503 jest skoordynowane ze 116. Stąd częstotliwość jest identyczna jak 116.wincenty pisze: ↑06 paź 2021, 14:24Akurat ja pisałem o DP, gdzie różnica między tym 190 a 503 jest dwukrotna (co 30 min. vs. co 15).Autobus Czerwon pisze: ↑06 paź 2021, 13:55
Jaka byłaby według Ciebie adekwatna częstotliwość dla 503 z Natolina po 22 w soboty?
Akurat na 503 z Natolina w soboty wystarczyłby takt 20-minutowy.
Absurdy rozkładowe
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Co do podjazdów 140 i numerka: zjazdówki 159 i 172 do Beresteckiej dają radę.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No ja piję do dyskusji z kolegami, którzy chcieli krótkie 201 numerować odrębnie, osobiście absolutnie nie uważam tego za zasadne:)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Tak na szybko wystarczy, żeby te dwa zjeżdżające wozy z Arrivy wykonały kurs skrócony do pl. Bankowego i sprawa, przynajmniej na tym odcinku byłaby załatwiona.
Choć jak spojrzałem z Górczewskiej też jest takt półgodzinny. Jednak generalnie do naprawy.
Choć jak spojrzałem z Górczewskiej też jest takt półgodzinny. Jednak generalnie do naprawy.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
10 minutowy interwał po 22 w weekendy to myślę że jednak byłaby przesada, ale jednak co te 15 minut w soboty i co 20 w niedziele byłoby moim zdaniem adekwatne.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7016
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Dziesięciominutowy interwał w godzinach wieczornych nie służy zapewnieniu stosownej podaży, a zachęcieniu w tym wypadku pewnie łącznie kilkuset pracowników centrum handlowego do niekorzystania z komunikacji indywidualnej.
Bzdura. Z siedzącym może być faktycznie ciężko, ale nie ma kompletnie żadnego problemu, by wsiąść.wincenty pisze: ↑06 paź 2021, 11:55Najlepiej to widać, gdy o 22:22 spod CH Marki rusza mocno naładowany ostatnimi klientami i pracownikami Centrum Handlowego autobus - najlepsze że w czasie oczekiwania na upragniony odjazd, zjeżdżają wtedy na pusto dwa wozy z Arrivy. Na Radzymińskiej już trudno znaleźć miejsce stojące...
Nie zmienia to jednak faktu, że częstotliwość jest bardzo nieatrakcyjna (zwłaszcza jak się to zestawi z 512 z np. Młodzieńczej)
Zauważyłem, że wszystkie kursy 401 po 20 są skrócone do metra Służew. Pięknie.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
To do której studenci mają zajęcia że powinno też po 20 jeździć na Ursynów?
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Do 20, wychodzi akurat.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
401 z SSGW w kierunku metra kursuje do 21, więc o co chodzi?
Nie wiem gdzie to wpisać, ale może tutaj.
Co to za głupi pomysł że dodatki na 517 rano kończą na przystanku Metro Świętokrzyska 03 ? Zatoka tego przystanku przecina pas rowerowy, ruch rowerów w tym miejscu jest duży, więc jakikolwiek postój dłużej niż to konieczne nie jest wskazany. Zresztą przecież i tak zjazdy na Kleszczową prowadzą dalej w prawo Marszałkowską to co za problem żeby kończyły na standardowym krańcu ?
Co to za głupi pomysł że dodatki na 517 rano kończą na przystanku Metro Świętokrzyska 03 ? Zatoka tego przystanku przecina pas rowerowy, ruch rowerów w tym miejscu jest duży, więc jakikolwiek postój dłużej niż to konieczne nie jest wskazany. Zresztą przecież i tak zjazdy na Kleszczową prowadzą dalej w prawo Marszałkowską to co za problem żeby kończyły na standardowym krańcu ?
To ja się podłączę pod inny temat z Kleszczowej. N01/4 w stronę Ursynowa włącza się dopiero od przystanku Łopuszańska 01, a wyjeżdżając z zakładu mija już po trasie linii przystanek Zajezdnia Kleszczowa 01. To jakaś pozostałość po obsłudze Woronicza?
Bo kiedyś te dodatki były ze Stalowej. Chociaż nie widzę problemu, żeby w razie czego zjeżdżały przez most Poniatowskiego.mb112 pisze: ↑29 lip 2022, 13:45Nie wiem gdzie to wpisać, ale może tutaj.
Co to za głupi pomysł że dodatki na 517 rano kończą na przystanku Metro Świętokrzyska 03 ? Zatoka tego przystanku przecina pas rowerowy, ruch rowerów w tym miejscu jest duży, więc jakikolwiek postój dłużej niż to konieczne nie jest wskazany. Zresztą przecież i tak zjazdy na Kleszczową prowadzą dalej w prawo Marszałkowską to co za problem żeby kończyły na standardowym krańcu ?