TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Dobry prowadzący w składzie 1184-1185-1194, tak samo jako 1184-1185. Dokonał żywota.
miłośnik 13N
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Przez ostatnie ~2 lata w tym składzie na krzyżakach przygasało światło, albo w ogóle gasło do następnych krzyżaków. Po co było naprawiać, przecież "zaraz idzie do kasacji"...
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na to był sposób. Nie w całym składzie, tylko w pierwszym wagonie.
miłośnik 13N
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
W drugim także, czasem niezależnie od pierwszego.
-
- Posty: 454
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
1256+1255 skreślony 17.01.2023
1243 też już wycofany.
1243 też już wycofany.
1243, 1280 i 1348-47 > kasacja
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
1348-47 nie ostatni do huty z tej serii po NG3.
Zgodnie z infografiką na profilu TW plan na 2024 zakłada 434 niskie i 147 składów wysokich.
Zgodnie z infografiką na profilu TW plan na 2024 zakłada 434 niskie i 147 składów wysokich.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Zobaczymy. Polityka taborowa tw jest mega dziwaczna. Do dziś nie pojmuje hipolitow i 2k2/2000
Ani tego ze do dziś ich nie sprzedano.
Ani tego ze do dziś ich nie sprzedano.
Po co sprzedawać najmłodszy tabor wysokopodlogowy gdy wciąż są stopiątki z lat 80tych oraz 90tych
-
- Posty: 454
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Zakup wagonów 105N2k/2000 i 123N był głównie skutkiem kilku nieudanych przetargów na tabor niskopodłogowy z początku lat 2000 i bardzo silną chęcią pozbycia się 13N oraz najstarszych stopiątek za wszelką cenę. Natomiast co do ich ewentualnego wycofania, to raczej zrozumiałe jest, że w pierwszej kolejności pozbywa się starszych wagonów. Aczkolwiek też uważam, że zwłaszcza 123N w ogóle nie powinny być kupowane i dziwi mnie też, że UE dofinansowało zakup wagonów wysokopodłogowych będących de facto nieco nowszą stopiątką.
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Raczej próba ucięcia błędnego zakupu póki to jeszcze ma jakąś wartość na rynku. Przy czym mam wątpliwości czy w tej chwili znajdzie się jakikolwiek klient a za moment obawiam się że to będzie tramwaj kompletnie niesprzedawalny.
Być może jeśli dałoby się je postawić na wózki od Tatr i polska skrajnia nie będzie niewygodna to ktoś na Ukrainie mógłby być chętny ale to raczej w niedużych pieniądzach. Z tym że oni też mogą woleć kupić Tatry z kawałkiem niskiej podłogi, które niedługo powinny pojawić się na rynku
Być może jeśli dałoby się je postawić na wózki od Tatr i polska skrajnia nie będzie niewygodna to ktoś na Ukrainie mógłby być chętny ale to raczej w niedużych pieniądzach. Z tym że oni też mogą woleć kupić Tatry z kawałkiem niskiej podłogi, które niedługo powinny pojawić się na rynku
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Za wszystkie bulwy i hipolity wziąłbyś łącznie mniej, niż kosztuje jeden wagon niskopodłogowy. I to pewnie krótki. Na tę chwilę nie ma żadnego powodu, żeby je wycinać przed końcem amortyzacji (rzeczywistej, nie księgowej). Jeśli na częstej linii co jakiś czas pojawi się wysoki skład (w dodatku wskazany w rozkładzie i na tablicach), to nijak nie psuje to ogólnej dostępności.
Już nie. Ale 5-10 lat temu?gfedorynski pisze: ↑25 sty 2023, 17:06Za wszystkie bulwy i hipolity wziąłbyś łącznie mniej, niż kosztuje jeden wagon niskopodłogowy. I to pewnie krótki. Na tę chwilę nie ma żadnego powodu, żeby je wycinać przed końcem amortyzacji (rzeczywistej, nie księgowej). Jeśli na częstej linii co jakiś czas pojawi się wysoki skład (w dodatku wskazany w rozkładzie i na tablicach), to nijak nie psuje to ogólnej dostępności.