Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
Czy ktoś ma pomysł, co autor miał na myśli? Jak z Warszawy do Góry Kalwarii można z pominięciem Czachówka Wschodniego? Po prostu bez zatrzymania czy przez Pilawę?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na stronie KM lepsze pomysły mają:
Pociąg 91912/3 rel. Góra Kalwaria (12:48) – Warszawa Wschodnia (13:57) został odwołany w całej relacji, komunikację zastępczą stanowi pociąg 91914/5 rel. Warszawa Wschodnia (14:56) – Góra Kalwaria (13:54) – Mińsk Mazowiecki
Pociąg 91912/3 rel. Góra Kalwaria (12:48) – Warszawa Wschodnia (13:57) został odwołany w całej relacji, komunikację zastępczą stanowi pociąg 91914/5 rel. Warszawa Wschodnia (14:56) – Góra Kalwaria (13:54) – Mińsk Mazowiecki
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
No... jak się dobrze rozpędzi pomijając Czachówek Wschodni, to i do Mińska Mazowieckiego dojedzie - pominie jeszcze Pilawę, to czoła nie będzie musiał zmieniać
- TranslatorPS
- Posty: 632
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Jak znajomy planista to ujął, "podróż w czasie? Nie znam. Znam tylko odstawienie na bocznicy na [23 godziny i 2 minuty]".
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
W aplikacji mobileMPK postanowiono wprowadzić rozkłady KM. Niestety nie zauważono, że oznaczenia pociągów typu Rx, RPx, REx nie mają zbytniego przełożenia na relacje, tak jak przy kursach ZTM. Zrobiono z tego taką kaszankę, że praktycznie nie da się z tego korzystać.
Mnie tam jakoś to nie przeszkadza.Paweł D. pisze: ↑15 paź 2022, 11:47W aplikacji mobileMPK postanowiono wprowadzić rozkłady KM. Niestety nie zauważono, że oznaczenia pociągów typu Rx, RPx, REx nie mają zbytniego przełożenia na relacje, tak jak przy kursach ZTM. Zrobiono z tego taką kaszankę, że praktycznie nie da się z tego korzystać.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Jeżeli korzystasz z WKD lub SKM, to owszem - wyszło dobrze. bo mają dość proste relacje. Ale jak pisałem o KM, gdzie sprawa jest bardziej skomplikowana. Gdybyś nie zauważył.
No chyba, że Ci nie przeszkadzają bzdury typu np. dwu godzinna dziura w kursach KM do Otwocka, to sorry....
Przecież to nie ma sensu. Od Otwocka właśnie spora część kursów do R8 do Radomia Głównego i wtedy nic nie widzi.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Niech wrócą rozkłady KM/WKD na stronę WTP. Tam było najpewniejsze źródło.Paweł D. pisze: ↑15 paź 2022, 17:33Jeżeli korzystasz z WKD lub SKM, to owszem - wyszło dobrze. bo mają dość proste relacje. Ale jak pisałem o KM, gdzie sprawa jest bardziej skomplikowana. Gdybyś nie zauważył.
No chyba, że Ci nie przeszkadzają bzdury typu np. dwu godzinna dziura w kursach KM do Otwocka, to sorry....
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Generalnie to jednak miastu/ZTMowi powinno zależeć na tym, żeby jak najwięcej osób skorzystało z honorowania, za które płacą setki milionów złotych.
Złośliwy by rzekł, że przy tej sumie nawet zatrudnienie dodatkowej osoby, aby raz na dwa miesiące wklepała ten rozkład do systemu ZTM, nie będzie zauważalne w ogólnym bilansie.
Złośliwy by rzekł, że przy tej sumie nawet zatrudnienie dodatkowej osoby, aby raz na dwa miesiące wklepała ten rozkład do systemu ZTM, nie będzie zauważalne w ogólnym bilansie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Fiku, w KM rozkłady obowiązują czasem i jeden dzień. To jest benedyktyńska robota co drugi dzień a nie miesiąc, bo korekty też się pojawiają.
Miasto płaci bez względu na frekwencję i prezentację rozkładów KM ma głęboko....UWAGI :
[1] kursuje 25-28.X
[2] kursuje do 21.X
[3] kursuje 24,31.X; 2-4.XI
[4] kursuje od 24.X
[5] kursuje do 23.X
[6] kursuje do 22.X
[7] kursuje 23.X
[8] kursuje 24-31.X w (E)
[9] kursuje od 1.XI
[10] kursuje 30.X
[11] kursuje od 24.X w (D)
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To miastu powinno zależeć, żeby KM były odbierane jako pełnoprawny element sieci WTP, a nie pogłębiać odczucie odrębnego systemu. Tym bardziej, że ma to wpływ na istnienie potworków typu 514 czy 521, a to są realne koszty, w przeciwieństwie do tej połówki etatu.
Plus BTW, ZTM ma prawo uzyskania dostępu do systemu rozkładowego PLK, z którego pozyskiwanie danych jest potencjalnie łatwiejsze niż z pdfów KM. O ile mi wiadomo, z tego prawa nie (s)korzysta(ł).
Plus BTW, ZTM ma prawo uzyskania dostępu do systemu rozkładowego PLK, z którego pozyskiwanie danych jest potencjalnie łatwiejsze niż z pdfów KM. O ile mi wiadomo, z tego prawa nie (s)korzysta(ł).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?