Bilety, kontrole, taryfa

Moderator: JacekM

Autobus Czerwon
Posty: 4301
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 06 lip 2022, 17:27

Szkoda że bez możliwości zakupu biletów krótkookresowych, rozkładu jazdy, planera podróży i położenia pojazdów na mapie w czasie rzeczywistym. No ale zawsze krok (i to nawet milowy) w dobrą stronę.

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 lip 2022, 17:32

floyd pisze:https://www.wtp.waw.pl/aplikacja-mobiwawa/

Po cichu, bez rozgłosu wprowadzono aplikację mobiWAWA - umożliwiającą zakup biletów długookresowych na telefon. Działa. Polecam (betatester) :P
Topornie działa ale idzie używać
ŁK

Paweł D.
Posty: 5600
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 06 lip 2022, 17:44

Fajnie, że podano link do pobrania....
Brak jednorazówek też zastanawiający.
Rozumiem, że kodowanie WKM i zakup w aplikacji wykluczają się?

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 06 lip 2022, 23:48

Autobus Czerwon pisze:
06 lip 2022, 17:27
Szkoda że bez możliwości zakupu biletów krótkookresowych, rozkładu jazdy, planera podróży i położenia pojazdów na mapie w czasie rzeczywistym. No ale zawsze krok (i to nawet milowy) w dobrą stronę.
Te funkcje ma już od dawna istniejąca aplikacja jakdojade.

Autobus Czerwon
Posty: 4301
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 07 lip 2022, 7:08

Dobrze byłoby mieć wszystko albo w jednej, albo w drugiej aplikacji, a nie część tu, część tam.

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 lip 2022, 7:26

Albo używasz jednorazowych, albo miesięcznych, wiec to pewnie i cel, niemniej priorytet biznesowy nie wydaje się jakiś ogromny.
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4301
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 07 lip 2022, 7:43

A co jeśli ktoś używa i takich i takich? Czytelność czegoś takiego rozwiązania jest słaba.

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 lip 2022, 7:55

Autobus Czerwon pisze:A co jeśli ktoś używa i takich i takich? Czytelność czegoś takiego rozwiązania jest słaba.
To jest w grupie brzegowej. Zwykle grupy brzegowe obsługuje się tylko wtedy, jak ma się nadmiar czasu lub jak jest szansa, że staną się istotne biznesowo.
ŁK

Paweł D.
Posty: 5600
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 07 lip 2022, 8:08

Czy nabywcy biletów Warszawa+ to grupa brzegowa, która powinna być obsługiwana tylko w POP lub "centrali" na Grochowskiej? Sądząc po komentarzach - nie.
Ściągam sobie i używam miejską apkę biletową, kończy mi się ważność okresówki i chcę parę dni jeździć na czasówkach i... Nie, sorry, zapraszamy do konkurencji. My w detalu nie robimy.... Czy to jest poważne podejście miasta? Moim zdaniem nie.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 07 lip 2022, 13:36

Autobus Czerwon pisze:
07 lip 2022, 7:08
Dobrze byłoby mieć wszystko albo w jednej, albo w drugiej aplikacji, a nie część tu, część tam.
W sumie jeszcze w tej aplikacji mógłby być kalkulator i edytor zdjęć. Po co do każdej rzeczy osobna aplikacja?

Autobus Czerwon
Posty: 4301
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 07 lip 2022, 13:42

Przykład ciekawy, ale moim zdaniem nietrafiony. Moim zdaniem obecne rozwiązanie bardziej przypomina sytuację gdy w jednej aplikacji masz dodawanie i odejmowanie, a w drugiej mnożenie i dzielenie. Przecież rzadko się dodaje i mnoży jednocześnie, a w ogóle to bez problemu można policzyć za pomocą kartki i długopisu. ;) I uważam że to naprawdę żenujące że w czasie gdy u naszych zachodnich sąsiadów jest jeden bilet na cały kraj związkowy, my tutaj dyskutujemy czy wszystkie rodzaje biletów powinny być w jednej czy rozbite na kilka aplikacji.

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1345
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 07 lip 2022, 14:18

Obecna wersja aplikacji nie umożliwia przeniesienia biletu z dotychczasowej (plastikowej) Warszawskiej Karty Miejskiej do telefonu.
:roll:
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 lip 2022, 16:20

Paweł D. pisze:Czy nabywcy biletów Warszawa+ to grupa brzegowa, która powinna być obsługiwana tylko w POP lub "centrali" na Grochowskiej? Sądząc po komentarzach - nie.
Ściągam sobie i używam miejską apkę biletową, kończy mi się ważność okresówki i chcę parę dni jeździć na czasówkach i... Nie, sorry, zapraszamy do konkurencji. My w detalu nie robimy.... Czy to jest poważne podejście miasta? Moim zdaniem nie.
ZTMowi ma zależeć raczej, żebyś przedłużył okresowy. Poza tym to pewnie jest na roadmapie, tylko gdzieś dalej.
Premo pisze:
Autobus Czerwon pisze:
07 lip 2022, 7:08
Dobrze byłoby mieć wszystko albo w jednej, albo w drugiej aplikacji, a nie część tu, część tam.
W sumie jeszcze w tej aplikacji mógłby być kalkulator i edytor zdjęć. Po co do każdej rzeczy osobna aplikacja?
Akurat jakis edytor zdjęć to jest, tych do profilu :)
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5909
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 16 wrz 2022, 19:42

Mam wątpliwości do biletów jednorazowych. Czytam na stronie organizatora i nie mogę zrozumieć. Jest punkt- emeryci i renciści są uprawnieni do zniżki 50% przy zakupie biletów jednorazowych. Warunek- legitymacja ZUS-u, zniżka do 70 roku życia. Od jakiego wieku emeryta/rencisty przepis ma zastosowanie?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1640
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 16 wrz 2022, 19:56

No moja teściowa od 65 roku życia ma zniżki.
Może tylko ona....
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

ODPOWIEDZ