Czasy przejazdu - 2022–2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Coś by chyba trzeba pilnie zrobić z postojami 168 w międzyszczycie na Witolinie, bo przy obecnych opóźnieniach planowe 6 min. postoju to absolutna abstrakcja.
To samo można powiedzieć o linii 105 na której opóźnienia występują przez cały dzień ze względu na zerowy postój wyrównawczy na rondzie Daszyńskiego. Nie, minuta to nie postój wyrównawczy.
Problem miejsca na pętli. Ale może po prostu 168 nie powinno jeździć na Witolin.man1956 pisze:Coś by chyba trzeba pilnie zrobić z postojami 168 w międzyszczycie na Witolinie, bo przy obecnych opóźnieniach planowe 6 min. postoju to absolutna abstrakcja.
ŁK
Masz rację, moim zdaniem 168 też nie powinno jeździć na Witolin. Tylko pytanie: gdzie? Olszynka, Gocławek Wschodni, a może Marysin?
A na WITOLINIE nie mogą stać dwa autobusy? Długość peronu chyba na to pozwala.
Solówki to nawet wejdą trzy, więc problemu z miejscem raczej nie ma.
Na Witolinie 168 dzieli peron ze 158, więc problem może być.
A może tak wybudować zatokę na Rodziewiczówny na wysokości krańca, niech to 168 przejeżdża przez pętlę bez zatrzymywania i odbywa postój w zatoce? Skoro dało się wydłużyć zatokę przystankową pod postój dla 109 i 171 podczas zawalenia blachosmordami Torwaru, to tym bardziej powinno dać radę zbudować przystanek dla regularnej linii?
A może tak wybudować zatokę na Rodziewiczówny na wysokości krańca, niech to 168 przejeżdża przez pętlę bez zatrzymywania i odbywa postój w zatoce? Skoro dało się wydłużyć zatokę przystankową pod postój dla 109 i 171 podczas zawalenia blachosmordami Torwaru, to tym bardziej powinno dać radę zbudować przystanek dla regularnej linii?
Nie zawsze poważne opinie
Na Witolinie dwie linie na jednym peronie (podobnie jak na wielu innych podobnych krańcach) stają obok siebie równolegle, więc pod względem liczby wozów jednej linii pojemność pętli nie jest zagadnieniem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tam brygada 07 powinna być całka i problem byłby rozwiązany, bo tak krótki postój jest tylko w międzyszczycie. Tak samo jak na 522 brygada 07 byłaby całka i kursowała by do 22 ,można by było dużo szybciej przywrócić punktualnosc. A tak to tam opóźnienia występują często do końca kursowania linii.
Zwłaszcza że na 141, 158, 182 postój mają czasem jednocześnie po 3 przeguby i jakoś dają radę. W porównaniu z innymi pętlami na Witolinie jest zdecydowanie spoko.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Zapytam przy okazji- dlaczego 124 nie stoi na pętli Okęcie, tylko w zatoce na ulicy?
miłośnik 13N
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie wiem czy postój przy lewej krawędzi stanowiska, utrudniający wejście do autobusów rodzica z wózkiem i uniemożliwiający praktycznie wejście OzN można nazwać spoko. Szczególnie że na Witolinie na miejscu 168, zapadnięta jest jezdnia po lewej stronie stanowiska, przez co wejście do autobusu jest nie dość że z poziomu ulicy, to jeszcze sam próg jest na wysokości +/- 0,5 metra, a może i nawet kilka centymetrów więcej.
- ZielonyJamnik
- Posty: 707
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Tam coś wczoraj przy studzience robili przed wjazdem na peronStary Pingwin pisze: ↑27 kwie 2023, 14:26Zapytam przy okazji- dlaczego 124 nie stoi na pętli Okęcie, tylko w zatoce na ulicy?
Mkną po koleinach zielone jamniki...
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wystarczy czytać komunikaty WTP...Stary Pingwin pisze: ↑27 kwie 2023, 14:26Zapytam przy okazji- dlaczego 124 nie stoi na pętli Okęcie, tylko w zatoce na ulicy?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1