Moderator: vernalisadonis
-
Jurand
- Posty: 1259
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 23 lut 2022, 5:23
7325/012/141
8573/011/182
8192/4/251
-
Molo
- Posty: 654
- Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56
Post
autor: Molo » 23 lut 2022, 7:32
man1956 pisze: ↑22 lut 2022, 21:52
Z jakiego powodu na 251 przestały jeździć elektryki?
Po zmianie pantografów ładowarka jest niekompatybilna.
-
Jurand
- Posty: 1259
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 23 lut 2022, 10:42
Molo pisze: ↑23 lut 2022, 7:32
man1956 pisze: ↑22 lut 2022, 21:52
Z jakiego powodu na 251 przestały jeździć elektryki?
Po zmianie pantografów ładowarka jest niekompatybilna.
I co dalej?
Jakiś biznes plan mają ?
-
fraktal
- Posty: 5654
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 23 lut 2022, 11:23
Molo pisze: ↑23 lut 2022, 7:32
man1956 pisze: ↑22 lut 2022, 21:52
Z jakiego powodu na 251 przestały jeździć elektryki?
Po zmianie pantografów ładowarka jest niekompatybilna.
Czyli powinny jeździć na 106, ale pewnie ZTM nic o tym nie wie.
-
bartoni722
- Posty: 12174
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 23 lut 2022, 11:24
I gdzie by się miały ładować?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
wincenty
- Posty: 1528
- Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
- Lokalizacja: Miasteczko Kabaty
Post
autor: wincenty » 23 lut 2022, 11:33
bartoni722 pisze: ↑23 lut 2022, 11:24
I gdzie by się miały ładować?
Na nowej pętli na Młynowie, po drugiej stronie Obozowej... ale to jeszcze za chwilę...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
Molo
- Posty: 654
- Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56
Post
autor: Molo » 23 lut 2022, 12:00
Jurand pisze: ↑23 lut 2022, 10:42
Molo pisze: ↑23 lut 2022, 7:32
Po zmianie pantografów ładowarka jest niekompatybilna.
I co dalej?
Jakiś biznes plan mają ?
Podobno władzom Konstancina zależy na elektrykach ,wiec jest szansa, że zainwestują w modernizacje.
-
fraktal
- Posty: 5654
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 23 lut 2022, 12:09
bartoni722 pisze: ↑23 lut 2022, 11:24
I gdzie by się miały ładować?
Na Browarnej. Nie trzeba byłoby zmieniać trasy.
-
bartoni722
- Posty: 12174
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 23 lut 2022, 12:14
W grudniu ładowarka w Konstancinie była OK. Teraz jest nie do użycia więc trzebaby przewrócić końcówki znowu. Ale może gmina dostosuje i znowu będą hulać. Wtedy znowu przewracamy końcówki 106 i 127?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
ashir
- Posty: 27968
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 23 lut 2022, 12:53
Tylko dlaczego gmina ma ponosić koszty za to, że MZA wymieniło sobie pantografy?
-
Jurand
- Posty: 1259
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 23 lut 2022, 13:11
Molo pisze: ↑23 lut 2022, 12:00
Jurand pisze: ↑23 lut 2022, 10:42
I co dalej?
Jakiś biznes plan mają ?
Podobno władzom Konstancina zależy na elektrykach ,wiec jest szansa, że zainwestują w modernizacje.
A ładowarki czyje są i dlaczego MZA wymieniło pantografy na takie co z tą ładowarką nie chcą współpracować
2017/51/192
2200/09B/188
-
ashir
- Posty: 27968
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 23 lut 2022, 15:43
Ładowarka to akurat należy do Konstancina-Jeziorny.
-
fraktal
- Posty: 5654
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 23 lut 2022, 21:07
bartoni722 pisze: ↑23 lut 2022, 12:14
W grudniu ładowarka w Konstancinie była OK. Teraz jest nie do użycia więc trzebaby przewrócić końcówki znowu. Ale może gmina dostosuje i znowu będą hulać. Wtedy znowu przewracamy końcówki 106 i 127?
MZA wymieniło pantografy z myślą o obsłudze Traktu Królewskiego i linii 106 tak przypuszczam. Tylko, że wcześniej zmieniono trasę. Efekt taki, że część solówek nie ma zatrudnienia. I nie wiadomo czy i kiedy to się zmieni.
-
Jurand
- Posty: 1259
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 24 lut 2022, 5:22
7734/011/182
7736/012/141