Zmiany od lutego 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
No to najlepiej chyba jeździć na dodatkach lub maratonach. Tylko że kiedyś maratony były też w DP, a teraz generalnie tylko w DŚ. Można też brać zmianę B jakiegoś dodatku, który jeździ 8-10 godzin. Ale możliwości wyboru brygady są w MZA raczej ograniczone.
Czy Mobilis na 04/249 to planowo, kosztem brygady z R11 co poszła na 05B/743?
Są już rozkłady od 13.02 - 217 ma zmienioną, zgodnie z zapowiedziami, trasę, a 172 nie. Czyżby zmiana krańca 172 z Sadyby na Stegny została wstrzymana?
Co to za głupi pomysł ? Ja rozumiem że ostatnie kursy zjazdowe mogą być na skróconej trasie, ale ścinanie kawałka trasy przed pierwsze 2 i ostatnie 2 godziny kursowania to jakaś głupota. To może wszystkie linie w ten sposób pościnajmy, bo na końcówkach mało ludzi jeździ i będą oszczędności bo na każdej linii będzie można 1-2 brygadom skrócić czas pracy.
Ja jednak chciałbym zauważyć że podstawowa wersja podróży do Miasteczka z wykorzystaniem metra i 217 to jest przez Wilanowską. Wiec nie oburza mnie jakoś szczególnie że wersja uzupełniająca przez Imielin (rozkładowo dłuższa nawet dla Branickiego) funkcjonuje wtedy, kiedy wersja podstawowa ma istotne szanse się odkleić od rozkładu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Do i z Branickiego godziny pierwszych/ostatnich odjazdów nie zmieniają się, więc o co ten płacz? Budżet nie jest z gumy, a przedłużenie trasy i tak generuje dodatkowe koszty.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
"Płacz" jest o to, że mamy alternatywną metodę podróży, która jest znacząco odmienna od standardowej i wymaga istotnej zmiany zachowań komunikacyjnych. Ograniczanie jej godzinowo sprawia, że będzie postrzegana jako niepewna i w porach granicznych unikana, bo nikt nie podejmie ryzyka jechania dalej metrem, aby powąchać spaliny ostatniego kursu. W tym przypadku można jeszcze ratować się przesiadką z 263, ale to niezmiennie oferta substandardowa. Analogiczny błąd (acz o wiele poważniejszy w skali) popełniono przy 319, które nie dość że potencjalnie wysyła pasażera na objazd połowy miasta, to jeszcze kursuje co pół godziny jeszcze w szczycie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Nowy odcinek 217 w rozkładach nie jest "na żółto" tylko "niebiesko". Znaczy po prostu nowa trasa. 172 pewnie będzie "na żółto", trasa objazdowa bezpośrednio związana z wyłączeniem skrzyżowania. A to się może przesunąć.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
- AdamKlocusky
- Posty: 590
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Żadna nowa trasa, a zwykła trasa zmieniona zgodnie z treścią zlecenia ("(...) linie 163, 172, 217, 263 i 319 skierowane zostają na trasy objazdowe:").
-
- Posty: 740
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Już wiadomo, objazdy dla 163, 172 i 263 od 16 lutego.
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
319 dostanie 09 brygadę, 217 07 i 08, a 05 stanie się 5.
Na 173 będzie przegub z R-4
Na 109 solówki
Na 109 solówki
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1