Absurdy rozkładowe

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4120
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 20 kwie 2023, 17:50

W godzinach szczytu to wątpię, żeby faktycznie na tych Stegnach stali pół godziny. Prędzej zapas na zbicie opóźnień.

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 20 kwie 2023, 17:55

Jeśli wierzyć właściwemu przypisaniu pojazdów do rozkładu w Google Maps, to na Dolnej w kierunku Stegien za minutę powinny być dwa 172, z czego jedno z 30, a drugie z 14-minutowym opóźnieniem. Czyli wychodzi że faktycznie postoju w niektórych przypadkach nie zostaje prawie w ogóle.

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 20 kwie 2023, 17:56

Flash8222 pisze:
20 kwie 2023, 17:21
Ale jakie postoje dzięki temu są na Stegnach, każdy postój ponad 30 minut.
A jakie opóźnienie generuje Dolna? Pytam, bo ostatnio byłem zdziwiony punktualnością 172. Czy na 141 też zwiększono postoje?

Molo
Posty: 658
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 20 kwie 2023, 17:57

Tez.

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 20 kwie 2023, 18:08

W przeciwieństwie do 172 to 141 dalej ma opóźnienia. Ale pewnie dochodzi jeszcze Trasa Łazienkowska i brak możliwości postoju więcej niż 2 autobusów na Witolinie.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 kwie 2023, 18:11

Georg pisze:W przeciwieństwie do 172 to 141 dalej ma opóźnienia. Ale pewnie dochodzi jeszcze Trasa Łazienkowska i brak możliwości postoju więcej niż 2 autobusów na Witolinie.
A gdzie 141 ma korki na TŁ?
ŁK

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1023
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 20 kwie 2023, 18:15

man1956 pisze:
20 kwie 2023, 16:51
W szczycie na 184 do rozdysponowania jest 26 min. postoju na kurs. Nie jest to aż tak mało. Można zwiększyć postój na Młocinach kosztem Szczęśliwic.
Skoro nie jest tak mało to czemu są PTRy? Tam bez szczytu i bez buta na kółko łapie się - 20 (-15 Wymiociny, - 5 Szczęśliwice)

Aktualnie na 184 potrzeba jest przerobienia 09 brygady na calaka i puszczenie linii przez lasek na Wymiocinach
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 20 kwie 2023, 18:18

Łukasz pisze:
20 kwie 2023, 18:11
Georg pisze:W przeciwieństwie do 172 to 141 dalej ma opóźnienia. Ale pewnie dochodzi jeszcze Trasa Łazienkowska i brak możliwości postoju więcej niż 2 autobusów na Witolinie.
A gdzie 141 ma korki na TŁ?
Miałem na myśli Most Łazienkowski.

ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 kwie 2023, 18:47

Walas pisze:
20 kwie 2023, 14:58
Ktoś kto układał RJ dla linii 156 powinien dostać medal , bo to jest śmiech na sali. Godziny szczytu i przerwy na Metro Młociny 7min, potem 9min.
Wczoraj znajomy jeździł 5 brygadę i był przyjazd na -22 na Metro Młociny (4 brygada -28), odjazd ponad -30.
Tryb SB od 07:30 od brygady 2 i potem ekspedytor z Młocin musiał kombinować i robić PTRy żeby brygady weszły w swój czas. Po prostu gratulacje dla twórcy rozkładu i postojów na tej linii.
Wystarczy wywalić podjazdy (chociaż w godzinach szczytu) do PKP Zacisza-Wilna i już +18 minut postoju na kółko. Efekt jest taki, że często 156 i 356 jedzie w parze (czasem losowo, czasem rozkładowo!). Lepsze byłoby 356 co 15 minut niż co 10-20 minut. Albo jak było planowane 156 skrócone do Wilna, a 356 na Wschodni. Podobno ZTM ma jakiś pomysł na tę linię.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 kwie 2023, 18:52

Rembertów z podjazdami na Wschodni ;)? Potem wrócić do lewarów z PKS Grodzisk i jazda :)
ŁK

Walas
Posty: 17256
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 21 kwie 2023, 6:19

ashir pisze:
20 kwie 2023, 18:47
Walas pisze:
20 kwie 2023, 14:58
Ktoś kto układał RJ dla linii 156 powinien dostać medal , bo to jest śmiech na sali. Godziny szczytu i przerwy na Metro Młociny 7min, potem 9min.
Wczoraj znajomy jeździł 5 brygadę i był przyjazd na -22 na Metro Młociny (4 brygada -28), odjazd ponad -30.
Tryb SB od 07:30 od brygady 2 i potem ekspedytor z Młocin musiał kombinować i robić PTRy żeby brygady weszły w swój czas. Po prostu gratulacje dla twórcy rozkładu i postojów na tej linii.
Wystarczy wywalić podjazdy (chociaż w godzinach szczytu) do PKP Zacisza-Wilna i już +18 minut postoju na kółko. Efekt jest taki, że często 156 i 356 jedzie w parze (czasem losowo, czasem rozkładowo!). Lepsze byłoby 356 co 15 minut niż co 10-20 minut. Albo jak było planowane 156 skrócone do Wilna, a 356 na Wschodni. Podobno ZTM ma jakiś pomysł na tę linię.
O! To prawda. Podjazdy na Zacisze-Wilno powinny być wariantowo a nie w każdym półkursie przez cały dzień.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 679
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 21 kwie 2023, 7:14

Walas pisze:
ashir pisze:
20 kwie 2023, 18:47
Wystarczy wywalić podjazdy (chociaż w godzinach szczytu) do PKP Zacisza-Wilna i już +18 minut postoju na kółko. Efekt jest taki, że często 156 i 356 jedzie w parze (czasem losowo, czasem rozkładowo!). Lepsze byłoby 356 co 15 minut niż co 10-20 minut. Albo jak było planowane 156 skrócone do Wilna, a 356 na Wschodni. Podobno ZTM ma jakiś pomysł na tę linię.
O! To prawda. Podjazdy na Zacisze-Wilno powinny być wariantowo a nie w każdym półkursie przez cały dzień.
A gdyby tak uruchomić linię 370 kursującą tylko w DP na trasie PKP Zacisze-Wilno <-> Dw. Wschodni (Kijowska) z jednoczesnym wycofaniem 156 z wjazdu kieszeniowego?
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 21 kwie 2023, 7:24

W szczycie czy cały dzień? Jeśli co pół godziny to trzeba 2 brygady.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 kwie 2023, 7:49

Ale zdajecie sobie sprawę, że 156 bez wjazdów na Wilno jest KOMPLETNIE NIEPOTRZEBNE?

Po prostu jeśli Wilno chce mieć autobus do pociągu, to nie co pół godziny i nie, na miłość boską, linię z Huty!

To praskie 156 to jest w ogóle jakieś inne wcielenie nieśmiertelności 103. Wcześniej jako 140 przerzucane z ulicy na ulicę, zawsze śmieciowe.

Pewnie nie jest to największy priorytet, żeby solidnie zbadać potoki i potencjał, ale może jednak 156 zostawić na Targówku w cholerę jako 356 w DP aż umrze albo ożyje, a z 356 zrobić całodzienne 156 Metro Trocka - Wilno - Dw.Wschodni co jednak te 15 minut, dając przynajmniej jakieś pozory tego, żeby potok na nim zbudować.
ŁK

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1023
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 02 cze 2023, 10:25

Ostatnio coś znowu grzebano w rozkładzie 517, niestety zastosowano manerw z 184 robiąc dłuższe postoje na krańcu, gdzie są duże opóźnienia, nie dając nawet 15min na drugim. A więc w centrum zrobiono 19min, a na Ursusie 12min i nie ma szans (nie łamiąc przepisów) wyrobić się na jakąś 15min przerwę. Róbcie tak dalej 👍
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

ODPOWIEDZ