OT: Z punktu widzenia MZDiK jak najbardziej, ale jakby tak iść po nitce do kłębka, to wg mojej (oraz Gdynianina) argumentacji wychodzi na to, że w sumie tu wszystko jest teoretycznie do zmiany. EOT.MZ pisze: ↑28 gru 2022, 22:11Nie nazwałbym tego błędem, tylko dostosowaniem się do nazewnictwa nadanego przez powiat radomski, zarządzający tymi przystankami .TranslatorPS pisze: ↑28 gru 2022, 11:42Nazwę Groszowice powinien nosić akurat obecny p.o. Antoniówka, a błąd ten jest powielany w nazwie przystanku na trasie radomskiej linii 26 (błąd błędem, ale przynajmniej jest zgodność z nazwą na kolei).
Warto zresztą dodać, że przecież poza obecnie sześcioma lokalizacjami pasażerskimi oraz planowanym Wschodnim, istneje też stth Radom Krychnowice, więc już w samym interesie prowadzenia ruchu zmiana Radomia na Radom Główny miała sens.MZ pisze: ↑30 gru 2022, 21:22* Były głosy, że po co zmieniać Radom na Radom Główny, jeśli wiadomo, że nazwa bez żadnego dopisku na pewno dotyczy głównej stacji w mieście. Ech, gdyby to było takie oczywiste... "Złym" przykładem były Pionki (poprzednia nazwa: Pionki Miasto), znajdujące się niemal przy wylocie z miasta, podczas gdy Pionki Zachodnie sąsiadują z Urzędem Miasta (i to właśnie wyłącznie na tej stacji stają pociągi pośpieszne).
Poniekąd wciąż w tych samych klimatach, z pozoru śmiesznie wyglądają niektóre z najnowszych lokalizacji na pierwszych kilometrach LK97: Rzozów Centrum, Rzozów, Radziszów Centrum, Radziszów. Zważywszy na otwarcie dopiero trzy tygodnie temu, porównać Rzozowa Centrum z Rzozowem nie miałem okazji, ale faktycznie na p.o. Radziszów Centrum wsiada zauważalnie więcej pasażerów, niż na st. Radziszów.