Ale co tu jest szczególnego do obserwacji? To nie są "zakryte" przystanki typu "Siekierki-Sanktuarium" czy "Zajezdnia Żoliborz", żeby kierowca musiał zachować szczególną ostrożność. A takie pseudoprzyśpieszone linie nie mają sensu, tym bardziej nie rozumiem dlaczego Twoim zdaniem kierowcy długiej linii 147 muszą się skupiać na "obserwowaniu przystanków na totalnym odludziu", a już krótkiej linii na Gocław nie mogą?
Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2022
Moderator: Wiliam
Dla mnie te przystanki na Wybrzeżu Szczecińskim mogą być zlikwidowane, bo praktycznie nikt z nich nie korzysta. Uważam, że są one są uciążliwe także dla kierowców linii 147, ale użyłem skrótu, bo są tam jeszcze przecież 146 i 302. Chodziło mi o to, że te przystanki i tak nie zostaną zlikiwidowane ale linia 4xx jako następca po E-1 powinna być linią przyśpieszoną bez całkowicie zbędnych przystanków po drodze.
Ale na czym ta uciążliwość polega?
Ludzie potrzebują sprawnego dojazdu do pracy/szkoły/,uczelni w dni powszednie, a temu ma służyć linia pośpieszna okresowa. I czy naprawdę kierowcy przez większą część roku mają uważać na te przystanki, bo ktoś przypadkowo wciśnie przycisk stop bądź zatrzymuje pojazd jakiś nietrzeźwy, bo byłem w tym miejscu świadkiem takich zdarzeń wielokrotnie. Po co E -1 ma być 3xx skoro i tak do Gocławia jest tam 147. Dlatego jestem za zmianą E-1 w 4xx, bo żeby ominąć jakikolwiek przystanek po trasie, to musi być formalnie linia przyśpieszona.
Gocław traci w DS linie co 15 minut? Z komunikatu wynika, że Z-1 tylko w dni powszednie kursuje.
- AdamKlocusky
- Posty: 589
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Przecież E-1 nie ma żadnych przystanków na ul.Wybrzeże Szczecińskie. Po MSN jest od razu Kryniczna NŻ.Michał pisze:E-1 powinno zostać na dotychczasowej trasie ale jako 4xx, gdyż te dwa przystanki na Wybrzeżu Szczecińskim powinno kategorycznie omijać, bo i tak mało kto z nich korzysta (jakieś przypadkowe zabłąkane osoby).Łukasz pisze: ↑11 sie 2022, 14:15Z-1 to takie E-1 tylko z Z. Pewnie od października na czarno (i tak omija chyba w sumie aż 3 przystanki). Ciekawe, czy 507 już tak nie zostanie, bez 411, na zawsze… 509 może też, choć tu już musiałby tramwaj istnieć Można było 509 wysłać do Politechniki zamiast 138 tak btw.
Przykładem 141 i 172. W dodatku na stronie ZTM-u o objeździe (który trwa już czwarty dzień!) nie ma mowy, a w rozkładzie nadal figuruje zawieszony przystanek Konduktorska.
Wozy stoją w korkach na Puławskiej i Spacerowej, a to wszystko bez zmiany rozkładu.
Dziwne te nowe porządki w ZTM...
Zgadza się, ale E-1 od uruchomienia przystanków Kryniczna i Wał Gocławski jest fikcją i parodią linii ekspresowej, dlatego od dawna powinno funkcjonować jako 4xx.
Najlepszy jest objazd dla linii 702 pomimo, że na trasie tej linii nie ma żadnego objazdu...man1956 pisze: ↑11 sie 2022, 20:28Przykładem 141 i 172. W dodatku na stronie ZTM-u o objeździe (który trwa już czwarty dzień!) nie ma mowy, a w rozkładzie nadal figuruje zawieszony przystanek Konduktorska.
Wozy stoją w korkach na Puławskiej i Spacerowej, a to wszystko bez zmiany rozkładu.
Dziwne te nowe porządki w ZTM...
- AdamKlocusky
- Posty: 589
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Komunikat o objeździe jest... tyle, że na drugiej stronie (https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/08/0 ... ul-dolnej/). Ale już o zmianie rozkładów zapomniano.man1956 pisze:Przykładem 141 i 172. W dodatku na stronie ZTM-u o objeździe (który trwa już czwarty dzień!) nie ma mowy, a w rozkładzie nadal figuruje zawieszony przystanek Konduktorska.
Wozy stoją w korkach na Puławskiej i Spacerowej, a to wszystko bez zmiany rozkładu.
Dziwne te nowe porządki w ZTM...
- AdamKlocusky
- Posty: 589
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Nie wiem jak ty to widzisz, ale 702 jeździ na trasie objazdowej, różniącej się od trasy podstawowej.Michał pisze:Najlepszy jest objazd dla linii 702 pomimo, że na trasie tej linii nie ma żadnego objazdu...man1956 pisze: ↑11 sie 2022, 20:28Przykładem 141 i 172. W dodatku na stronie ZTM-u o objeździe (który trwa już czwarty dzień!) nie ma mowy, a w rozkładzie nadal figuruje zawieszony przystanek Konduktorska.
Wozy stoją w korkach na Puławskiej i Spacerowej, a to wszystko bez zmiany rozkładu.
Dziwne te nowe porządki w ZTM...
Trochę łatwiej się pisze zlecenie i komunikat niż robi rozkład jazdy, który przy takim objeździe to w zasadzie powinien być nowym rozkładem z dodatkowymi brygadami. A nie wiemy, jakie deklaracje co do terminu naprawy jezdni są deklarowane do ZTM. Bo to może być permanentne jutro.AdamKlocusky pisze: ↑11 sie 2022, 20:33Komunikat o objeździe jest... tyle, że na drugiej stronie (https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/08/0 ... ul-dolnej/). Ale już o zmianie rozkładów zapomniano.man1956 pisze:
Przykładem 141 i 172. W dodatku na stronie ZTM-u o objeździe (który trwa już czwarty dzień!) nie ma mowy, a w rozkładzie nadal figuruje zawieszony przystanek Konduktorska.
Wozy stoją w korkach na Puławskiej i Spacerowej, a to wszystko bez zmiany rozkładu.
Dziwne te nowe porządki w ZTM...
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale po jednej wtyczce powinno być, żeby wyrównać rozkład albo chociaż dać ustawowe postoje, choć chyba 141 to ma długie.
ŁK
Czy dobrze zrozumiałem komunikat wtp, że Z-1 będzie stawać na tym nowym i nieużywanym do tej pory przystanku na Sokolej? Czyli dalej od wejść do stacji metra już się nie dało? A do tego druga linia z metra na Gocław 147 i na Saską Kępę 146 mają przystanek po drugiej stronie ulicy. Obawiam się, że taka organizacja to zły pomysł.