Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5405
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 11 kwie 2022, 17:30

Żałosna monotrasowość linii z TŁ, zwłaszcza tego co jest na wschód od Przyczółka. Wszystko koniecznie musi być do Politechniki. A dać coś NŚ i KP. To będą mieć dowóz do M2 jak Dolny Mokotów...
.. czyli też niezaciekawy :P .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 11 kwie 2022, 18:52

520 powinno kończyć przy M.Stadion Narodowy albo CNK Kopernik. Tylko jako jedyna linia to bez sensu. Wiec włóczy się puste po Marszałkowskiej.
ŁK

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 11 kwie 2022, 20:32

Ja bym wywalił zawrotkę dla autobusów na Pl. Konstytucji. Albo kryterium uliczne albo wcale. To co tam się w godzinach szczytu wyprawia... I nieraz my kierowcy autobusów sami siebie blokujemy (np. 411 kontra 159).

Autobus Czerwon
Posty: 4301
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 11 kwie 2022, 20:55

Jakie ty chcesz tam zrobić kryterium?

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 11 kwie 2022, 21:07

Autobus Czerwon pisze:
11 kwie 2022, 20:55
Jakie ty chcesz tam zrobić kryterium?
Nie wiem. Chodzi mi o to że jeśli naprawdę musi coś tam zawracać to tylko jakimś kryterium ulicznym a nie przez zawrotkę. 151 obecnie tak zresztą już jeździ czyli się da.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 kwie 2022, 22:08

151 ma na tyle krótką trasę, że można zaryzykować brak postoju w Śródmieściu. Zapłowiecze tak nie da rady. Poza tym kryterium 151 wcale nie jest takie cudowne, by przyjąć kolejne 12 kursów do obecnych sześciu w godzinie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
floyd
Posty: 532
Rejestracja: 08 sty 2006, 19:09
Lokalizacja: saska kępa (międzynarodowa)
Kontakt:

Post autor: floyd » 11 kwie 2022, 22:19

Jakby przebudować ul. Podoskich i wybudować zaniechane wyjście z M1 w stronę Polnej to można by zrobić wygodną zawrotkę dla linii z Trasy Łazienkowskiej. Przystanek dla wysiadających tak jak 151, a dla wsiadających na Polnej przy nowym wyjściu. Minusem jest mało miejsc na postoje - chyba że Podoskich byłaby jednokierunkowa na całym odcinku- wtedy tam można wyznaczyć.

Bądźmy jednak szczerzy - nic się nie zmieni, bo nikomu na tym nie zależy. Jeśli już coś powstało i funkcjonuje (może i słabo) to zostanie w naszym mieście na wieki.
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/

Zawodowo :)

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8818
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 12 kwie 2022, 9:59

TGM pisze:
11 kwie 2022, 17:30
Żałosna monotrasowość linii z TŁ, zwłaszcza tego co jest na wschód od Przyczółka. Wszystko koniecznie musi być do Politechniki. A dać coś NŚ i KP. To będą mieć dowóz do M2 jak Dolny Mokotów...
.. czyli też niezaciekawy :P .
Czy dobrze czytam, że sam sobie odpowiedziałeś, że albo skomasowana siekiera (z możliwością przesiadek), albo dziadolinie umożliwiające dojazd bezprzesiadkowy? Dosyć oczywista w odpowiedzi alternatywa ;)

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 759
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 13 kwie 2022, 15:17

Spotaknie konsultacyjne na temat propozycji zmian w lewobrzeżnej Warszawie (Bemowo, Wola), dziś w środę, 13 kwietnia od godziny 17:00 do godziny 20:00. Ośrodek Kultury Arsus, ulica Traktorzystów 14 (mapa)
Dojazd do ośrodka Arsus oraz powrót:
Przystanki Ursus-Ratusz:
autobusy: 177, 194, 220, 228, 716.
Przystanki PKP Ursus:
autobusy: 129, 177, 178, 187, 194, 207, 401, 716.
Stacja PKP Warszawa Ursus:
kolej: R1, S1.
Szczegóły kursowania linii: https://www.wtp.waw.pl/ https://www.mazowieckie.com.pl/pl/rozkl ... 1-vi-2022r
Szczegóły propozycji zmian na Bemowie:
Szczegóły dotyczące propozycji zmian na Bemowie;
Konsultacje UM Warszawa.
Można również anonimowo wypełnić ankietę. Pozwoli ona dowiedzieć się opiniach mieszkańców na temat przedstawionego projektu oraz jak oceniana jest ta forma konsultacji.
Swoje wnioski – do 7 maja – można będzie zgłaszać także drogą elektroniczną na adres konsultacje@ztm.waw.pl
Wydarzenie na Facebooku

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 13 kwie 2022, 20:34

To może 520 na ZNANĄ, ale przez Dw. Zachodni w śladzie 523? Rozkład 523 jest do pocięcia, bo będzie dublować metro kursami co 4 minuty? Kiepska ekonomika.

bartoni722
Posty: 12174
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 13 kwie 2022, 22:19

Mam nadzieję że to jakaś wielopoziomowa ironia?

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 kwie 2022, 6:55

bartoni722 pisze:Mam nadzieję że to jakaś wielopoziomowa ironia?

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Myślę, że po prostu wyjście z myśleniem poza schematy. Też myślałem o czymś takim w mojej głowie. Na pewno jest to lepsze niż przemierzanie odcinka Politechnika-Bankowy na pusto, a potem jeszcze wycieczki po Muranowie.
ŁK

bartoni722
Posty: 12174
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 14 kwie 2022, 9:00

To jeszcze trzy pytania żebym dobrze zrozumiał zamysł:
a) co wtedy z obecnym 523?
b) częstotliwość tego nowego 520 ma być obecną 520, czy 523?
c) jakieś zmiany innych linii towarzyszących? (182, etc.)

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka



I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 759
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 14 kwie 2022, 10:54

bartoni722 pisze:
14 kwie 2022, 9:00
To jeszcze trzy pytania żebym dobrze zrozumiał zamysł:
a) co wtedy z obecnym 523?
b) częstotliwość tego nowego 520 ma być obecną 520, czy 523?
c) jakieś zmiany innych linii towarzyszących? (182, etc.)

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Ja zrozumiałem, że:
a) obecne 523 zostaje, tyle że część kursów zabiera linia 520 do Znanej.
b) na wspólnym odcinku kursują dajmy na to co 4 lub co 5 minut.
c) 182 dać do pętli Ursus Niedźwiadek, wtedy 187 skrócone do Metro Politechnika lub ewentualnie, posłane do pl. Bankowego, za 520 może być.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8818
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 14 kwie 2022, 11:55

523 dubluje się z metrem, czy może powinno się (oficjalnie) zmienić charakter tej linii na zwykły i zapewnić nią obsługę lokalnych potoków?

ODPOWIEDZ