Aplikacje oparte o dane udostępnione przez m.st. Warszawa
Ooo super! To dużo pomoże, dziękuję!
Nie wiem czego to jest kwestia, ale ostatnio strona czynaczas.pl dla niektórych linii pokazuje dla danego kursu trasę w przeciwnym kierunku z adnotacją że pojazd jest ileś tam minut przed czasem.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Hej, tak to się czasem zdarza, najczęściej przy zjazdach do zajezdni albo ostatnim kursie. Muszę poprawić algorytm łączenia pojazdu z kursami. Będę nad tym pracował dopiero po nowym roku najprawdopodobniej.
Tak się dzieje też przy dużych opóźnieniach oraz PTRach.
Wczoraj wieczorem było coś dziwnego na 167 - jechały w parze. Jeden miał 48 minut przed czasem, a drugi „zgodnie z rozkładem”. Nie wiem, czy na tej linii da się zrobić aż tak dużą dysproporcję - choć może jak dodatek się włączył przed opóźnioną całkę, to tak. W każdym razie mała szansa, że coś jedzie więcej niż 5 l, może 10, minut przed czasem.
ŁK
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Ten o czasie zapewne włączył się gdzieś po trasie po technicznym i dogonił brygadę która łapała opóźnienia cały szczyt.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
W przypadku tramwajów również tak się dzieje, jak zawracają na wcześniejszym odcinku trasy bez dojazdu do pętli docelowej (przykładowo linia 24 zawraca na Wiatracznej bez dojazdu do Gocławka to na trasie na Nowe Bemowo dalej wyświetla się trasa i opóźnienie z poprzedniego półkursu na Gocławek).
O, ważna informacja, dziękuję. Algorytm dopasowywania pojazdu do trasy bierze pod uwagę m.in. dystans do przystanku końcowego - "jeżeli dystans do ostatniego przystanku trasy jest mniejszy niż ileśtam metrów to wtedy zmień kurs na kolejny". W ww. przypadku, skoro tramwaj nie dojeżdża do końca to kurs faktycznie się nie zmienia. W sumie nie byłem świadom tego przypadku, dzięki .Bywalec pisze: ↑06 gru 2022, 9:48W przypadku tramwajów również tak się dzieje, jak zawracają na wcześniejszym odcinku trasy bez dojazdu do pętli docelowej (przykładowo linia 24 zawraca na Wiatracznej bez dojazdu do Gocławka to na trasie na Nowe Bemowo dalej wyświetla się trasa i opóźnienie z poprzedniego półkursu na Gocławek).
Algorytm też nie zawsze poprawnie zadziała dla linii jeżdżących w pętli od przystanku A do przystanku A, bo tam to zaczynając/kończąc kurs jest się w pobliżu przystanku końcowego i trzeba też brać pod uwagę czas.
W styczniu zabiorę się za przepisanie/poprawienie algorytmu i postaram się zniwelować te usterki, żeby w większej ilości przypadków wszystko działało poprawnie .
222/5 dziś jeździło 78-48 minut przed czasem. A de facto było opóźnione tylko 12-35 minut… Możliwe, że zgubiło gdzieś kurs Ale to by było że opóźnione, a nie z następnego. Wydaje mi się, że to się ostatnio popsuło jakoś bardziej.
ŁK
Nie zmieniałem tego od ponad roku. To po prostu kwestia korków, wypadków i jakichś newralgicznych ulicznych przypadków, których nie byłem świadom ponad rok temu kodząc sobie . Wybaczcie takie fakapy, ale do Świąt już nie dam rady, więc dopiero w styczniu będę to dłubał.
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Skład 2050+2051 apka podaje jako 2051+2050.
Natomiast tak naprawdę to kwestia poboczna względem tego, że jeśli mamy skład 2051+2050, to pojazd o numerze taborowym 2050 nie zostanie znaleziony.
Natomiast tak naprawdę to kwestia poboczna względem tego, że jeśli mamy skład 2051+2050, to pojazd o numerze taborowym 2050 nie zostanie znaleziony.
-
- Posty: 454
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Wszystkie składy są w odwrotnej kolejności od samego początku, od kiedy takowa informacja jest udostępniana.gfedorynski pisze: ↑15 gru 2022, 10:59Skład 2050+2051 apka podaje jako 2051+2050.
Natomiast tak naprawdę to kwestia poboczna względem tego, że jeśli mamy skład 2051+2050, to pojazd o numerze taborowym 2050 nie zostanie znaleziony.
Tak, tak podawane są dane.Krzysztof_J pisze: ↑15 gru 2022, 11:01Wszystkie składy są w odwrotnej kolejności od samego początku, od kiedy takowa informacja jest udostępniana.gfedorynski pisze: ↑15 gru 2022, 10:59Skład 2050+2051 apka podaje jako 2051+2050.
Natomiast tak naprawdę to kwestia poboczna względem tego, że jeśli mamy skład 2051+2050, to pojazd o numerze taborowym 2050 nie zostanie znaleziony.
Co do wyszukiwania to fakt, w takim wypadku 2050 nic nie znajdzie. Tzn. nie znalazłoby do 10min temu, bo wrzuciłem poprawkę . Dzięki!
Dużo wagonów TW api nie widzi. Na 400 brygad w szczycie pokazuje średnio 360 czyli 40 wozów brak. No można odjąć 5 wozów które wyjeżdżają z Obozowej.
Dziwne to że Hultai nie ma 4207, 4237, 4239, 4241.
Dziwne to że Hultai nie ma 4207, 4237, 4239, 4241.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Bazując na danych z https://czynaczas.pl popełniłem wideo z wizyty Bidena:
https://www.youtube.com/watch?v=dJvpYEF0TGY
https://www.youtube.com/watch?v=dJvpYEF0TGY