Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
Jak ulepszyć komunikację, by było gorzej. Znana będzie miała dojazd od metra, ale od tramwajów z Kasprzaka, tylko z przesiadką. Zastąpienie częstszej linii 197, rzadszą linią 716, to według ZTM ulepszenie komunikacji. Włochy także poczują że jest lepsza komunikacja niż obecnie mają. Linia 109 umrze na tej trasie, mimo to, mogłaby zahaczać o Rondo ONZ by były przesiadki do M2, ale lepiej sobie spacerkiem zrobić przesiadkę lub najpierw w M1 a później w M2. Na Prostej mimo że tramwaje nie kursują, zostaje co 30 minut linia 178, wielkie . W sumie, zdecydowana większość zmian, jest twardo wprowadzona, tak jak ZTM chciał. Nie mamy wpływu i będzie trzeba zaakceptować to co ZTM opublikował. Aż się boje pomyśleć, jak ulepszy komunikację po konsultacjach na Bródnie i Targówku.Bywalec pisze: ↑01 lip 2022, 12:30Od jutra skrócenie siedemsetek do Bemowo a reszta zmian od 16 lipca.Bon Jovi pisze: ↑30 cze 2022, 21:55"W czerwcu ZTM przedstawi wypracowane z mieszkańcami propozycje zmian w WTP, które będzie wdrażał po uruchomieniu nowych odcinków metra."
https://www.ztm.waw.pl/konsultacje/nowe ... munikacji/
Albo wszystko poszło do kosza i zrobią twardo tak jak było w projekcie lub nic się nie zmieni. Dziś ostatni dzień czerwca i nic nie słychać na temat co i jak będzie jeździć. Podejście ZTM'u do pasażerów, jest coraz gorsze.
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2022/07/01 ... ublicznym/
Są też plusy, linia 249 może zacznie lepiej pracować, zależy to od częstotliwości. Jeśli zostanie co 30 minut, to jako "socjal" będzie miała ta linia marginalne znaczenie. Może jednak się uda na ulicy Deotymy zrobić aby na przemiennie była z linią 129, a nie o tych samych minutach. Linia 155, zobaczymy jaką częstotliwość, jeśli obecną 171, ciekawe czy będzie lepiej pracować na krótszym odcinku. Żegnamy się z przystankiem Pirenejska, to także w ramach ulepszenia komunikacji miejskiej.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Musieliby wszystko zmieniać przez krzyki.
ŁK
Kretyńskie wydłużenie 167. Jakimś cudem udało się uwalić 154, to będzie 167. Ktoś jeszcze oprócz mnie obstawia kursy wydłużone co 30 minut? 520 wozi muchy po Marszałkowskiej, to trzeba było dowalić 155. Już lepiej było to 520 wydłużyć w cholerę do tej Zajezdni Wola. Wszystko będzie teraz koordynowane na papierze, w praktyce losowo. Docelowo koordynacją się nikt nie przejmie.
A, o częstotliwościach coś cisza - bilans brygadowy ktoś się podejmie policzyć mimo wszystko?
A, o częstotliwościach coś cisza - bilans brygadowy ktoś się podejmie policzyć mimo wszystko?
ŁK
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ale co chcesz z czym koordynować? 155 z 520?
Raz, że 109 już kursuje na tej trasie, a dwa że z Solca/Powiśla do M2 jest najszybciej 162...
Tak, przystanek Norblin oberwał przez budowę Kasprzaka.Na Prostej mimo że tramwaje nie kursują, zostaje co 30 minut linia 178, wielkie
Przecież będzie:Linia 177, też mogłaby dojechać do Metro Bemowo, ale lepiej jest aby była przesiadka.
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... 24x576.png
Hejtujesz bez czytania?
Przystanek z koszmarnym dojściem i w zasięgu tramwajów...Żegnamy się z przystankiem Pirenejska, to także w ramach ulepszenia komunikacji miejskiej.
Tak, 716 jest słąbe...
Zwracam honor, co do 177, źle przeczytałem...person pisze: ↑01 lip 2022, 14:11Przecież będzie:Linia 177, też mogłaby dojechać do Metro Bemowo, ale lepiej jest aby była przesiadka.
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... 24x576.png
Hejtujesz bez czytania?
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
190 ze 155 choćby. 155 ze 109 choćby. Z 520 też już niech będzie naprzemian. Poza tym 112 ze 171 i jeszcze pewnie kilka pomysłów.Autobus Czerwon pisze:Ale co chcesz z czym koordynować? 155 z 520?
To 167 to chyba jest po to, żeby był argument, żeby je rychło podzielić, bo jest w chusteczkę nieregularne.
ŁK
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Naprawdę? Przecież to 155 pewnie będzie jeździło co 30 minut. No, może w szczycie co 20, do któregoś feryjnego zawieszenia. 109, 190 i 520 to częste linie, po 155 bym się tego absolutnie nie spodziewał. Zresztą, z tego co pamiętam to 109, 190 i 520 mają mieć chyba rózne częstotliwości.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ja bym jednak się spodziewał, że 155 to będzie po prostu ucięte 171 z zachowaniem pseudoukładu patokoordynacyjnego ze 109 na Powiślu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Czemu nie można 167 podzielić od razu?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Niestety tak.
Miasto 15-minutowe to modne ostatnio hasło*.
*https://um.warszawa.pl/waw/strategia/-/ ... 5-minutowe
No 109 i 155 by wypadało. A teraz w stronę Torwaru będzie loteria, bo różne korki z Centralnego zepną się z różnymi korkami z Woli. Plus bonus w postaci dylematu: czy koordynować tylko z 109, czy może też z innymi liniami?
Te zmiany są straszne. Jako mieszkaniec os.Gorczewska od kilku lat mam wrażenie że nikt tu nigdy nie był i wprowadzone zmiany
sa czysto teoretycznie. Nie chce mi się już o całości pisać ale np.
249 - była szansa na zrobienie świetnego prostego połączenia Chrzanowa z metrem, na wprost Górczewska. Jeszcze byłaby zwiększona częstotliwość to już w ogóle- sukces murowany. A tak? Robimy jakiegoś potworka którym nadal mało kto będzie jeździł, nie ma opcji żeby ktoś z Coopera jechał tym naokoło do metra. Wszyscy będą wysiadac z Chrznowa na os.Górczewska.Czas przejazdu z pewnością też beznadziejny bo tam jest mnóstwo świateł, 2 lewoskrety które się w szczycie korkują. Pieszo szybciej.
Przecież 171 już robi ten oberek Człuchowska. Po co 2 linie?!
Zamiana 154 na 167? Po co? W jakim celu?
122 - jedyne fajne połączenie Żoliborza i tej części Bemowa (os Gorczewska). 112 też zabrane więc podróż między tymi dzielnicami znacząco utrudniona. W ogóle nie kumam też czemu się tak uwzięli na to 122. Dobrze pracowało na każdym odcinku.
112 - ja wiem że mało punktualnie ale moim zdaniem takie obwodowe linie też są potrzebne. Tak jak 189. Nie rozumiem tendencji cięcia, zważywszy że nie idą za tym wygodne i częste przesiadki.
Po co 220 i 171 musi robić oberki Wrocławska. Zostawmy lokalna 171 na oberki w tym wypadku, a 220 jedzie na wprost, również żeby się przesiąść sensownie na Powstańców.
155 - co to jest w ogóle i dla kogo
Oferta z os Gorczewska do metra Bemowo słaba, zostaje 149,167,podmiejskie. Wszystko dość rzadko i w większości nieregularnie. Wiem że są też tramwaje ale one też nie powalaja częstotliwością. Już teraz poza godzinami szczytu robił się duży tłok, bo są dziury rozkładowe.
Szkoda tych zmian. Od dłuższego czasu mam wrażenie że ludzie którzy robią te zmiany w ogóle nie kumaja podróży w Warszawie, tylko wrzucają coś w tabelki, coś im się niby zgadza, natomiast rzeczywistość jest taka, że zamiast zachęcac to zniechęcaja do korzystania z KM (poza samym metrem oczywiście o ile ktoś blisko mieszka).
sa czysto teoretycznie. Nie chce mi się już o całości pisać ale np.
249 - była szansa na zrobienie świetnego prostego połączenia Chrzanowa z metrem, na wprost Górczewska. Jeszcze byłaby zwiększona częstotliwość to już w ogóle- sukces murowany. A tak? Robimy jakiegoś potworka którym nadal mało kto będzie jeździł, nie ma opcji żeby ktoś z Coopera jechał tym naokoło do metra. Wszyscy będą wysiadac z Chrznowa na os.Górczewska.Czas przejazdu z pewnością też beznadziejny bo tam jest mnóstwo świateł, 2 lewoskrety które się w szczycie korkują. Pieszo szybciej.
Przecież 171 już robi ten oberek Człuchowska. Po co 2 linie?!
Zamiana 154 na 167? Po co? W jakim celu?
122 - jedyne fajne połączenie Żoliborza i tej części Bemowa (os Gorczewska). 112 też zabrane więc podróż między tymi dzielnicami znacząco utrudniona. W ogóle nie kumam też czemu się tak uwzięli na to 122. Dobrze pracowało na każdym odcinku.
112 - ja wiem że mało punktualnie ale moim zdaniem takie obwodowe linie też są potrzebne. Tak jak 189. Nie rozumiem tendencji cięcia, zważywszy że nie idą za tym wygodne i częste przesiadki.
Po co 220 i 171 musi robić oberki Wrocławska. Zostawmy lokalna 171 na oberki w tym wypadku, a 220 jedzie na wprost, również żeby się przesiąść sensownie na Powstańców.
155 - co to jest w ogóle i dla kogo
Oferta z os Gorczewska do metra Bemowo słaba, zostaje 149,167,podmiejskie. Wszystko dość rzadko i w większości nieregularnie. Wiem że są też tramwaje ale one też nie powalaja częstotliwością. Już teraz poza godzinami szczytu robił się duży tłok, bo są dziury rozkładowe.
Szkoda tych zmian. Od dłuższego czasu mam wrażenie że ludzie którzy robią te zmiany w ogóle nie kumaja podróży w Warszawie, tylko wrzucają coś w tabelki, coś im się niby zgadza, natomiast rzeczywistość jest taka, że zamiast zachęcac to zniechęcaja do korzystania z KM (poza samym metrem oczywiście o ile ktoś blisko mieszka).
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
A w Ursusie po zmianach ZP Kuźnicy Kołłątajowskiej traci dojazd do stacji kolejowej, wcześniej chociaż to wykastrowane 207 było, teraz nie będzie nic...
Pozdrawiam