Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 mar 2022, 17:07

714 aktualnie jeździ co 20/30//60, a według projektu ma jeździć co 30/60//60. Pomyłka? :P

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5279
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 22 mar 2022, 18:07

167 za długie, za to 109... Taki ogryzek. Już ja to widzę, że się ta częstotliwość 7-10 minut utrzyma. Dobry żart. Propozycja 177 chyba najlepsza. No i nie wiem, czy coś nie powinno jechać z Lazurowej w górę i potem w prawo do metra.

Dziwne też, że 249 do metra nie wydłużą skoro metrem w przyszłości ma być zastąpione :P .

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36655
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 mar 2022, 18:21

michael112 pisze:
22 mar 2022, 15:10
1) 109 na trasie z Centralnego na Torwar? To jest kompletnie ahistoryczna trasa dla tego numeru!!!
No to trzeba M2 przemianować na M109. Niektóre trasy zostają na tyle skutecznie zastąpione innymi środkami transportu, że idą do piachu na amen (140 -> 519 -> tramwaj, 150 -> metro, itp., itd.). Aczkolwiek rzeczywiście zamieniłbym 109 i 171 numerami, zostawiając 171 na Powiślu (szkoda, że 166 zajęte), a 109 na Bemowie i Jelonkach.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5279
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 22 mar 2022, 18:24

Bastian pisze:
22 mar 2022, 18:21
Niektóre trasy zostają na tyle skutecznie zastąpione innymi środkami transportu, że idą do piachu na amen (140 -> 519 -> tramwaj)
Z którego roku piszesz :-k :?:

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1631
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 22 mar 2022, 18:36

714 to chyba błąd, Stare Babice mają kasę na autobusy, chyba że Warszawa nie ma wozów.
171 na Powiśle lepiej niż 109.
177 ciekawe, a 167 do podzielenia chyba wymaga większego zastanowienia.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5279
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 22 mar 2022, 18:42

Ja bym widział 109 DC (EP) - Siekierki Sanktuarium. 108 z Bartyckiej i dalej na północ wtedy zbędne. I 167 z Bartyckiej też przy tej częstotliwości 109. Ale chyba czymś mniejszym powinno się raczej zastąpić. Jakieś 168 bis czy cuś...

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36655
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 mar 2022, 19:07

TGM pisze:
22 mar 2022, 18:24
Bastian pisze:
22 mar 2022, 18:21
Niektóre trasy zostają na tyle skutecznie zastąpione innymi środkami transportu, że idą do piachu na amen (140 -> 519 -> tramwaj)
Z którego roku piszesz :-k :?:
Z 2022.

519 od dawna należało się uzwyklenie, ale nawet zmiana numeru i koloru budzi protesty, więc nikomu nie chciało się bawić w takie tymczasowe manewry, skoro prawie cała trasa idzie w szynę.
TGM pisze:
22 mar 2022, 18:42
Ja bym widział 109 DC (EP) - Siekierki Sanktuarium. 108 z Bartyckiej i dalej na północ wtedy zbędne. I 167 z Bartyckiej też przy tej częstotliwości 109. Ale chyba czymś mniejszym powinno się raczej zastąpić. Jakieś 168 bis czy cuś...
I tu też aż się prosi o tramwaj na Gagarina, Rakowieckiej i Rostafińskich. Wtedy 167 stamtąd w ogóle out, 109 (171) na Siekierki, a 108 zakrańcować na Sielcach, dowożąc nim do tramwaju.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26840
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 mar 2022, 19:31

716 cokolwiek na czasie przejazdu zyska na tej zmianie?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5279
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 22 mar 2022, 19:33

Glonojad pisze:
22 mar 2022, 19:31
716 cokolwiek na czasie przejazdu zyska na tej zmianie?
Uzasadnieniem było zastąpienie 197 a nie poprawa czasu przejazdu.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1631
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 22 mar 2022, 19:37

716 nie straci, a zyska pewnie kilku pasażerów.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Jurand
Posty: 1085
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 22 mar 2022, 19:51

Nordyk110 pisze:
22 mar 2022, 19:37
716 nie straci, a zyska pewnie kilku pasażerów.
Niezbyt wygodna przesiadka ze 197 do 716 i odwrotnie się zrobi, obecne 197 na pełnej trasie bardzo dobrze pracuje i opóżnień zbytnich nie łapie (-(

Jurand
Posty: 1085
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 22 mar 2022, 19:55

Lukas pisze:
22 mar 2022, 15:59
Przedłużone 167 będzie miało jeszcze gorszą punktualność. Pomysł nie jest zły ale linię trzeba podzielić na 2 z pętlą w okolicach Szczęśliwic lub Rakowieckiej.
Wycofali z Chomików bo za długie i nie punktualne ponoć to było i teraz znowu chcą wydłużyć, więc może niech wróci na dawną trasę przez
Koło, a 184 wg nowej propozycji dla 167 i niech na Młocinach nadal krańcuje :-k

Łukasz
Posty: 10651
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 22 mar 2022, 20:01

154 za to wraca na historyczny kraniec.

Tylko czy powinno się ciąć tę relację… Bo jednak 167 z 12 awansuje na 10, a 4x154 na godzinę będzie mniej… Poza tym tak długie 167 to pewne stada. Chyba że zakładamy koordynacje ze 136.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25380
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 mar 2022, 20:05

TGM pisze:
22 mar 2022, 18:42
Ja bym widział 109 DC (EP) - Siekierki Sanktuarium. 108 z Bartyckiej i dalej na północ wtedy zbędne. I 167 z Bartyckiej też przy tej częstotliwości 109. Ale chyba czymś mniejszym powinno się raczej zastąpić. Jakieś 168 bis czy cuś...
Nie wiem czy takie krótkie 109 nie jest przygotowaniem gruntu pod te Siekierki. Zaraz Spacerową i Gagarina będą rozkopywać, więc Pretekst też się może znaleźć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 mar 2022, 20:45

Jurand pisze:
22 mar 2022, 19:51
Nordyk110 pisze:
22 mar 2022, 19:37
716 nie straci, a zyska pewnie kilku pasażerów.
Niezbyt wygodna przesiadka ze 197 do 716 i odwrotnie się zrobi, obecne 197 na pełnej trasie bardzo dobrze pracuje i opóżnień zbytnich nie łapie (-(
Na pętli Cm. Wolski będziesz miał dogodną przesiadkę.

ODPOWIEDZ