Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lut 2023, 19:56

A mnie na Kasprzaka i Grójeckiej. Wygląda na to, że 17 miała dziś jednocześnie trzy, niestykające się trasy...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Robert 514
Posty: 2116
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 22 lut 2023, 20:39

michael112 pisze:
22 lut 2023, 18:58
Od Nowogrodzkiej dokąd?
Zbawiciela

Robert 514
Posty: 2116
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 22 lut 2023, 20:40

Glonojad pisze:
22 lut 2023, 19:56
A mnie na Kasprzaka i Grójeckiej. Wygląda na to, że 17 miała dziś jednocześnie trzy, niestykające się trasy...
Mijała mnie nowa 17 około godz 18 przy Hozej w kierunku Bankowego

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 22 lut 2023, 21:23

15 miała ciekawą trasę: Marymont-Potok - Metro Marymont przez Stawki
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 lut 2023, 21:31

altar pisze:
22 lut 2023, 21:23
15 miała ciekawą trasę: Marymont-Potok - Metro Marymont przez Stawki
A to akurat nic nadzwyczajnego - grane było wielokrotnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 05 kwie 2023, 21:48

Za to, co dziś działo się po południu, ktoś powinien w trybie przyspieszonym wylecieć na pysk. Mocno przed 16 rozpoczęło się zatrzymanie tramwajowe na Nowowiejskiej w kierunku pl. Zbawiciela. Do 16 z minutami rozlało się już na wszystkie kierunki skrzyżowania Nowowiejska/al. Niepodległości, bo 4 i 78 nie mogły skręcać. O 18 nadal to wszystko stało (po ponad dwóch godzinach). Co stało na przeszkodzie, aby te 4 i 78 skierować na wprost, żeby nie blokowały całego ciągu trasy N-S dla 17 i 33?!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 kwie 2023, 21:54

Strzelam w wydolność służb. Ktoś to musi obsłużyć i jeszcze jakoś (cudem?) dojechać na miejsce. O 18:30 kierowanie było.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5285
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 05 kwie 2023, 22:07

Kierowanie przez radio to już przeszłość?
Ale faktycznie wychodzi na to, że ZTM lubi się chwalić nowoczesną centralą ruchu gdzie prowadzony jest bieżący nadzór na kursowaniem pojazdów, a jak robi się poważniejsza sprawa to bez instruktora na miejscu ani rusz.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 kwie 2023, 8:18

Centrala ZTM nie ma bezpośredniej łączności z tramwajami na mieście. Musiałoby to iść przez CR-TW a potem SNRT. Które jest, jakie jest.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5817
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 06 kwie 2023, 9:51

Bywało, że nasza Centrala prowadziła ruch za pomocą łączności komórkowej z motorniczymi i dosyć sprawnie to szło.
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10623
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 kwie 2023, 10:08

A co by się stało, gdyby motorniczy pojechał prosto/w lewo i poinformował, że zmienił trasę?
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5817
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 06 kwie 2023, 10:10

Przy sterowaniu nie obowiązuje rozkład jazdy, tylko polecenia nadzoru. Niewłaściwe wykonanie polecenia jest naganne.
miłośnik 13N

Flash8222
Posty: 7604
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 06 kwie 2023, 10:33

Kiedyś podczas jednego z wielu strajku kobiet miałem linie 4, na pl. Zbawiciela podchodzi do mnie NR i pyta czy wiem jak mama jechać, odpowiadam że wiem. Tak więc pojechałem Nowowiejską -Filtrową - zawrotka na Narutowicza - Grójecka - Towarowa - Solidarności i wróciłem na trasę od ratusza. Potem okazało się, że linia 4 była podzielona na dwie trasy Wyścigi - Narutowicza oraz Żerań Wschodni - cm. Wolski XD Czy ktoś się dowiedział? Nie i też nic nie miałem z przejazdu taką trasą XD

Paweł D.
Posty: 5285
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 06 kwie 2023, 12:25

pawcio pisze:
06 kwie 2023, 8:18
Centrala ZTM nie ma bezpośredniej łączności z tramwajami na mieście. Musiałoby to iść przez CR-TW a potem SNRT. Które jest, jakie jest.
Z TW łączność mają, bo często TW się powołuje na decyzję ZTM. Nawet nie wyobrażam sobie, aby ZTM sam kierował "za plecami" CR TW.Ale że SNRT taki sobie, to sobie wszystko stoi w zatrzymaniu. XXI wiek.
Stary Pingwin pisze:
06 kwie 2023, 9:51
Bywało, że nasza Centrala prowadziła ruch za pomocą łączności komórkowej z motorniczymi i dosyć sprawnie to szło.
Wiele razy tak było. Ale to bardziej czynnik ludzki, który nie boi się tak pokierować, a nie czekać aż przyjedzie na miejsce instruktor, przekaże sytuację, poczeka na zgodę ZTM.... A wszystko stoi.
Powiedz koledze Łukaszowi co by się stało, gdybyś samowolnie zmienił trasę aby nie wjechać w zatrzymanie....


Wszyscy się chwalą jacy są nowocześni, a jak przyjdzie co do czego, to radiowóz na "żółtych" jedzie na miejsce najpierw.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 kwie 2023, 14:50

Paweł D. pisze:
06 kwie 2023, 12:25
pawcio pisze:
06 kwie 2023, 8:18
Centrala ZTM nie ma bezpośredniej łączności z tramwajami na mieście. Musiałoby to iść przez CR-TW a potem SNRT. Które jest, jakie jest.
Z TW łączność mają, bo często TW się powołuje na decyzję ZTM. Nawet nie wyobrażam sobie, aby ZTM sam kierował "za plecami" CR TW.Ale że SNRT taki sobie, to sobie wszystko stoi w zatrzymaniu. XXI wiek.
SNRT jest już prawie na wylocie. Będzie nowe, cudowne, genialne etc. Ale na szczęście nie siedzę w tym.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ