mb112 pisze: ↑03 kwie 2024, 12:58
Tu z kolei tutaj ma się rozpocząć budowa rondka, które bardzo się przyda:
https://infoulice.um.warszawa.pl/node/129499
Przy tej okazji 177 ma zmienić trasę i zastanawiam się, czy tak nie powinno zostać na stałe, w ten sposób odpadłby zakorkowany wyjazd z Szamot na Traktorzystów. Wtedy 207 można by docelowo podzielić na 2 linie i jedną z nich dociągnąć do Niedźwiadka. Bo z tego co zauważyłem to raczej mało ludzi jeździ 177 z Niedźwiadka na Jelonki, za to dużo z P7P w jedną stronę na Jelonki, a w drugą do Niedźwiadka.
Pierwszy problem to tymczasowe rondo na Gierdziejewskiego, które już powoduje powstawanie korków na P7P (szczególnie w porannym szczycie) w kierunku Czerwonej Drogi, a teraz jak dojdzie ruch jednokierunkowy to będzie jeszcze gorzej. A drugi jest taki, że 207 ludzie wykorzystują do dojazdu na przesiadkę do 401 czy 517 w kierunku miasta. No i zostaje kwestia sobotniego bazarku, na który dojeżdżają mieszkańcy "starego" Ursusa, więc podsumowując to taki podział na dwie linie nie przyniesie dobrego skutku.
Moim zdaniem w tym tymczasowym układzie zdecydowanie będzie brakować dojazdu do Niedźwiadka, bo z Szamot mamy tam sporo usług lokalnych (rejonowa poczta, kościół, szkoły, duży plac zabaw "Hasanka"). Także dopóki nie zakończą prac na Orłów Piastowskich to proponowałbym stworzyć np.
Z-7:
HABICHA - P7P - Gierdziejewskiego - (powrót: Lalki (lub Balicka) - Jagiełły - Traktorzystów - Szamoty - P7P) - Warszawska - Keniga - Orląt Lwowskich -
URSUS-NIEDŹWIADEK
A później to Z-7 przetrasować przez Czerwoną Drogę i Orłów Piastowskich.