Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
Jak zobaczyłem 122 na Człuchowskiej to miałem wątpliwości, czy nie halucynuję. Tej linii nie brakowało na Osiedlu Górczewska byle jaką trasą, tylko przede wszystkim na Kaliskiego przy WAcie. Zamiast tego trzeba było wydłużyć 177 na Chomiczówkę, oszczędza to wszystkim oberków na Górczewską, a byłaby to dwustronna dowozówka do metra z dowozówkową częstotliwością. A na skróceniu 121 coś się oszczędza, czy nic? Wariantowość 190 fatalna, trzeba było ją przywrócić na starą trasę z tą swoją beznadziejną częstotliwością i uruchomić 155 albo jakikolwiek inny numer na trasie CH Marki - Znana.
Oczywiście o bezsensowności przywracania 171 i kierowania 112 gdziekolwiek indziej, niż na Nowe Bemowo, nawet nie trzeba wspominać, ale skoro już się stało, to czy trzeba było przy tym pogarszać cały układ?
Oczywiście o bezsensowności przywracania 171 i kierowania 112 gdziekolwiek indziej, niż na Nowe Bemowo, nawet nie trzeba wspominać, ale skoro już się stało, to czy trzeba było przy tym pogarszać cały układ?
-
- Posty: 4110
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W soboty 171 ma jeździć do 17, więc zawodnicy będą się musieli pospieszyć, żeby kibicom nie uciekł ostatni PKS na Chomiczówkę
Z komunikatu nie wynika że 155 ulega likwidacji. Będą utrzymywać 155 i 171? To chyba żart.
ZTM pisze: Wprowadzone zmiany wymagają korekt tras kilku innych linii autobusowych, które są z nimi funkcjonalnie powiązane. Zlikwidowana zostanie linia 155, bo zastąpią ją autobusy linii 171; zmienią się trasy autobusów linii 121 i 122.
Czytaj uważniej. Nie będą.
a sorry nie zauważyłem. Całe szczęście.
Na 121 zyskuje się regularność, ponieważ w szczycie jest jazda bez przerwy. W normalnej sytuacji ZTM pewnie dałby dodatek 05 w celu podbicia postojów, ale że kierowców brakuje to jest jak jest.Yelonker pisze: ↑14 wrz 2022, 18:30Jak zobaczyłem 122 na Człuchowskiej to miałem wątpliwości, czy nie halucynuję. Tej linii nie brakowało na Osiedlu Górczewska byle jaką trasą, tylko przede wszystkim na Kaliskiego przy WAcie. Zamiast tego trzeba było wydłużyć 177 na Chomiczówkę, oszczędza to wszystkim oberków na Górczewską, a byłaby to dwustronna dowozówka do metra z dowozówkową częstotliwością. A na skróceniu 121 coś się oszczędza, czy nic? Wariantowość 190 fatalna, trzeba było ją przywrócić na starą trasę z tą swoją beznadziejną częstotliwością i uruchomić 155 albo jakikolwiek inny numer na trasie CH Marki - Znana.
Oczywiście o bezsensowności przywracania 171 i kierowania 112 gdziekolwiek indziej, niż na Nowe Bemowo, nawet nie trzeba wspominać, ale skoro już się stało, to czy trzeba było przy tym pogarszać cały układ?
Moja pierwsza refleksja jest taka: czy ktokolwiek coś na tym zyskał poza burmistrzem? Druga refleksja, że na tym się nie skończy i będą dalsze batalie (o częstotliwość, o niedziele etc). Temat 122 też bankowo powróci (WAT i Stare Bemo). Zupełnie nie rozumiem poza tym tego dublowania się 171 z 122 przez 3/4 Dzielnicy.
Współczuje także Powiślu a na Żoli to chyba błąd w komunikacie bo nie chce mi się wierzyć, że autobusy miałyby zupełnie zniknąć z Gwiaździstej i Potockiej. Generalnie mam poczucie jakiejś przedziwnej hybrydy, która wprowadzi jeszcze większy chaos aniżeli poprawę.
Współczuje także Powiślu a na Żoli to chyba błąd w komunikacie bo nie chce mi się wierzyć, że autobusy miałyby zupełnie zniknąć z Gwiaździstej i Potockiej. Generalnie mam poczucie jakiejś przedziwnej hybrydy, która wprowadzi jeszcze większy chaos aniżeli poprawę.
Nie rozumiem dlaczego po tyłku dostało Powiśle. Zabrakło brygad na porządny autobus do Centralnego, czy to kara za walkę o 171 podczas konsultacji?
122 to chyba najgorzej wyszło na tych zmianach. Jedyna rzecz, która mi się nie podobała po zmianach w lipcu to było 249 i znaczne pogorszenie obsługi Górczewskiej i Deotymy. Uważałem, że na Koło powinno pojechać 177. Reszta to były bardzo dobre zmiany. Sam korzystam ze 154, do którego muszę dojechać (wcześniej było bezpośrednio), ale za to bardzo zyskało na punktualności. Boję się, że 154 też będą chcieli przywrócić.
122 to chyba najgorzej wyszło na tych zmianach. Jedyna rzecz, która mi się nie podobała po zmianach w lipcu to było 249 i znaczne pogorszenie obsługi Górczewskiej i Deotymy. Uważałem, że na Koło powinno pojechać 177. Reszta to były bardzo dobre zmiany. Sam korzystam ze 154, do którego muszę dojechać (wcześniej było bezpośrednio), ale za to bardzo zyskało na punktualności. Boję się, że 154 też będą chcieli przywrócić.
Abstrahując od sensowności zmian na Bemowie - czy Powiśle rzeczywiście dostało po tyłku?
Przed wakacjami (109 + 171) to w sumie 8 kursów na godzinę w szczycie. Obecnie (109 + 155) to 9 kursów.
Od 19 września (109 + 171) to łącznie 8 kursów w szczycie. Czyli powrót do punktu wyjścia.
A że w gorszej koordynacji - to już osobna sprawa.
Przed wakacjami (109 + 171) to w sumie 8 kursów na godzinę w szczycie. Obecnie (109 + 155) to 9 kursów.
Od 19 września (109 + 171) to łącznie 8 kursów w szczycie. Czyli powrót do punktu wyjścia.
A że w gorszej koordynacji - to już osobna sprawa.
Zrozumiałem że 109 nie będzie, tylko samo 171 co pół godziny. Przecież z czegoś trzeba uskładać autobusy aż na Chomiczówkę. Przy częstotliwości 30 minut potrzeba 6 brygad. Chyba że poskąpią na postojach. Wtedy 5.
No ale likwidują „nowe” 171. 109 obstawiam co 10-20, nieregularnie.Georg pisze:Zrozumiałem że 109 nie będzie, tylko samo 171 co pół godziny. Przecież z czegoś trzeba uskładać autobusy aż na Chomiczówkę. Przy częstotliwości 30 minut potrzeba 6 brygad. Chyba że poskąpią na postojach. Wtedy 5.
ŁK
Trochę to jest niezłe wybrnięcie z sytuacji na zasadzie: nie chcieliście porządnego 171 co 10, to macie niepunktualne 122 i dziady co 30.
Obstawiam, że za chwilę znowu będzie lament że jest źle i znowu trzeba będzie coś zmieniać.
Obstawiam, że za chwilę znowu będzie lament że jest źle i znowu trzeba będzie coś zmieniać.
O Powiśle to właśnie chodziło mi o synchron 155/109 a tak obstawiam mocno losowe..Georg pisze: ↑14 wrz 2022, 20:26Nie rozumiem dlaczego po tyłku dostało Powiśle. Zabrakło brygad na porządny autobus do Centralnego, czy to kara za walkę o 171 podczas konsultacji?
122 to chyba najgorzej wyszło na tych zmianach. Jedyna rzecz, która mi się nie podobała po zmianach w lipcu to było 249 i znaczne pogorszenie obsługi Górczewskiej i Deotymy. Uważałem, że na Koło powinno pojechać 177. Reszta to były bardzo dobre zmiany. Sam korzystam ze 154, do którego muszę dojechać (wcześniej było bezpośrednio), ale za to bardzo zyskało na punktualności. Boję się, że 154 też będą chcieli przywrócić.
122 to nie o takie Bemowo walczyło więc kolejny raz majstrowanie przy niej nie wyjdzie na dobre i podejrzewam początek października i kolejne głosy z WAT-u chociażby. Za 154 chyba nikt nie lamentował więc raczej nie grozi batalia o tę linie. 167 wypełnia (aż nadto tę ewentualną lukę)...