Za dawnych, ostrobramskich czasów na 153 jeździł na stałe 1334 już po CWSie, z pierwszym ukraińskim kierowcą, Andriejem, który podobno nie znał innych liniiMichał pisze: ↑22 sie 2021, 21:25U ajentów faktycznie często zdarzają się stałe, w rozumieniu wielotygodniowe, wielomiesięczne obsługi danych linii. Pamiętam rozmowę dwóch kierowców PKS Grodzisk Mazowiecki sprzed ok 2 lat na linii 123. Jeden z nich wyraźnie zdenerwowany oświadczył, że na żaden Ursynów jeździć nie będzie i chce dostać na stałe najlepiej 142. Drugi odparł, że chyba będzie trudno, bo tam obecnie już wszystko zajęte:) Za czasów obsługi R-10 za najnudniejszą linie uchodziła 153. Tymczasem PKS Grodzisk raczej lubi tą linię:)
Stałe linie kierowców
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- TranslatorPS
- Posty: 652
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
W Londynie, gdzie linie potrafią zmieniać operatorów co 5-7 lat, przerzucanie kierowców którzy są na stałe wpisani na daną linię jest wręcz standardowe w ramach TUPE (ogólnie mówiąc jest to prawo, które gwarantuje utrzymanie takich samych warunków pracy u nowego pracodawcy co u poprzedniego w przypadku przejęcia firmy lub zakresu obowiązków - oczywiście nie w przypadku samowolnego zmiany pracodawcy). W Polsce by to jednak kuriozalnie wyglądało, gdyby kierowcy skakali od firmy do firmy co kilka miesięcy za swoją liniąAutobus Czerwon pisze: ↑23 sie 2021, 15:14W Mobilisie chodzą legendy, że jak ZTM przekazał obsługę 179 PKS GM, to część kierowców która miała tę linię na stałe zmieniła pracodawcę, byleby dalej jeździć tę trasę. Nigdy bym nie pomyślał że taka trasa może się komukolwiek na tyle podobać żeby zmienić firmę, a jednak.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Myślałem,, że tam jest większa różnorodność, a nie męczenie tego samego zestawu przez 7 lat. To hardcore jakiś. Może dlatego część polskich kierowców wraca. tak przynajmniej słyszałem.TranslatorPS pisze: ↑24 sie 2021, 10:49W Londynie, gdzie linie potrafią zmieniać operatorów co 5-7 lat, przerzucanie kierowców którzy są na stałe wpisani na daną linię jest wręcz standardowe w ramach TUPE (ogólnie mówiąc jest to prawo, które gwarantuje utrzymanie takich samych warunków pracy u nowego pracodawcy co u poprzedniego...)Autobus Czerwon pisze: ↑23 sie 2021, 15:14W Mobilisie chodzą legendy, że jak ZTM przekazał obsługę 179 PKS GM, to część kierowców która miała tę linię na stałe zmieniła pracodawcę, byleby dalej jeździć tę trasę. Nigdy bym nie pomyślał że taka trasa może się komukolwiek na tyle podobać żeby zmienić firmę, a jednak.
Kiedyś jeden dziadek mi opowiadał, że on to już na emeryturze sobie na stałe jeździ 179 (czy niewiele mu zostało, nie pamiętam) bo mieszka na trasie linii i jak będzie miał już dość tej całej pracy to zostawi autobus i pójdzie do domu. Jakiś to argument jest.Autobus Czerwon pisze: ↑23 sie 2021, 15:14W Mobilisie chodzą legendy, że jak ZTM przekazał obsługę 179 PKS GM, to część kierowców która miała tę linię na stałe zmieniła pracodawcę, byleby dalej jeździć tę trasę. Nigdy bym nie pomyślał że taka trasa może się komukolwiek na tyle podobać żeby zmienić firmę, a jednak.
1920 niezwykle rzadko, w porównaniu do innych elektryków, wychyla się poza 222.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Bo może przejechać bez ładowania jakieś 50 km
To różni się czymś od pozostałych? A dlaczego tak mało?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Nie, nie. On jako jedyny ma baterie do szybkiego ładowania. I rzeczywiście ładuje się bardzo szybko o ile ładowarka działa poprawnie,a z tym bywa różnie. Pewnie teraz na 106 będzie tez jeździł.
Też? A jakie inne elektryki mają na 106 jeździć?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Było mówione ze 1920 jeździ głównie na 222 to będzie jeździł tez na 106
jak na razie chyba się jeszcze na 106 nie pojawił. Od wielkiego dzwona pojawia się na 331...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
To jest feralny wóz ,ciagle coś się z nim dzieje, dlatego trzyma się blisko zajezdni