![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
Odnoszę wrażenie, że Glonojad pisał raczej w kontekście wydłużenia 11 do Wilanowa ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/BbSR8c6F/1r1r4.png)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/4dVYKj67/tram-wawkom.png)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Opcje są różne, 10 wymagało przed pandemią wzmocnienia. Ale jedna z koncówek wilanowskich wydaje się naturalna.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tylko wtedy, z 11 na Wilanów, 10 na Puławskiej jest niepotrzebna. Nie wyobrażam sobie za bardzo 10, 11 i 14 w prawo na Zbawicielu - a 14 też jest w miarę naturalną kandydatką na Wilanów. Po prostu trzeba będzie się przesiadać jednoperonowo.Glonojad pisze:Opcje są różne, 10 wymagało przed pandemią wzmocnienia. Ale jedna z koncówek wilanowskich wydaje się naturalna.
ŁK
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2022/03/21 ... munikacji/
Szkoda, że nie przedłożono propozycji...
Szkoda, że nie przedłożono propozycji...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Skoro już jutro pierwsze spotkanie to spodziewam się, że wtedy zostaną przedstawione. Zresztą taką informację masz również w linku, który podałeś. ![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
No to wszystko wiem, bo czytać umiem
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Konsultacje jeszcze się nie zaczęły, tylko dopiero zostały zapowiedziane. Zaczną się spotkaniem prezentującym układ zmian.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Dwa największe mankamenty:
1) 109 na trasie z Centralnego na Torwar? To jest kompletnie ahistoryczna trasa dla tego numeru!!! Do Torwaru linia została wydłużona ledwie rok temu, teraz chcą ją skracać tylko do tego odcinka, tymczasem z centrum na Jelonki ta linia jeździła od 1948 roku(!!!) z kilkuletnią przerwą po roku 2007.
To już lepiej linię całkiem zlikwidować a z Centralnego do Torwaru posłać jakieś 2XX.
Od kilku lat walczę z takimi przesadzaniami numerków na wskroś przeciwko historycznym trasom, bo wiele razy zdarzało się że po paru latach od likwidacji numer przydał się w relacji podobnej do historycznej. Najlepszym tego przykładem jest samo 109, które właśnie zostało zlikwidowane w 2007 r., a dzięki temu że numer został wolny, to można go było wykorzystać.
2) 190. Dubluje metro i tramwaje na kawale trasy od Targówka przez W-Z do Janusza, a nagle dalej nie może już dublować.
1) 109 na trasie z Centralnego na Torwar? To jest kompletnie ahistoryczna trasa dla tego numeru!!! Do Torwaru linia została wydłużona ledwie rok temu, teraz chcą ją skracać tylko do tego odcinka, tymczasem z centrum na Jelonki ta linia jeździła od 1948 roku(!!!) z kilkuletnią przerwą po roku 2007.
To już lepiej linię całkiem zlikwidować a z Centralnego do Torwaru posłać jakieś 2XX.
Od kilku lat walczę z takimi przesadzaniami numerków na wskroś przeciwko historycznym trasom, bo wiele razy zdarzało się że po paru latach od likwidacji numer przydał się w relacji podobnej do historycznej. Najlepszym tego przykładem jest samo 109, które właśnie zostało zlikwidowane w 2007 r., a dzięki temu że numer został wolny, to można go było wykorzystać.
2) 190. Dubluje metro i tramwaje na kawale trasy od Targówka przez W-Z do Janusza, a nagle dalej nie może już dublować.
Dlatego z centrum wylatuje 171, a jakiś autobus na ciągu al. Solidarności - Leszno - Górczewska musi zostać. 190 co 7,5/10//10 to całkiem atrakcyjna oferta. ![:-) :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:-) :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Są jakieś kursy na obstawianie co zostanie? IMO mocnymi granatami skupiającymi uwagę wszystkich mają być 112, 122 i 190. Bo 190 można w miarę bezkosztowo zostawić uwalając jeszcze bardziej 171.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. ![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
To 154 mogłoby skończyć gdzieś dalej niż Zachodni. Reduta razem z 158? Zmieści się tam?
Opcja 2: W relacji Bitwy-Zachodni jest 172. Więc ewentualnie może niech to 154 podjeżdża do Zachodniego od innej strony? tj. Grójecka-Pruszkowska-Pawińskiego-Dickensa-Szczęśliwicka (Bohaterów Września południowa?)-Opaczewska-Blue City-Zachodni?
Bo generalnie funkcja tranzytowa odejdzie, a lokalna to takie dublowanie wszystkiego co się da (tramwaje w Grójeckiej, wspomniane 172)
Opcja 2: W relacji Bitwy-Zachodni jest 172. Więc ewentualnie może niech to 154 podjeżdża do Zachodniego od innej strony? tj. Grójecka-Pruszkowska-Pawińskiego-Dickensa-Szczęśliwicka (Bohaterów Września południowa?)-Opaczewska-Blue City-Zachodni?
Bo generalnie funkcja tranzytowa odejdzie, a lokalna to takie dublowanie wszystkiego co się da (tramwaje w Grójeckiej, wspomniane 172)
A niech to się nazywa jakkolwiek inaczej. Grunt, że częsta linia z Solce nie bedzie kluczyła różnymi trasami tylko często dowoziła do centrum.michael112 pisze: ↑22 mar 2022, 15:10Dwa największe mankamenty:
1) 109 na trasie z Centralnego na Torwar? To jest kompletnie ahistoryczna trasa dla tego numeru!!!
Ale 190 tylko krzyżuje się z metrem. Inne potoki.michael112 pisze: ↑22 mar 2022, 15:102) 190. Dubluje metro i tramwaje na kawale trasy od Targówka przez W-Z do Janusza, a nagle dalej nie może już dublować.
fajnie byłoby 154 chociaż do M Młynów dociągnąć, szkoda że nie ma nic z Bemowa w okolice Łopuszańskiej i dalej na Służew - może 189 do Ratusza Bemowo?
Przedłużone 167 będzie miało jeszcze gorszą punktualność. Pomysł nie jest zły ale linię trzeba podzielić na 2 z pętlą w okolicach Szczęśliwic lub Rakowieckiej.
228 mogłoby pojechać z Ratusza Bemowo do Wałowickiej dalej jak obecnie do Żwirki i Wigury i ulicą Woronicza do metra na Mokotowie. Połączyłoby Włochy z pierwszą i drugą linią metra.