Jak dokładnie będzie jechało 217? Płaskowickiej, Cynamonowa, metro Imielin i gdzie zawrotka? Tak jak 263?
Komunikacja w trakcie budowy Tramwaju do Wilanowa
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4146
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Znając dzisiejsze realia ZTM to 3-minutowy postój trzeba traktować jak luksus. Mogli dać 0. Jak na Gołąbkach skąd się rusza o każdej porze opóźnionym.Autobus Czerwon pisze: ↑01 lut 2023, 18:07Nie wiem co organizator ma na celu robiąc tak krótkie postoje.
Są one niekorzystne szczególnie dla kierowców jak i pasażerów.
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
194 to traktuj jak linię z półkursem 65 minut, takie jak np. 136. Jednokierunkowy przebieg i umożliwienie przejazdu przez "pętlę" jadąc do miasta nie dają opcji rzeźbienia w postojach.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 4146
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
263 też ma pętlę na Ursynowie w postaci kryterium ulicznego, a mimo to zaplanowano tam 15-17 minutowe postoje. To jak to w końcu jest? Brak postoju wyrównawczego na Gołąbkach w postaci choćby symbolicznych 3 minut ciężko nie traktować jako złośliwości.bartoni722 pisze: ↑02 lut 2023, 9:49Jednokierunkowy przebieg i umożliwienie przejazdu przez "pętlę" jadąc do miasta nie dają opcji rzeźbienia w postojach.
Chodzi o to, żeby ci, co wsiadają przed Gołąbkami mogli pojechać nie czekając na pętli. To samo masz z 221, chociaż tutaj trasa jest o wiele krótsza.
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Kryterium uliczne 263 nie daje unikalnych relacji i nie jest jedyną linią na danym kryterium. Ja widzę różnicę między kryterium i jego rolą na 263 a np. 194 czy 714.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 4146
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Pasażerom z ZP Zielonej Gęsi i ZP Krzywoustego stanie się potężna krzywda jeśli poczekają 3 minuty w autobusie na pętli? Przecież zapewne w 90% przypadków ten postój i tak byłby jedynie rozkładowy, a w rzeczywistości pozwalałby nieco zniwelować opóźnienie lub umożliwiałby punktualny odjazd z krańca. Poza tym, jak sam zauważyłeś 194 pełni trochę inną funkcję, a przede wszystkim więcej różnych funkcji niż tylko dowożenie jednej ulicy do metra, co powoduje że punktualność 194 jest jednak dosyć kluczowa.
Oczywiście, wiadomo że zakrańcowanie 263 przy Centrum Onkologii i tłuczenie kilometrów na pusto wynika tylko i wyłącznie z patologii organizatora, która w tym przypadku objawia się wybitnie krótkowzrocznym myśleniem. Kiedyś pętla Ursynów Południowy miała 3 perony, teraz ma 1, więc oczywistym jest że wszystkie linie się nie mieszczą. Nie mówiąc już o pętli na Natolinie której przerobienie na bazar bardziej pasowałoby do miasta obwodowego za Uralem, a nie teoretycznie europejskiej stolicy, ale cóż zrobić.bartoni722 pisze: ↑02 lut 2023, 10:02Kryterium uliczne 263 nie daje unikalnych relacji i nie jest jedyną linią na danym kryterium. Ja widzę różnicę między kryterium i jego rolą na 263 a np. 194 czy 714.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
W rejonie krańca Gołąbki zamieszkuje osoba, której nie podobają się postoje autobusów i po wielokrotnych interwencjach na różnych szczeblach mamy taki efekt, czyli brak postojów...
Chodzi o zajmowane miejsce, hałas, czy inne powody?
Od czerwca zamknięta ma zostać ul. Spacerowa. Trójca przyspieszona w całości zostanie przerzucona na Dolną (ciekawe dokąd będzie sięgać korek)? A 131/167/168 dwukierunkowo przez pl Unii i Bagatela? Może do tego czasu otworzą Puławską i nie musiałyby jeździć przez Boya w stronę Sielc.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27441
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W Gołąbkach od lat w planie miejscowym jest przewidziana pętla na przedłużeniu Zielonej Gęsi, więc może kiedyś się doczekamy poprawy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Mam nadzieje ze chociaż zlikwidują ten idiotyczny drugi pas do skrętu w prawo z trasy w Warynskiego, bo przeciez spacerowa miała być głównym objazdem TŁ.Leitner98 pisze:Od czerwca zamknięta ma zostać ul. Spacerowa. Trójca przyspieszona w całości zostanie przerzucona na Dolną (ciekawe dokąd będzie sięgać korek)? A 131/167/168 dwukierunkowo przez pl Unii i Bagatela? Może do tego czasu otworzą Puławską i nie musiałyby jeździć przez Boya w stronę Sielc.
Ogólnie to rozwiązanie i zwężanie wszystkiego do 1 pasa, żeby za chwile były 2, to jakis czyjś kompletny odjazd, który powoduje mega straty czasowe.
ŁK