fraktal pisze: ↑13 sty 2023, 14:25
Odniosę się jednak trochę. Po pierwsze, ludzie starsi tak samo rozliczają podatki jak młodsi, i to najczęściej właśnie w Warszawie, w przeciwieństwie do wielu przyjezdnych, którzy tu co prawda pracują, ale rozliczają podatki gdzie indziej. Więc nie wiem, dlaczego ich interesy mają kompletnie nie być brane pod uwagę.
Czym innym jest branie pod uwagę czyiś interesów, a czym innym terroryzowanie wszystkich dookoła i domaganie się publicznej taksówki w postaci bezpośredniego autobusiku.
fraktal pisze:Po drugie, nie wiem, czemu wrzuciłeś do jednego worka linię 25 czy 190 z 200. Za tą ostatnią płaci gmina Konstancin i to chyba płaci sporo, skoro ZTM jej jeszcze nie skrócił. Jakoś z linie z Marek czy Radzymina potrafił skrócić.
Dlatego, że 200 w obecnej formie jest takim samym marnotrawstwem brygad jak przytaczane wcześniej 25 lub wydłużone kursy 190.
fraktal pisze:Po trzecie, to są jedynie Twoje domysły, że likwidacja 25 pociągnęłaby za sobą wszystkie kursy 33 do Młocin. Równie dobrze ja mogę powiedzieć, że skrócenie niektórych kursów 33 ma na celu ratowanie taktu tramwajowego na JPII po wydłużeniu większej liczby kursów 17 na Tarchomin, co generuje opóźnienia. Mój domysł jest tak samo prawdopodobny jak Twój.
Przecież podałem to jako przykład. Równie dobrze można brygady z 25 dać na zasilenie 9 czy czegokolwiek innego. Też wtedy wyskoczysz z (pseudo)-uzasadnieniem,
a skąd wiesz, że te brygady pójdą na wzmocnienie 9? Równie dobrze ZTM może zmarnować te brygady i dać na coś zupełnie innego, ale to bynajmniej nie powinno być powodem dla utrzymywania przy dalszym życiu 25 czy innych takich wynalazków, jak (uwaga, podkreślam, bo jak widać nie dla każdego jest to oczywiste)
na przykład 521.
fraktal pisze:Po trzecie wreszcie pomysły radnych nie mają dużego związku z bazarkiem lub przychodniami. Najczęściej odwołują się oni do tradycji czy też etosu kibiców jak na przykład 171.
Użyłem skrótu myślowego na dodatek nieco hiperbolizując
Zasadniczo wiem, jakie oficjalne przesłanki kryją się za pismami (bez)radnych. Czy jak bym zamiast sformułowania
linie barazarowo-przychodniane lub
linie socjalneużył określenia
linie barazowo-przychodniano-szpitalno-supermarketowe-stadionowe-kibicowskie-okołocmentarne-chuj-wie-jeszcze-jakie byłoby już dobrze, czy przeczytam od Ciebie odpowiedź, że nie jest to
linia bazarowo-przychodniano-szpitalno-supermarketowo-stadionowo-kibicowsko-okołocmentarno-chuj-wie-jeszcze-jaka, bo nią pani Zdzisia lat 83 jeździ co sobota na obiadki do córki i zięcia?
fraktal pisze:Po czwarte, żeby zagęścić linię na Puławskiej jak 709, to Gmina Piaseczno musiałaby się dołożyć do większej liczby kursów. Czy jest na to chętna?
Posłużę się autocytatem:
primoż pisze: ↑09 sty 2023, 17:35
Brygadami, które są marnowane na istnienie wynalazków takich jak np.: 160, 171, 521 lub wydłużone kursy 190 do OSG można by było dogęścić którąś z linii jeżdżących po buspasie na Puławskiej (znaczny wzrost frekwencji tamże) lub
odpalić jakiś 3xx na wzór 382 uruchomionego wraz buspasem na Trasie Łazienkowskiej.
Podkreślony fragment jest tutaj kluczowy. Do takiego 3xx na trasie
Wilanowska - PKP Jeziorki/coś niedaleko granicy miasta nie jest potrzebna żadna dodatkowa dopłata z Piaseczna. Mam też wrażenie, że byłoby to z korzyścią dla pasażerów ze stołecznej części Puławskiej, bo mieliby też do dyspozycji luźniejsze autobusy do dyspozycji a nie tylko te załadowane już od Piaseczna. I na pewno tam by się bardziej przydały, bo stopniowo zapełniłyby się w drodze do
Wilanowska niż marnowanie brygad np.: na 171
Tak w ogóle to dobrze by było, żebyś odnosił się do całości wątku, a nie sobie wybierał fragment (zasilenie 709) i pomijał kolejną część tego samego zdania (pomysł z 3xx) i nie chodzi mi wcale o brak cytowania (uprzedzając ewentualną Twoją odpowiedź)
Doprawdy jestem zdziwiony, że muszę tłumaczyć takie oczywistości
Mam wrażenie graniczące niemal z pewnością, że nie miałeś się już o co przyczepić, to zacząłeś czepiać się słówek i wybierać sobie rzeczy z kontekstu pomijając inne