Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
Żałosna monotrasowość linii z TŁ, zwłaszcza tego co jest na wschód od Przyczółka. Wszystko koniecznie musi być do Politechniki. A dać coś NŚ i KP. To będą mieć dowóz do M2 jak Dolny Mokotów...
.. czyli też niezaciekawy .
.. czyli też niezaciekawy .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
520 powinno kończyć przy M.Stadion Narodowy albo CNK Kopernik. Tylko jako jedyna linia to bez sensu. Wiec włóczy się puste po Marszałkowskiej.
ŁK
Ja bym wywalił zawrotkę dla autobusów na Pl. Konstytucji. Albo kryterium uliczne albo wcale. To co tam się w godzinach szczytu wyprawia... I nieraz my kierowcy autobusów sami siebie blokujemy (np. 411 kontra 159).
-
- Posty: 4301
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jakie ty chcesz tam zrobić kryterium?
Nie wiem. Chodzi mi o to że jeśli naprawdę musi coś tam zawracać to tylko jakimś kryterium ulicznym a nie przez zawrotkę. 151 obecnie tak zresztą już jeździ czyli się da.
151 ma na tyle krótką trasę, że można zaryzykować brak postoju w Śródmieściu. Zapłowiecze tak nie da rady. Poza tym kryterium 151 wcale nie jest takie cudowne, by przyjąć kolejne 12 kursów do obecnych sześciu w godzinie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jakby przebudować ul. Podoskich i wybudować zaniechane wyjście z M1 w stronę Polnej to można by zrobić wygodną zawrotkę dla linii z Trasy Łazienkowskiej. Przystanek dla wysiadających tak jak 151, a dla wsiadających na Polnej przy nowym wyjściu. Minusem jest mało miejsc na postoje - chyba że Podoskich byłaby jednokierunkowa na całym odcinku- wtedy tam można wyznaczyć.
Bądźmy jednak szczerzy - nic się nie zmieni, bo nikomu na tym nie zależy. Jeśli już coś powstało i funkcjonuje (może i słabo) to zostanie w naszym mieście na wieki.
Bądźmy jednak szczerzy - nic się nie zmieni, bo nikomu na tym nie zależy. Jeśli już coś powstało i funkcjonuje (może i słabo) to zostanie w naszym mieście na wieki.
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Czy dobrze czytam, że sam sobie odpowiedziałeś, że albo skomasowana siekiera (z możliwością przesiadek), albo dziadolinie umożliwiające dojazd bezprzesiadkowy? Dosyć oczywista w odpowiedzi alternatywa
Spotaknie konsultacyjne na temat propozycji zmian w lewobrzeżnej Warszawie (Bemowo, Wola), dziś w środę, 13 kwietnia od godziny 17:00 do godziny 20:00. Ośrodek Kultury Arsus, ulica Traktorzystów 14 (mapa)
Dojazd do ośrodka Arsus oraz powrót:
Przystanki Ursus-Ratusz:
autobusy: 177, 194, 220, 228, 716.
Przystanki PKP Ursus:
autobusy: 129, 177, 178, 187, 194, 207, 401, 716.
Stacja PKP Warszawa Ursus:
kolej: R1, S1.
Szczegóły kursowania linii: https://www.wtp.waw.pl/ https://www.mazowieckie.com.pl/pl/rozkl ... 1-vi-2022r
Szczegóły propozycji zmian na Bemowie:
Szczegóły dotyczące propozycji zmian na Bemowie;
Konsultacje UM Warszawa.
Można również anonimowo wypełnić ankietę. Pozwoli ona dowiedzieć się opiniach mieszkańców na temat przedstawionego projektu oraz jak oceniana jest ta forma konsultacji.
Swoje wnioski – do 7 maja – można będzie zgłaszać także drogą elektroniczną na adres konsultacje@ztm.waw.pl
Wydarzenie na Facebooku
Dojazd do ośrodka Arsus oraz powrót:
Przystanki Ursus-Ratusz:
autobusy: 177, 194, 220, 228, 716.
Przystanki PKP Ursus:
autobusy: 129, 177, 178, 187, 194, 207, 401, 716.
Stacja PKP Warszawa Ursus:
kolej: R1, S1.
Szczegóły kursowania linii: https://www.wtp.waw.pl/ https://www.mazowieckie.com.pl/pl/rozkl ... 1-vi-2022r
Szczegóły propozycji zmian na Bemowie:
Szczegóły dotyczące propozycji zmian na Bemowie;
Konsultacje UM Warszawa.
Można również anonimowo wypełnić ankietę. Pozwoli ona dowiedzieć się opiniach mieszkańców na temat przedstawionego projektu oraz jak oceniana jest ta forma konsultacji.
Swoje wnioski – do 7 maja – można będzie zgłaszać także drogą elektroniczną na adres konsultacje@ztm.waw.pl
Wydarzenie na Facebooku
To może 520 na ZNANĄ, ale przez Dw. Zachodni w śladzie 523? Rozkład 523 jest do pocięcia, bo będzie dublować metro kursami co 4 minuty? Kiepska ekonomika.
-
- Posty: 12174
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Mam nadzieję że to jakaś wielopoziomowa ironia?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Myślę, że po prostu wyjście z myśleniem poza schematy. Też myślałem o czymś takim w mojej głowie. Na pewno jest to lepsze niż przemierzanie odcinka Politechnika-Bankowy na pusto, a potem jeszcze wycieczki po Muranowie.bartoni722 pisze:Mam nadzieję że to jakaś wielopoziomowa ironia?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
ŁK
-
- Posty: 12174
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
To jeszcze trzy pytania żebym dobrze zrozumiał zamysł:
a) co wtedy z obecnym 523?
b) częstotliwość tego nowego 520 ma być obecną 520, czy 523?
c) jakieś zmiany innych linii towarzyszących? (182, etc.)
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
a) co wtedy z obecnym 523?
b) częstotliwość tego nowego 520 ma być obecną 520, czy 523?
c) jakieś zmiany innych linii towarzyszących? (182, etc.)
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Ja zrozumiałem, że:bartoni722 pisze: ↑14 kwie 2022, 9:00To jeszcze trzy pytania żebym dobrze zrozumiał zamysł:
a) co wtedy z obecnym 523?
b) częstotliwość tego nowego 520 ma być obecną 520, czy 523?
c) jakieś zmiany innych linii towarzyszących? (182, etc.)
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
a) obecne 523 zostaje, tyle że część kursów zabiera linia 520 do Znanej.
b) na wspólnym odcinku kursują dajmy na to co 4 lub co 5 minut.
c) 182 dać do pętli Ursus Niedźwiadek, wtedy 187 skrócone do Metro Politechnika lub ewentualnie, posłane do pl. Bankowego, za 520 może być.
523 dubluje się z metrem, czy może powinno się (oficjalnie) zmienić charakter tej linii na zwykły i zapewnić nią obsługę lokalnych potoków?