Niestety przystanki techniczne są na tyle specyficzne, że niestety nie podaje się ich uruchomienia w komunikatach oficjalnych. Wyjątkiem od tego był przystanek PKP Olszynka Grochowska 05 przekształcony na techniczny.bartoni722 pisze:No ten komunikat mówi o rozpoczęciu korzystania z tego przystanku a nie rozpoczęciu jego "budowy".
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
O stronach ZTM MZA i TW
- AdamKlocusky
- Posty: 588
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Raczej data może wskazywać, że szybko wybudowano ten przystanek od rozpoczęcia wojny na Ukrainie. Wcześniej nie było potrzeby. Może ktoś ma bardziej szczegółowe dane, kiedy było zlecone.bartoni722 pisze: ↑16 lip 2022, 10:17No ten komunikat mówi o rozpoczęciu korzystania z tego przystanku a nie rozpoczęciu jego "budowy".
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
- AdamKlocusky
- Posty: 588
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
W rozkładach brakuje linii N25, z tego co mi wiadomo nadal kursuje.
Faktycznie nie ma... W paczkach na ztm.waw.pl także nie ma. Z Jakiego przystanku i w którym kierunku potrzebujesz?AdamKlocusky pisze: ↑17 lip 2022, 15:22W rozkładach brakuje linii N25, z tego co mi wiadomo nadal kursuje.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
- AdamKlocusky
- Posty: 588
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
ogólnie, tak patrzyłem na rozkłady i trochę mnie to zdziwiło. pewnie w natłoku tych zmian, ktoś przez przypadek usunął wpis o N25
Z kolei N02 na liście jest widoczne, ale rozkładu nie sprawdzisz. Żenada...
- AdamKlocusky
- Posty: 588
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
https://www.wtp.waw.pl/rozklady-jazdy/
Dodano możliwość wybrania daty przed wyborem linii. Zmiana zdecydowanie na lepsze.
Dodano możliwość wybrania daty przed wyborem linii. Zmiana zdecydowanie na lepsze.
To chyba niejedna ze zmian. Jakiś pakiet CR-ek poszedł.
Zmieniono oznaczenie kursów wysokopodłogowych... https://www.wtp.waw.pl/rozklady-jazdy/? ... 1&wtp_dy=1
Doszła (?) też w stopce informacje o twórcy strony i o foncie.
Zmieniono oznaczenie kursów wysokopodłogowych... https://www.wtp.waw.pl/rozklady-jazdy/? ... 1&wtp_dy=1
Doszła (?) też w stopce informacje o twórcy strony i o foncie.
- AdamKlocusky
- Posty: 588
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
O. Fajnie. Widać chcą upodobnić wygląd do tego co jest na rozkładach papierowych.karmat pisze:Zmieniono oznaczenie kursów wysokopodłogowych... https://www.wtp.waw.pl/rozklady-jazdy/? ... 1&wtp_dy=1
A czy na papierze ramka to nie pojazd z niską podłogą? Chyba, że tam zamiast kropek wróci ramka dla wysokiej podłogi.
A z kropek w papierowym rozkładzie już całkowicie zrezygnowano?
- TranslatorPS
- Posty: 632
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Bardziej mnie zaskakuje fakt, jak to jest rozwiązane w CSS - mianowicie kratka od kursu wysokopodłogowego jest domyślnym elementem wszystkich kursów, a dopiero danego kursu niskopodłogowość ją usuwa
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Standardowo, w jakichś komunikatach typu gdzie jak dojechać oczywiście lepiej nie wspominać o wyjazdach/zjazdach bo to przy zmianie rozkładu może się zmienić, chyba, że ktoś sobie sprawdza dojazd w jakichś aplikacjach to wtedy to żaden problem.
Ale nie mogę przejść obojętnie do tego jak ZTM podszedł do tego tematu w tym artykule. Wnioskować z niego można, że do Lasu Bielańskiego można dojechać liniami np. 4 czy 18 bo ktoś wypisał linie, które mają tamtędy wyjazdy i zjazdy. I jednocześnie zarzucić można brak konsekwencji bo ktoś nie zadał sobie trudu i nie uwzględnił wszystkich linii (27 i 36 brak) więc czym się autor kierował? Dodatkowo tramwaje podobno korzystają z przystanku "Las Bielański". No ciekawe, zwłaszcza, że około 6 lat temu ten zespół przystankowy dla tramwajów został zlikwidowany Co do komunikacji autobusowej też są błędy....
Wizerunkowo słabo, skoro ZTM nie ogarnia własnego podwórka.