114+185 jednoperonowo? Jak nie to 184+520/182? 35+520? Opcji jest mnóstwo.ZielonyJamnik pisze: ↑08 wrz 2022, 12:14Chomiczówka, żeby dostać się na mecz zamiast 171 mamy jego trasą np. 114/26/M2/109.
Pewne osoby z lokalnych organizacji społecznych na Woli sugerowały problem braku bezpośredniego połączenia Odolan z lotniskiem ChopinaPaweł D. pisze: ↑08 wrz 2022, 12:34To nie są żarty tylko oczekiwania społeczne posiadania linii pod drzwi. Jedna pani pracuje na lotnisku, więc chce 5xx na lotnisko. Mama innej pani jeździ czasem na pocztę, więc też musi mieć.... A pani dyrektor z panem radnym z uśmiechem rękę sobie podają, bo przecież warto rozmawiać...
No i świetnie. Teraz będziemy mieli opóźnienia na Bemowie związane z korkiem przy Placu Trzech Krzyży i w Alejach Jerozolimskich. Jeszcze brakuje powrotu 154 (i jej nieregularności na Okęciu/Jadwisinie wynikającej z korków dwie dzielnice dalej). Teraz można przynajmniej zaplanować sobie przesiadki w relacjach lokalnych na Włochach - choć niestety lokalni radni też tego nie rozumieją.ZielonyJamnik pisze: ↑08 wrz 2022, 13:08Przypominam Wam, że tam się osiedla rozbudowują. Po za tym na Lazurową przyjeżdżają ludzie z różnych osiedli czy miejscowości i ludzie tym naprawdę daleko jeździli.
Wy mówicie, że to populizm, a z Waszej strony to co? Cięcia trasy, pętle co ~20 przystanków w stolicy i przesiadki. W dodatku w mieście, w którym kompletnie one nie funkcjonują. Ja mam wrażenie, że część z piszących to przyszli urzędnicy ZTMu
Nie, lipcowa reforma nie była idealna. Dziwne decyzje z niepołączeniem 189 z metrem na Bemowie. Rozbicie na dwie linie 109/155 i brak odwagi w skierowaniu którejś z nich na Siekierki (po części zamknęłoby to argument o 171 na Torwar). Brak konsekwencji z 167 i 154. I kilka tu innych wymienionych.