Tabor SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
Biorąc pod uwagę, że 1-10 czerwca dostawa 2 kolejnych 45WEa, to niedługo będą dostępne 2 35WE czy 27WE na S9 które mogą zastąpić 14WE. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale coś mi mówi, ze one wyjeżdżą jeszcze trochę kilometrów.
A było już bardzo blisko zakupowi pozostałych 2 14WE przez ID.
A było już bardzo blisko zakupowi pozostałych 2 14WE przez ID.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
o dziwo, wczoraj 14WE na S3 były.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Łeb ze mnie, przecież teraz po S3 jeżdżą, a S9 jest zawieszone (i prawdopodobnie S9 już nie będzie bo wróci jako S4 (I S41 Piaseczno-Główny)).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Mnie nie o to chodzi, mnie dziwi, że skoro 3 składy czteroczłonów już są, to katowanie pasażerów 14WE mogliby sobie darować.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie wiem dlaczego tak się dzieje.
Ale przypuszczam, że tu znaczenie ma to, że 2x14WE są jeszcze w dzierżawie i trzeba wyjeździć kilometry, a w przypadku 2 własnych 14WE SKM trzeba dociągnąć do najbliższego przeglądu. Jedyne wytłumaczenie jakie mi przychodzi do głowy. Ilościowo, 14WE da się zastąpić z nawiązką (4x14WE vs 6x31WEba). Same 14WE z Industrial Division powinny niedługo zniknąć.
EDIT:
"Zamówienie ma być realizowane od 17 lutego do końca grudnia przyszłego roku, z możliwością przedłużenia do 31 grudnia 2022 r. w ramach prawa opcji. Przedłużenie dzierżawy nastąpi z 9-miesięcznym wyprzedzeniem, w przypadku pojawienia się zagrożeń w realizacji planowanych terminów dostawy nowych pojazdów – podaje przewoźnik."
Ta, o ile było ogłoszone przedłużenie to pojeżdżą do grudnia, jeśli nie - 14WE powinno już nie być. Dopytam się SKK o to.
Ale przypuszczam, że tu znaczenie ma to, że 2x14WE są jeszcze w dzierżawie i trzeba wyjeździć kilometry, a w przypadku 2 własnych 14WE SKM trzeba dociągnąć do najbliższego przeglądu. Jedyne wytłumaczenie jakie mi przychodzi do głowy. Ilościowo, 14WE da się zastąpić z nawiązką (4x14WE vs 6x31WEba). Same 14WE z Industrial Division powinny niedługo zniknąć.
EDIT:
"Zamówienie ma być realizowane od 17 lutego do końca grudnia przyszłego roku, z możliwością przedłużenia do 31 grudnia 2022 r. w ramach prawa opcji. Przedłużenie dzierżawy nastąpi z 9-miesięcznym wyprzedzeniem, w przypadku pojawienia się zagrożeń w realizacji planowanych terminów dostawy nowych pojazdów – podaje przewoźnik."
Ta, o ile było ogłoszone przedłużenie to pojeżdżą do grudnia, jeśli nie - 14WE powinno już nie być. Dopytam się SKK o to.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Nie będzie takiej linii jak S41, tylko S40, która pojedzie we wskazanej relacji. I tak, to prawda, linia S9 już nie wróci.
Żadnych kilometrów nie trzeba nigdzie wyjeżdżać, ani do żadnego przeglądu nie trzeba nigdzie "dociągać".zxcvbnm pisze: ↑30 maja 2022, 17:33Ale przypuszczam, że tu znaczenie ma to, że 2x14WE są jeszcze w dzierżawie i trzeba wyjeździć kilometry, a w przypadku 2 własnych 14WE SKM trzeba dociągnąć do najbliższego przeglądu. Jedyne wytłumaczenie jakie mi przychodzi do głowy. Ilościowo, 14WE da się zastąpić z nawiązką (4x14WE vs 6x31WEba). Same 14WE z Industrial Division powinny niedługo zniknąć.
Ani pojazdy 14WE z Industrial Division, ani pojazdy 14WE należące do SKM, na 99% nie wyjadą już na poszczególne linie.
Nie, to oznacza, że kolej jest na tyle nieprzewidywalnym środowiskiem, że ten 1% marginesu zawsze lepiej pozostawić. Natomiast z uwagi na kwestie związane właśnie z ich "gotowością do wyjazdu", szanse na to są naprawdę bardzo niewielkie
Dokładnie to miałem na myśli, S40. Swoją drogą wydłuża nam się odbiór 5 czlonów.Qlfon pisze: ↑30 cze 2022, 8:55Nie będzie takiej linii jak S41, tylko S40, która pojedzie we wskazanej relacji. I tak, to prawda, linia S9 już nie wróci.
Żadnych kilometrów nie trzeba nigdzie wyjeżdżać, ani do żadnego przeglądu nie trzeba nigdzie "dociągać".zxcvbnm pisze: ↑30 maja 2022, 17:33Ale przypuszczam, że tu znaczenie ma to, że 2x14WE są jeszcze w dzierżawie i trzeba wyjeździć kilometry, a w przypadku 2 własnych 14WE SKM trzeba dociągnąć do najbliższego przeglądu. Jedyne wytłumaczenie jakie mi przychodzi do głowy. Ilościowo, 14WE da się zastąpić z nawiązką (4x14WE vs 6x31WEba). Same 14WE z Industrial Division powinny niedługo zniknąć.
Ani pojazdy 14WE z Industrial Division, ani pojazdy 14WE należące do SKM, na 99% nie wyjadą już na poszczególne linie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Wczoraj widziana Skm 45We stał na torze bocznym między stacjami Michałów-Reginów a Wieliszewem godzina 16:30.Jak wracałem kursem 16:40 z Wieliszewa wspomnianego pociągu już nie było
Dodam że miał na wyświetlaczu S3 kierunek Warszawa Zachodnia peron 9
Dodam że miał na wyświetlaczu S3 kierunek Warszawa Zachodnia peron 9
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
Test składu 707 lub 708
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 1220
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Dziś na S3 testował się 009+010.
S1/11 706+708
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Dziś został osiągnięty stan docelowy na S1:
11/S1, 12/S1, 17/S1 2x45WEa
13/S1 oraz 15/S1 naprzemiennie 2x19WE (w n dzień 13/S1, w n+1 dzień 15/S1)
Pozostałe 3 obiegi w obsłudze 35WE i 27WE.
W DŚ:
11,12,17/S1 - 1x45WEa
Teraz będzie zwiększanie obsługi 45WEa na S3. Docelowo przejdą na S4 i S40.
11/S1, 12/S1, 17/S1 2x45WEa
13/S1 oraz 15/S1 naprzemiennie 2x19WE (w n dzień 13/S1, w n+1 dzień 15/S1)
Pozostałe 3 obiegi w obsłudze 35WE i 27WE.
W DŚ:
11,12,17/S1 - 1x45WEa
Teraz będzie zwiększanie obsługi 45WEa na S3. Docelowo przejdą na S4 i S40.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2