Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
Z tymi potworkami typu 109 i 155 oraz potworem 167 widać wyraźnie, że ta reforma na Woli i Bemowie powinna być połączona z reformą na Wisłostradzie.
520 jeździło przez Broniewskiego. Na Żeromskiego było 515fraktal pisze: ↑01 lip 2022, 21:42Pamiętam czasy, gdy przez Żeromskiego jeździła 520. Efekt? Autobusy pojawiały się na przystankach po 2 lub 3. Nie mogły naraz wypuścić pasażerów najczęściej lub wypuszczały, ale komfortowe to nie było (na przykład zatoka przy przystanku Perzyńskiego, kierunek Chomiczówka). Teraz będzie powtórka, tylko zamiast 520 będzie 171, a w kwestii przystanków, niewiele się tam zmieniło przez te lata. Oczywiście, potok z metra wykorzysta każdą linię, ale jeśli będą stada, pierwszy autobus będzie pełny, drugi średnio napełniony, a trzeci zapewne pusty.
185 - najlepsza linia w mieście!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
A jak Solec stwierdzi, że chce mieć koniecznie tekturowe rury kanalizacyjne, to też całe miasto się zrzuci na przeprowadzenie tego eksperymentu, choć jego wynik będzie z góry znany?pawcio pisze: ↑01 lip 2022, 17:41Chciał Solec mieć koniecznie dojazd i do Bankowego i do Centralnego? To niech się teraz udławi.person pisze: ↑01 lip 2022, 15:36
Niestety tak.
Miasto 15-minutowe to modne ostatnio hasło*.
*https://um.warszawa.pl/waw/strategia/-/ ... 5-minutowe
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
520 także przez jakiś czas. To już było po wycofaniu 515. Polecam trasbusa i trasę z 2007 roku.5556 pisze: ↑02 lip 2022, 0:01520 jeździło przez Broniewskiego. Na Żeromskiego było 515fraktal pisze: ↑01 lip 2022, 21:42Pamiętam czasy, gdy przez Żeromskiego jeździła 520. Efekt? Autobusy pojawiały się na przystankach po 2 lub 3. Nie mogły naraz wypuścić pasażerów najczęściej lub wypuszczały, ale komfortowe to nie było (na przykład zatoka przy przystanku Perzyńskiego, kierunek Chomiczówka). Teraz będzie powtórka, tylko zamiast 520 będzie 171, a w kwestii przystanków, niewiele się tam zmieniło przez te lata. Oczywiście, potok z metra wykorzysta każdą linię, ale jeśli będą stada, pierwszy autobus będzie pełny, drugi średnio napełniony, a trzeci zapewne pusty.
https://www.trasbus.com/liniabus520.htm
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dobrze widzę, że żadnych częstotliwości w projekcie nie podano?
Zmianę 716 uważam za błąd - Piastów będzie marudził na utratę połączenia z Factory (albo po prostu pojedzie tam samochodem, o to pewnie chodziło).
249 zapewne wyprostuje trasę po uruchomieniu przedłużonej Człuchowskiej - deweloperzy mieli to z par. 16 sfinansować.
Końcówki 155 nie rozumiem - po co w ogóle autobus na Solidarności i to jeszcze w takiej relacji? Pro forma, żeby był skret zachód-południe-zachód?
Zmianę 716 uważam za błąd - Piastów będzie marudził na utratę połączenia z Factory (albo po prostu pojedzie tam samochodem, o to pewnie chodziło).
249 zapewne wyprostuje trasę po uruchomieniu przedłużonej Człuchowskiej - deweloperzy mieli to z par. 16 sfinansować.
Końcówki 155 nie rozumiem - po co w ogóle autobus na Solidarności i to jeszcze w takiej relacji? Pro forma, żeby był skret zachód-południe-zachód?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Skoro 523 już musi jechać tak długo nad metrem, to serio potrzebne mu są przystanki nad każdą stacją (Ulrychów)? Jak obstawiacie, kiedy kawałek 523 zostanie ożeniony z kawałkiem 167?
ŁK
Jeśli częstotliwość 249 będzie dotychczasowa to w zasadzie nie mamy o czym rozmawiać bo na jakiej trasie by to nie jeździło to będzie woziło muchy.
Całe 3 tygodnie...fraktal pisze: ↑02 lip 2022, 7:50520 także przez jakiś czas. To już było po wycofaniu 515. Polecam trasbusa i trasę z 2007 roku.
https://www.trasbus.com/liniabus520.htm
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Też mi się wydaje, że odpaździernika to może tak wyglądać.
523 Górczewska - Lazurowa - STARE BEMOWO
105 Lazurowa - Górczewska - Powstańców śląskich- Radiowa - STARE BEMOWO
154 Al. Jerozolimskie - Prymasa Tysiąclecia- Redutowa - Górczewska - Powstańców śląskich - NOWE BEMOWO
Wtedy 167 na Wolę byłoby zbędne.
Może 155 Torwar - ... - Al. Jerozolimskie - Emilii Plater- Pl. Grzybowski - Królewska - Marszałkowska- Pl. Bankowy- ... Zajezdnia Wola.Georg pisze: ↑01 lip 2022, 18:20Dlaczego akurat do Bankowego? Tylko dlatego, że "zawsze tam jeździł autobus, więc niech zostanie", czy coś poza tym?
I jeszcze pytanie dodatkowe: kiedyś 171 łapało w stronę Torwaru duże opóźnienie przed lewoskrętem na patelni i na Książęcej przed pl. Trzech Krzyży w stronę Centrum. Czy teraz te korki są trochę mniejsze?
Nie trzeba z niczym koordynować wtedy.
I tak docelowo będzie to połączone albo z czymś z Ursusa, albo że 131 na Wisłostradę.A relację Marszałkowska - Kino Femina to 520 będzie zapewniać.
Ale przecież skrócenie 154 do Zachodniego to jest jedyną dobra rzecz w tej reformie. Autobus nawet w DS na Pralkę przyjeżdżał po czasie odjazdu. A że przy okazji do reszty popsują 167 to już inna sprawa.patryk148 pisze: ↑02 lip 2022, 13:30Też mi się wydaje, że odpaździernika to może tak wyglądać.
523 Górczewska - Lazurowa - STARE BEMOWO
105 Lazurowa - Górczewska - Powstańców śląskich- Radiowa - STARE BEMOWO
154 Al. Jerozolimskie - Prymasa Tysiąclecia- Redutowa - Górczewska - Powstańców śląskich - NOWE BEMOWO
Wtedy 167 na Wolę byłoby zbędne.
Ciekawe co teraz zastąpi 320 na Forcie Radiowo - przegubowe 167 czy przegubowe 523?
Ta relacja skrętna na Bankowym to ma sens, szczególnie że przesiadki międzytramwajowe są tam koszmarne. Choć ja proponowałem w to miejsce wysłać 520 (grzebiąc 171 na śmietniku historii).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Hm, ale gdyby tak tam był działający skręt tramwajowy, który mógłby być wzbudzany tylko przy skręcie…pawcio pisze:Ta relacja skrętna na Bankowym to ma sens, szczególnie że przesiadki międzytramwajowe są tam koszmarne. Choć ja proponowałem w to miejsce wysłać 520 (grzebiąc 171 na śmietniku historii).
ŁK
Jedyne zdrowe połączenie „523” jest z Nowego Bemowa na Stare Bemowo przez Metro Bemowo (tylko żeby przesiadki i skręty były dogodne).patryk148 pisze:Też mi się wydaje, że odpaździernika to może tak wyglądać.
523 Górczewska - Lazurowa - STARE BEMOWO
105 Lazurowa - Górczewska - Powstańców śląskich- Radiowa - STARE BEMOWO
154 Al. Jerozolimskie - Prymasa Tysiąclecia- Redutowa - Górczewska - Powstańców śląskich - NOWE BEMOWO
Wtedy 167 na Wolę byłoby zbędne.
167 powinno zostać ciachnięte na Mokotowie (możliwe, że połączone ze 138/168 przez Madalińskiego), a druga część powinna wrócić na Bemowo przez Koło, coby trochę przyciszyć krzykaczy
Najdalej do Pl.Narutowicza - a 143 i 188 do Zachodniego naprzemiennie, lub ewentualnie 167 do Politechniki, lub jeszcze bardziej ewentualnie do okolic Ronda Waszyngtona za 138 (ale tu już daleko odjechaliśmy).
ŁK
No jest. Tylko co dalej? Komu z Woli chcesz rozrzucić przesiadki z M1 na Ratuszu? Wolskiej (13+26) czy Obozowej (20+23). I kogo na Pradze pozbawić pojazdu połączenia przez most Ś-D?Łukasz pisze: ↑02 lip 2022, 14:29Hm, ale gdyby tak tam był działający skręt tramwajowy, który mógłby być wzbudzany tylko przy skręcie…pawcio pisze: Ta relacja skrętna na Bankowym to ma sens, szczególnie że przesiadki międzytramwajowe są tam koszmarne. Choć ja proponowałem w to miejsce wysłać 520 (grzebiąc 171 na śmietniku historii).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem