Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
A jak od lat konsekwentnie piszę, że dopuszczanie radnych do głosu i organizowanie konsultacji społecznych prowadzi nieuchronnie do psucia komunikacji to jestem rzekomo przewrażliwiony.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Radni właśnie się rozkręcają.....
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Najzabawniejsze są głosy o tym że zmiana trasy 112, 171 i 190 w lipcu spowodowała wykluczenie komunikacyjne XD
Faktem jest, że to, dlaczego metro nie skręca na Bemowo i Chomiczowkę, to jeden wuj wie. Może to kwestia zazdrości i odrzucenia… A protesty na Znanej, że są dziury w 190 za 3…, 2…, 1… Chyba że 190 z Gorczewskiej będzie jedynie dodatkowym kursem do MRA.
ŁK
Przy okazji gorzej będzie miała Człuchowska. Do metra 177 i dwa potworki 190 i 249. A ZP Batalionów z którego sporo osób jeździ też do metra zostaje tylko 249 w takiej sytuacji...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
- ZielonyJamnik
- Posty: 707
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Chwila, ale Wy się dziwicie ludziom lipcowymi zmianami?
Tak naprawdę ani lipcowe zmiany nie byly dobre, ani te wrześniowe. Zafundowali ludziom zamiast kursów bezpośrednich często po 2-3 przesiadki. I ja się Was pytam jak mieszkańcy mają być z tego zadowoleni? Lipcowe zmiany byłyby do przyjęcia w idealnym świecie z przesiadkami z drzwi do drzwi, ale nie w Warszawie. Sami wiecie, że rozkłady są z kosmosu, więc często jak nawet ktoś nadrobił jadąc metrem to nie raz czekał na przystanku w oczekiwaniu na autobus.
Trzeba było robić BRT pod elektryki i każdy byłby zadowolony, a koszty wielokrotnie mniejsze.
Ps Nie, nie mieszkam na Bemowie.
Tak naprawdę ani lipcowe zmiany nie byly dobre, ani te wrześniowe. Zafundowali ludziom zamiast kursów bezpośrednich często po 2-3 przesiadki. I ja się Was pytam jak mieszkańcy mają być z tego zadowoleni? Lipcowe zmiany byłyby do przyjęcia w idealnym świecie z przesiadkami z drzwi do drzwi, ale nie w Warszawie. Sami wiecie, że rozkłady są z kosmosu, więc często jak nawet ktoś nadrobił jadąc metrem to nie raz czekał na przystanku w oczekiwaniu na autobus.
Trzeba było robić BRT pod elektryki i każdy byłby zadowolony, a koszty wielokrotnie mniejsze.
Ps Nie, nie mieszkam na Bemowie.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Zwłaszcza jak się te konsultacje koncertowo spieprzy jak ZTM ostatnio. Zmiany były słabe, nic dziwnego że ludzie walczą o przywrócenie sytuacji sprzed zmian, a nie o lepsze zmiany - nie mają do tego kompetencji.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To by akurat była dobra informacja, jeśli dzięki temu pojawiłoby się więcej linii co 5 w szczycie (albo nawet co 3,33 np. 9). Ja bym w ogóle poszedł dalej i pomyślał o wycięciu dodatków z takich linii jak 22 czy 25 - niech bedą co 15 od szczytu do szczytu, z międzyszczytem ale bez wieczorów czy świtów. W zamian 26 co 5, 11 wydłużone przez Centralny do Naruciaka, 33 co prawdziwe 5, 17 co 5 aż do Kościelnego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Sekretarz miasta.
W jakich relacjach pojawiły się 2-3 przesiadki zamiast bezpośredniego dojazdu?ZielonyJamnik pisze: ↑08 wrz 2022, 9:32Zafundowali ludziom zamiast kursów bezpośrednich często po 2-3 przesiadki.
Chcieliście to macie, skumbrie w tomacie.
Konsultacje były spieprzone czy propozycje?gfedorynski pisze: ↑08 wrz 2022, 9:41Zwłaszcza jak się te konsultacje koncertowo spieprzy jak ZTM ostatnio. Zmiany były słabe, nic dziwnego że ludzie walczą o przywrócenie sytuacji sprzed zmian, a nie o lepsze zmiany - nie mają do tego kompetencji.
Bo wpierw było planowane pod Człuchowską, później ręcznie przeniesione pod Górczewską, a poza tym od lat taka trasa jest w SUiKZP miasta? Może jeszcze pod Hutą na Nowodwory?
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Jeśli propozycje całkowicie zignorowały outcome z konsultacji, ale jednocześnie konsultacje nie potrafiły przekonać uczestników, że COŚ trzeba zmienić, to nie były to dobre konsultacje.person pisze: ↑08 wrz 2022, 10:40Konsultacje były spieprzone czy propozycje?gfedorynski pisze: ↑08 wrz 2022, 9:41Zwłaszcza jak się te konsultacje koncertowo spieprzy jak ZTM ostatnio. Zmiany były słabe, nic dziwnego że ludzie walczą o przywrócenie sytuacji sprzed zmian, a nie o lepsze zmiany - nie mają do tego kompetencji.
Mi np. do dziś nikt nie wytłumaczył, dlaczego Stare Bemowo straciło 122 (które doskonałe nie było, ale było) i tym samym szansę wyjazdu na północ, co to miało wspólnego z metrem.
Wiadomo, że wczorajsza decyzja jest porażką, ale jest konsekwencją wcześniejszych błędów.
Krotsza trasa i ominięcie korków na Lazurowej, Kaliskiego i Radiowej miało poprawić punktualność tej linii.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6936
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Dokładnie!!! ObyGlonojad pisze: ↑08 wrz 2022, 10:33To by akurat była dobra informacja, jeśli dzięki temu pojawiłoby się więcej linii co 5 w szczycie (albo nawet co 3,33 np. 9). Ja bym w ogóle poszedł dalej i pomyślał o wycięciu dodatków z takich linii jak 22 czy 25 - niech bedą co 15 od szczytu do szczytu, z międzyszczytem ale bez wieczorów czy świtów. W zamian 26 co 5, 11 wydłużone przez Centralny do Naruciaka, 33 co prawdziwe 5, 17 co 5 aż do Kościelnego.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No trochę tak; jeśli w ogóle robi się konsultacje społeczne, to należy wziąć to na klatę i być przygotowanym na to, co może z nich wypłynąć. Jeśli zatem przychodzi się do mieszkańców "na chwilę" przed oddaniem metra i konsultuje gotowe propozycje, to nic dziwnego, że postulaty które płyną z konsultacji dotyczą konkretnych przebiegów, numerów linii i pojedynczych relacji.gfedorynski pisze: ↑08 wrz 2022, 10:45Wiadomo, że wczorajsza decyzja jest porażką, ale jest konsekwencją wcześniejszych błędów.
A już upychanie w projekcie zmian, których nie udało się przeprowadzić przy wcześniejszej okazji, jakkolwiek zasadnych i wręcz niezbędnych musiało być skrajnie antagonizujące.
Thad said, to że ZTM podchodzi do tego procesu w sposób robiący wrażenie nieprzemyślanego i niecelowego, to jest oczywisty problem, ale to jest małe piwo w porównaniu z absolutnym skandalem w postaci odgórnego narzucania zmian jednostce, która ma wyłączne prawo decydowania o kształcie komunikacji w tym mieście.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?