Zmiany obsługowe - marzec 2022
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Zmiany obsługowe - marzec 2022
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/03/0 ... chodniego/
Rozumiem, że jest to podyktowane zamieszaniem przy przyjmowaniu uchodźców z Ukrainy, ale brak postojów i korki przed RZS całkowicie rozreguluja ta linię.
Rozumiem, że jest to podyktowane zamieszaniem przy przyjmowaniu uchodźców z Ukrainy, ale brak postojów i korki przed RZS całkowicie rozreguluja ta linię.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Nie musi być bezpostojowo. Będzie przystanek techniczny RZS 71. Poza tym 182 nie ma przesadnie napiętych czasów przejazdów więc zdarza się nadrabianie czasu na trasie.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Podejrzewam, że to 182 będzie zawracało tą zawrotką pod wiaduktem przed RZS, więc nie powinno być najgorzej, zazwyczaj zaklopsowane są głównie pasy do skrętu w prawo. Pytanie, czy za zawrotką autobusy nie będą miały problemu z bezpośrednim przebiciem się na prawy pas, gdzie będzie zapewne przystanek techniczny.
182 tak, czyli przed RZS, teraz też zawraca. Już dawno nie widziałem, żeby tam jakieś 182 zawracało przez rondo.
I jakoś nie ma problemu, żeby obsłużyć przystanek RZS.
I jakoś nie ma problemu, żeby obsłużyć przystanek RZS.
Pozdrawiam
Od dziś na 817:
01 na MEGA
02 na solo
03 na MEGA
01 na MEGA
02 na solo
03 na MEGA
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Aż tak duże zainteresowanie jest tym połączeniem?
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Kwestia skrócenia kliku pociągów S1 do Zachodniego.
Przy okazji 717 zyskuje objazd w Piastowie i wraz z 817 znika z bałaganu na Zachodnim, zawracając jako PTR przez Szczęśliwicką. I dojdzie dodatek 05 który zwiększy postoje do 24-25' na Zachodnim w szczycie, jest nawet 31' (17:53-18:24). Bardzo pożądana zmiana, bo na tym 717 przez ostatnie dni była ostra patologia, stada i wyniki po -60', -70' nie należały do rzadkości nawet wieczorami.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przydałoby się jeszcze dodanie na 817 kursów skróconych do Skoroszy, z taktem 20-40 do Pruszkowa. Wówczas byłby dojazd na Skorosze Alejami co 10.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
fik pisze: ↑08 gru 2021, 21:12Ale w tym przypadku zgadzam się - duża część problemu jest w częstotliwości 198, a już absolutnie poniżej wszelkiej krytyki jest częstotliwość 30' zaczynająca się jeszcze praktycznie w godzinach powrotów "z miasta" (19.15 z Wesołej). Za to, oczywiście, o piątej w nocy radośnie co kwadrans.
Warto dostrzegać pozytywy - od 13.03 198 znowu ma normalne co 15 minut do ok. 21:15 z Wesołej.bartoni722 pisze: ↑16 gru 2020, 11:47Ostatnio sobie trochę gadaliśmy o Starej Miłosnej, 198 dostało bolesne ścięcie na 30 minut około półtorej godziny wcześniej niż dotychczas (18:57, 19:13, 43 z PKP Wesoła). Rozumiem że przesiadki są tylko pod SKMki ale przyjazd R2 19:44 a odjazd 198 o 20:13 naprawdę wygląda słabo (nawet jeśli 8 minut przed tym pociągiem jedzie SKMka).
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Czyżby nagle od dziś zaszły jakieś zmiany obsługowe?
R10 dziś na brygadach 138,162 zakładu Stalowa i dodatkach 509 obsługiwanych przez R13, a ta druga na 128/175 wcześniej obsługiwanych przez R10
R10 dziś na brygadach 138,162 zakładu Stalowa i dodatkach 509 obsługiwanych przez R13, a ta druga na 128/175 wcześniej obsługiwanych przez R10
Na 131 Ostrobramska też raz jest, raz nie. Może po prostu MZAcw końcu samo sobie zaczęło rozdzielać obsługę w zależności od możliwości zajezdni. Na dyspozycję z uchodźcami też przecież potrzeba wozów i kierowców.
Co ciekawe, na 128/175 ze Stalowej same spalinowce
A Ostrobramska na 131 od kilku dni obstawia brygady 1 i 4. Wygląda na stałą zmianę
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Dzisiejszy brak elektryków na 128 i 175 wynika pewnie z wieczornych objazdów przy przylocie Bidena.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Tak. Był zakaz.bartoni722 pisze: ↑25 mar 2022, 15:12Dzisiejszy brak elektryków na 128 i 175 wynika pewnie z wieczornych objazdów przy przylocie Bidena.