Ona praktycznie to już w zeszłym sezonie nie działała.pawcio pisze:Dostęp do socjalu. Od tego tygodnia nie działa już ekspedycja na pl. Narutowicza.
Warszawskie Linie Turystyczne
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
- AdamKlocusky
- Posty: 668
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
A w rozkładzie dlaczego nie można kliknąć w przystanki do Banacha? Busman uznał, źe to zjazd do zajezdni?pawcio pisze:Dostęp do socjalu. Od tego tygodnia nie działa już ekspedycja na pl. Narutowicza.
Za to z Banacha działa i będzie przejazd na codzień nieużywaną łącznicą z Grojeckiej na wewnętrzne tory Pl.Narutowicza.
Całego postoju jest 15 minut.
ŁK
Woda i prąd był. A teraz już nie ma.AdamKlocusky pisze: ↑14 lip 2022, 22:51Ona praktycznie to już w zeszłym sezonie nie działała.pawcio pisze:Dostęp do socjalu. Od tego tygodnia nie działa już ekspedycja na pl. Narutowicza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Postoje ustawowe są na Narutowiczu, socjalne na Banacha. Ustawa z rozporządzeniem się nie widzą, więc nie ma obowiązku spinania tego w jednym miejscu w rozkładzie.Łukasz pisze: ↑14 lip 2022, 22:51A w rozkładzie dlaczego nie można kliknąć w przystanki do Banacha? Busman uznał, źe to zjazd do zajezdni?pawcio pisze:Dostęp do socjalu. Od tego tygodnia nie działa już ekspedycja na pl. Narutowicza.
Za to z Banacha działa i będzie przejazd na codzień nieużywaną łącznicą z Grojeckiej na wewnętrzne tory Pl.Narutowicza.
Całego postoju jest 15 minut.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A 19 minut postoju na Banacha nie jest wystarczające, że tylko wybrane kursy T tam będą docierały czy to znowu oszczędności?
Nie ma potrzeby, żeby zaglądać tam co kurs.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Chyba nikomu nie było na rękę żeby usuwać linię z pętli na placu Narutowicza, wszakże Tetka kończy tam prawie nieprzerwanie od początku swojego istnienia. Logiczne jest więc, że tylko wybrane kursy są wydłużone na Banacha żeby spełnić wymóg miejsca socjalnego raz na jakiś tam czas. Chociaż nie trzeba było robić tego tak szybko, można było jeszcze sezon poczekać, wszakże jeżeli się nie mylę na przystosowanie warunków do ustawy są aż trzy lata.
Jeśli chodzi o dostosowanie krańców. Tu kraniec jest antydostosowywany, więc ciężko uznać, że można na dwa i pół roku zacząć olewać rozporządzenie, skoro się przed chwilą jego wymagania spełniało. Pomijam już fakt, że w TW wymóg dostępu do zaplecza socjalnego z rozporządzenia został wpisane do Regulaminu Pracy, więc okres przejściowy z rozporządzenia nie ma znaczenia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Wiem, że raczej tutaj są rozmowy o tramwajach i busach WLT, ale dodałem wykres z poziomem wody w Wiśle, przystanki, rozkład i szacunkową pozycję promów Pliszka, Słonka i Wilga wchodzących w skład WLT. Przykładowy rozkład: https://czynaczas.pl/warsaw?przystanek=S%C5%81ONKA_1
Akurat może się przyda na najbliższe upalne dni .
Akurat może się przyda na najbliższe upalne dni .
Mija rok. Czy została opracowana nowa formuła organizacji tego promu?
Na zmodyfikowanej trasie od 1 maja pływa prom Dudek. Kursy bezpłatne sfinansowane z budżetu obywatelskiego.
https://um.warszawa.pl/-/prom-mlociny-t ... n-powrocil
I tak się zastanawiam, skoro odciążany jest ZTM w organizacji i finansowaniu promu to może wszystkie linie socjalne wzdłuż szyny też w ten sposób powinny być finansowane, jeżeli taka będzie wola mieszkańców?
2/3 razy na godzinę i maks. 10 pasażerów - fiu fiu. Z opisu wynika, że nie można wchodzić z rowerami...
Gratulacje dla ZZW, że udało im się w rok zrealizować projekt z BO.
Gratulacje dla ZZW, że udało im się w rok zrealizować projekt z BO.
UM Warszawa pisze:Na 30 m2 pokładu przygotowano wygodne siedziska oraz stojaki rowerowe.
No proszę. Trzymam kciuki za udany sezon. Może to pomoże zmienić formułę wodnych linii WLT?
Nie widziałem na nim stojaków dla rowerów. Chyba, że po kontroli to zmieniono.