Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
Może to jeszcze wymaga kalibracji, ale potrafi złapać Żurawia, a jak puści Wspólna, to złapie Hoża. Wilcza na kropkach, pl. Konstytucji na jeden skład. Może po prostu miałem pecha. Ale w stronę Centrum to fajnie się leci.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W stronę Centrum jest koordynacja. Adaptacja właśnie powinna przepychać w drugą strone, bo układ przystanków i świateł uniemożliwia koordynację dwukierunkową. Ale to raczej nie jest kwestia kalibracji programu, tylko sprawności urządzeń detekcji i/lub jakości implementacji. Ciąg jest obserwowany.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Co by to nie było, fajnie że to ogarniasz.
Był problem przy zejściu z przystanku przy Żurawiej, ale dotknąlem przycisku, wlazłem pod czujnik i kolejnym cyklem było zielone. Czyli jakoś działa
Był problem przy zejściu z przystanku przy Żurawiej, ale dotknąlem przycisku, wlazłem pod czujnik i kolejnym cyklem było zielone. Czyli jakoś działa
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wymyśliłem, to ogarniam na szczęście mam wielu świetnych pomocników.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Marszałkowska fajnie działa. Nawet pl. Konstytucji i Centrum przepuściły dwa składy jak ostatnio jechałem.
A czy jest szansa, aby przesunąć w czasie fazy na Andersa/Anielewicza? W tej chwili tramwaje jadące od Bankowego łapią kreskę, przez co nie wyrabiają się przy Stawkach. Najgorzej mają 15/18 jeśli jadą za 35, które nie zdąży skręcić i blokuje kolejny cykl.
A czy jest szansa, aby przesunąć w czasie fazy na Andersa/Anielewicza? W tej chwili tramwaje jadące od Bankowego łapią kreskę, przez co nie wyrabiają się przy Stawkach. Najgorzej mają 15/18 jeśli jadą za 35, które nie zdąży skręcić i blokuje kolejny cykl.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Andersa - Anielewicza działa w koordynacji sieciowej z sąsiadami, więc może się nie udać, zwłaszcza, że organizacja na tym skrzyżowania jest niezgodna nie tylko z przepisami, ale nawet ze zdrowym rozsądkiem. Ale nowy SOR już jest, ZDM dostał już chyba nawet pieniądze na roboty, więc stosunkowo niedługo powinno się poprawić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A jak idzie Woloska i Rakowiecka? Tam zdaje się miasto to miało robić… Jeszcze Batorego… Coś tu już działa?
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jeszcze nie, ale to już kwestia max miesiąca: programy zatwierdzone, dostosowane do konkrentych sterowników i będzie git.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Tymczasem mam wrażenie że na GUSie dodatkowe światło było, ale się zmyło.
Nie działa wzbudzenie na przelotce przed Radiową od strony Nowego Bemowa.
Na GUS dodatkowe otwarcie jest tylko od Nowowiejskiej - dla spóźnionych 17/33 oraz brygad skręcających do zajezdni.
Przy Rakowieckiej/Boboli to nawet 3 razy się dziś otwarcie zrobiło. Najpierw czerwone od strony Mordoru. Przejechała siedemnastka od centrum. Teraz dostał poprzeczny. Przejechała nauka jazdy od centrum. Dostało boboli od centrum i lewoskręt. Przyjechała siedemnastka od Mordoru, dostała pałkę. Dopiero teraz zrobiło się zielone od mordoru. Ciekaw jestem, jak to daje radę w popołudniowym szczycie.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Góra w 2 cykle się rozładuje. Tam zresztą nie ma co przepychać za bardzo, bo ani Rakowiecka, ani Batorego dużo samochodów nie przepuści.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No ale Konstruktorska i Domaniewska to dramat. Wieczorem (sobota po 20) do minuty spóźnienia moja 17 dołożyła kolejne 2.
ŁK
17 na Służewiec przy Madalińskiego chyba nie dostała światła o 20:52. Brzmi jak włączone czujniki Może dostała chwilę później, jednak jak widziałem z taksówki, lewoskręt się skończył, ruszyło się prosto, a ciagle była pozioma pałka…
ŁK