Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6933
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 13 wrz 2022, 9:10

Łączenie 507 z czymkolwiek jest bez sensu - nie po to wywalczono skrócenie tej linii do relacji zasadniczej, żeby teraz to rujnować.

Autobus Czerwon
Posty: 4108
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 13 wrz 2022, 10:48

Czy oprócz problemu z wjazdem od strony wschodniej, są jakiejkolwiek przeciwwskazania żeby Coopera jeździły autobusy w obu kierunkach? Skoro 249 to i tak tylko krótka dowozówka do metra (po powrocie 190 na pewno nie ostatnie się na odcinku do Koła), to zakładając obsługę linii przez krótki tabor (np. Alpino), to w sumie 249 mogłoby jeździć przez Coopera dwukierunkowo i kończyć trasę na rondzie na skrzyżowaniu Lazurowej i Połczyńskiej. Jeśli chodzi o wjazd na Coopera od strony metra, to myślę że Alpinem spokojnie dałoby się zawrócić na skrzyżowaniu Warszawskiej (Górczewskiej) ze zjazdami z S8 i pewnie wyszłoby to finalnie trochę szybciej niż obecne rozwiązanie. Dodatkowo możnaby obsłużyć Pełczyńskiego.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 13 wrz 2022, 11:08

Autobus Czerwon pisze:
13 wrz 2022, 10:48
Czy oprócz problemu z wjazdem od strony wschodniej, są jakiejkolwiek przeciwwskazania żeby Coopera jeździły autobusy w obu kierunkach? Skoro 249 to i tak tylko krótka dowozówka do metra (po powrocie 190 na pewno nie ostatnie się na odcinku do Koła), to zakładając obsługę linii przez krótki tabor (np. Alpino), to w sumie 249 mogłoby jeździć przez Coopera dwukierunkowo i kończyć trasę na rondzie na skrzyżowaniu Lazurowej i Połczyńskiej. Jeśli chodzi o wjazd na Coopera od strony metra, to myślę że Alpinem spokojnie dałoby się zawrócić na skrzyżowaniu Warszawskiej (Górczewskiej) ze zjazdami z S8 i pewnie wyszłoby to finalnie trochę szybciej niż obecne rozwiązanie. Dodatkowo możnaby obsłużyć Pełczyńskiego.
Pomysł teoretycznie dobry ale niestety nierealny. Coopera jest za wąska żeby były przystanki po obu stronach ulicy. Ta ulica mimo że dwukierunkowa de facto ma charakter jednokierunkowy. Dwukierunkowosc 249 może udałoby się uzyskać przy okazji dociągnięcia ul.Orlińskiego do Lazurowej. (jeszcze trochę trzeba będzie poczekać).
Ale miło byłoby żeby przy okazji tych zmian wyprostowali 249 przez Górczewska.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

mb112
Posty: 969
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 13 wrz 2022, 11:42

Autobus Czerwon pisze:
13 wrz 2022, 10:48
zy oprócz problemu z wjazdem od strony wschodniej, są jakiejkolwiek przeciwwskazania żeby Coopera jeździły autobusy w obu kierunkach? Skoro 249 to i tak tylko krótka dowozówka do metra (po powrocie 190 na pewno nie ostatnie się na odcinku do Koła), to zakładając obsługę linii przez krótki tabor (np. Alpino), to w sumie 249 mogłoby jeździć przez Coopera dwukierunkowo i kończyć trasę na rondzie na skrzyżowaniu Lazurowej i Połczyńskiej. Jeśli chodzi o wjazd na Coopera od strony metra, to myślę że Alpinem spokojnie dałoby się zawrócić na skrzyżowaniu Warszawskiej (Górczewskiej) ze zjazdami z S8 i pewnie wyszłoby to finalnie trochę szybciej niż obecne rozwiązanie. Dodatkowo możnaby obsłużyć Pełczyńskiego.
No właśnie, kilka razy już pisałem że najlepsza trasa 249 to by było Koło/Wola Park - Górczewska - Coopera - Rayskiego - Szeligowska - Lazurowa (zawrotka na rondzie z Połczyńską). Alpino może i zawróci przy S-8, ale już 12-metrowy MAN, które teraz jeżdżą, to już chyba gorzej. Natomiast moim zdaniem aby zrobić Coopera dwukierunkową dla autobusów to wystarczy zrobić tam porządek z parkowaniem.
Piotrek pisze:
13 wrz 2022, 11:08
Dwukierunkowosc 249 może udałoby się uzyskać przy okazji dociągnięcia ul.Orlińskiego do Lazurowej. (jeszcze trochę trzeba będzie poczekać).
O właśnie, to wtedy nawet prościej by było niż zawrotka przy S-8.

Natomiast na Pełczyńskiego to moim zdaniem aż się prosi żeby dać 149.

michael112
Posty: 2841
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 14 wrz 2022, 14:58

https://www.wtp.waw.pl/newsy/2022/09/14 ... ia-2022-r/
To teraz 171 nie będzie kursować w niedziele? Tym samym będzie bez dowozówki wzdłuż Powstańców Śl. w niedziele i w soboty po 17? :D

Autobus Czerwon
Posty: 4108
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 14 wrz 2022, 15:01

Będzie jeździło 122 przez Powstańców i Człuchowską z nawet rozsądną częstotliwością, więc dowozówka jako taka będzie. O ile można nazwać dowozówką linię z godzinnym przelotem.

michael112
Posty: 2841
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 14 wrz 2022, 15:04

A, faktycznie. W takim razie Radiowa i Stare Bemowo dostaje po tyłku.

Jeszcze mnie zastanawia, jaka będzie częstotliwość 121 w soboty, bo teraz jeździ co 30 min. tylko z metra Marymont do Gwiaździstej, a ma wrócić na trasę podstawową w części kursów (w dodatku oficjalnie też co 30 min.)

Autobus Czerwon
Posty: 4108
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 14 wrz 2022, 15:10

michael112 pisze:
14 wrz 2022, 15:04
A, faktycznie. W takim razie Radiowa i Stare Bemowo dostaje po tyłku.
Skąd ten wniosek?

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 701
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 14 wrz 2022, 15:11

I to ma kosztować dodatkowe 35mln? Jakoś nie chce mi się wierzyć... To by znaczyło, że codziennie względem obecnego planu autobusy miały by robić dodatkowe 8500km włącznie z niedzielami.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

michael112
Posty: 2841
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 14 wrz 2022, 15:14

Autobus Czerwon pisze:
14 wrz 2022, 15:10
michael112 pisze:
14 wrz 2022, 15:04
A, faktycznie. W takim razie Radiowa i Stare Bemowo dostaje po tyłku.
Skąd ten wniosek?
Aaaaa, sorry, bo myślałem że 122 nadal tam kursuje. Wydawało mi się że je skrócili od Górczewskiej tylko do Starego Bemowa jak przed laty.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 wrz 2022, 15:16

ZielonyJamnik pisze:
14 wrz 2022, 15:11
I to ma kosztować dodatkowe 35mln? Jakoś nie chce mi się wierzyć... To by znaczyło, że codziennie względem obecnego planu autobusy miały by robić dodatkowe 8500km włącznie z niedzielami.
Wiadomo, że nie. Nawet jak się czytało tamten artykuł, było widać, że tytuł to figura retoryczna bez związku z rzeczywistością.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6933
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 14 wrz 2022, 15:22

155 zostaje? XDDDDDD Boże co za koszmar!

michael112
Posty: 2841
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 14 wrz 2022, 15:23

Wylatuje.

Gdynianin
Posty: 641
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 14 wrz 2022, 15:24

A przy okazji powrotu potwora w postaci 171, to 109 zmieni częstotliwość?
Bo 109 i 155 dają w miarę spójne: 10/20/20 i 20/20/20, a pożenienie tego z 30/30/sobotnie 30 żeby stworzyć spójne "co 10" będzie trudniejsze

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 wrz 2022, 15:26

Powiśle pada okrutną ofiarą awantury z Bemowa oraz własnej awantury o dwie linie do DWC oraz Bankowego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ