To miałoby sens, gdyby tylko jezdnia była tam w normalnym stanie. No i bez budowy sygnalizacji się nie obejdzie.
[Otwock] Komunikacja lokalna
Moderator: Wiliam
Najbardziej to mnie zastanawia, że oni przespali moment, by się przenieść na rynek eLkowy podobnie do Stalko.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Niektórzy myślą, że eldorado będzie trwać wiecznie i że nie trzeba się zmieniać/rozwijać.
(Zresztą Stalko weszło w eLki w ostatniej chwili patrząc na zwijanie przez nich podstawowego interesu)
(Zresztą Stalko weszło w eLki w ostatniej chwili patrząc na zwijanie przez nich podstawowego interesu)
Stalko jest firmą na tyle rozbudowaną w innych kierunkach, niż transport autobusowy, że łatwiej im było bazować na zgromadzonym kapitale..
Mogliby spróbować czy przez POW linia by chwyciła... Czy ja dobrze pamiętam, że jakiś prywaciarz kiedyś przez TS próbował?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To całkiem fajny kierunek, bo ZTM go zaniedbał. Nie po raz pierwszy zwracam uwagę na fakt że jedyna linia przez ten most kursuje jedynie w szczycie.
MiniBus zawiesza kursy do Celestynowa w soboty. Coraz bliżej upadku...
https://www.facebook.com/minibus.karcze ... hsdpEX6vfl
https://www.facebook.com/minibus.karcze ... hsdpEX6vfl
Minibus może i przespał okres kiedy powinien się rozwijać, ale też od Otwocka chyba żadnego wsparcia nie dostał, a zarówno Otwock i Karczew to samochodziarze i nie bardzo chce im się dbać o komunikację lokalną. Gdzie Łomianki a gdzie Otwock
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Bo ZTM nie był w stanie rozstrzygnąć pozytywnie przetargu.
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Od dzisiaj oprócz L50 z Józefowa do PKP Falenica dociera K51 z Otwocka Małego. Organizator to ZP-G OPG-P, a wykonawca Wołoszka. Nawet często jak na standardy takich linii. Tylko w DP.
A jaki tabor wystawia Wołoszka na K51?Krzysiek_S pisze: ↑16 mar 2023, 11:37Od dzisiaj oprócz L50 z Józefowa do PKP Falenica dociera K51 z Otwocka Małego. Organizator to ZP-G OPG-P, a wykonawca Wołoszka. Nawet często jak na standardy takich linii. Tylko w DP.
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Jakiś niebieski bus z tego co widziałem na zdjęciach. 20 kursów na dobę.Jurand pisze: ↑16 mar 2023, 13:17A jaki tabor wystawia Wołoszka na K51?Krzysiek_S pisze: ↑16 mar 2023, 11:37Od dzisiaj oprócz L50 z Józefowa do PKP Falenica dociera K51 z Otwocka Małego. Organizator to ZP-G OPG-P, a wykonawca Wołoszka. Nawet często jak na standardy takich linii. Tylko w DP.
Powstały też W11 i W12 w gminie Wiązowna oraz D1 z Dobrzyńca do Otwocka, O1 z Osiecka przez Sobienie Jeziory do Otwocka, C1 z Celestynowa do Otwocka , pełno linii K z Kołbieli w tym jedna do Otwocka. Linia do Pilawy z Osiecka itd.
W większości finansowane z funduszu rozwoju transportu czy jak to tam się zwie oraz z budżetu gminy + zysk z biletów.
W samym Otwocku za to powstały linie M1 z Ługów do PKP Otwock i przez Świder oraz linia M2 z osiedla Mlądź przez PKP Otwock i Śródborów. Dla linii M1 dokupiono właśnie 2 solarisy do 50 miejsc, a dotychczasowy tabor 2 sztuki przejdzie na linie M1 [częściej]. M1 i M2 to obsługa przez miasto.