokalizowany na peronie przy ulicy Kępa Tarchomińska za skrzyżowaniem z ulicą Bukowską w kierunku ulicy Gladioli, obowiązujący jako warunkowy na trasie linii 333 w kierunku krańca KĘPA TARCHOMIŃSKA
- BUKOWSKA 02 zlokalizowany na peronie przy ulicy Bukowskiej za skrzyżowaniem z ulicą Kępa Tarchomińska w kierunku ulicy Przyrzecze, obowiązujący jako warunkowy na trasie linii 333 w kierunku krańca ĆWIKLIŃSKIEJ
W zespole ĆWIKLIŃSKIEJ dla linii 333 jako krańcowy obowiązywał będzie przystanek ĆWIKLIŃSKIEJ 02 (w kierunku ulicy J. Mehoffera) natomiast przystanek ĆWIKLIŃSKIEJ 01 obowiązywał będzie jako przelotowy w kierunku krańca KĘPA TARCHOMIŃSKA.
- KĘPA TARCHOMIŃSKA 01 zlokalizowany na peronie przy jezdni pętli autobusowej obowiązujący jako krańcowy dla linii 333
Przystanek BUKÓW 03, dotychczas funkcjonujący jako krańcowy dla linii 211, obowiązywał będzie wyłącznie dla linii 333 jako przelotowy w kierunku krańca KĘPA TARCHOMIŃSKA.
Kursowanie wyżej wymienionych linii odbywać się będzie według nowych rozkładów jazdy.