Komunikacja cmentarna
Moderator: Wiliam
Dla kogo ta oferta? I czemu na Wólczyńskiej może się tylko zatrzymywać 250 i C50?
Przecież na Estrady zatrzymują się też C40 oraz 409 (no chyba, że chodzi Ci o ZP Wolczyńska, to tam rzeczywiście tylko 250 i C50), a poniekąd dobrze, że dla C40 dodali ten przystanek, w końcu skoro w normalnym okresie przed 1.11 tam staje, to dlaczego miałby nie stawać w dniach cmentarnej komunikacji? Inna sprawa, to wgl kwestia dlaczego, zarówno C40, jak i C50 muszą tam stawać, skoro ani tam parkingu nie ma, ani nic?
Tak, omyłkowo napisałem Estrady.
Dzisiaj opóźnienia na 409 już sięgały 90 minut, w następnych dniach należy się spodziewać, że będzie tylko gorzej. Wspaniale, że ZTM dopuszcza do takich sytuacji i nie ma żadnych propozycji zmian. Czy naprawdę obsługa bramy północnej jest warta tych opóźnień? Czy obsługa Ronda Starzyńskiego jest warta zwiększania opóźnienia? Dlaczego ZTM się nie uczy na własnych błędach i muszą przez to cierpieć pasażerowie i kierowcy? Z innej beczki to postawiono już słupki dla linii cmentarnych, które zostaną uruchomione za 6 dni...
W przypadku FB serwis, lepiej wcześniej żeby to zrobili niż w ogóle
Dziś na 409 opóźnienia rzędu -155. To jest normalne?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To chyba wytraca się kółko i tyle.
Tragedia na Wóycickiego. Albo niech poprawią obsługę parkingów, albo niech je zwyczajnie zamkną, albo niech wycofają autobusy z tego odcinka.
A swoją drogą niektórzy kierowcy też swoje dokładali. Z Pułkowej były dwa pasy do skrętu w lewo, a spora część tkwiła w korku na skrajnym lewym. Chociaż to i tak był marny procent czasu traconego w porównaniu do tego co było chwilę potem.
A swoją drogą niektórzy kierowcy też swoje dokładali. Z Pułkowej były dwa pasy do skrętu w lewo, a spora część tkwiła w korku na skrajnym lewym. Chociaż to i tak był marny procent czasu traconego w porównaniu do tego co było chwilę potem.
Co roku ta sama melodia:
- utrzymują ruch na Wóycickiego i puszczają tamtędy autobusy: korki, opóźnienia, na co to komu, co za idiota wpadł na ten pomysł, tam zawsze są korki.
- zamykają ruch (autobusowy) na Wóycickiego i nie ma jak dojechać WTP do bramy północnej: płacz i zgrzyt, że daleko, że trzeba się tykle na chodzić, na co to komu, co za idiota wpadł na ten pomysł, tam nigdy nie ma korków.
Może jednokierunkowa Wóycickiego i buspas tymczasowy.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
I wyjazd Wólczyńską do Estrady? To wtedy tam wszystko się zabetonuje. Zwłaszcza teraz, przy wahadle na Estrady
Cała okolica powinna być jednokierunkowa.
ŁK
409 można było oczywiście puścić w tych dniach przez Wólczyńską, ale w korkach na Wóycickiego tkwiło też 181 a nawet 114, a one jednak służą też mieszkańcom Młocin.
Może przydałaby się koordynacja działań służb przy parkingach oraz na Pułkowej, tak aby po otrzymaniu informacji, że parkingi są już zapełnione na maxa, policja na Pułkowej nie wpuszczała kolejnych samochodów na Wóycickiego tylko kazała im zawracać bądź jechać w stronę Łomianek. Można też było puszczać autobusy (i tylko autobusy) przez Żubrową w obu kierunkach, raczej przecież by się tam wyminęły, a zawsze to trochę korka by objechały. Poza tym w miarę możliwości starać się maksymalnie obrzydzić życie tym, którzy w tych dniach na duże cmentarze jeżdżą samochodami a nie zbiorkomem, np. przez wprowadzenie zaporowych cen na przycmentarnych parkingach (typu 50 zł/h) z równoczesnym bezwzględnym zakazem parkowania na wszystkich okolicznych uliczkach (z wyłączeniem stałych mieszkańców), do tego jakaś dodatkowa linia obsługująca też bramę północną (albo wyciągnięcie tam C09) itp.
Może przydałaby się koordynacja działań służb przy parkingach oraz na Pułkowej, tak aby po otrzymaniu informacji, że parkingi są już zapełnione na maxa, policja na Pułkowej nie wpuszczała kolejnych samochodów na Wóycickiego tylko kazała im zawracać bądź jechać w stronę Łomianek. Można też było puszczać autobusy (i tylko autobusy) przez Żubrową w obu kierunkach, raczej przecież by się tam wyminęły, a zawsze to trochę korka by objechały. Poza tym w miarę możliwości starać się maksymalnie obrzydzić życie tym, którzy w tych dniach na duże cmentarze jeżdżą samochodami a nie zbiorkomem, np. przez wprowadzenie zaporowych cen na przycmentarnych parkingach (typu 50 zł/h) z równoczesnym bezwzględnym zakazem parkowania na wszystkich okolicznych uliczkach (z wyłączeniem stałych mieszkańców), do tego jakaś dodatkowa linia obsługująca też bramę północną (albo wyciągnięcie tam C09) itp.