Zmiany od czerwca 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Ale ze 181 dobrze wykonbinował, będzie Stalowa
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Już w tej chwili, przy planie na 14 brygad, są dni, że nie wszystkie są obsadzane elektrykami.ZielonyJamnik pisze: ↑30 maja 2023, 11:02Nie mam pojęcia, ale 19 brygad (222, 251+139, 106) na 20 wozów nie brzmi zbyt dobrze
- ZielonyJamnik
- Posty: 718
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Jednak plan zakłada ostatecznie 16 brygad, 3 brygady z 251+139 wypadły na diesle, dodatkowo 251/66 zmienia się w 251/066, więc albo krótsze przerwy po za szczytem albo rzadziej będzie jeździć. Nieprawidłowe wykreślić
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Krótsze przerwy obstawiam. Ten dodatek nie jeździ raptem przez 3h.
Wykreślam "rzadziej będzie jeździć".ZielonyJamnik pisze: ↑31 maja 2023, 14:58Jednak plan zakłada ostatecznie 16 brygad, 3 brygady z 251+139 wypadły na diesle, dodatkowo 251/66 zmienia się w 251/066, więc albo krótsze przerwy po za szczytem albo rzadziej będzie jeździć. Nieprawidłowe wykreślić
Już jest 1212 na 106/3man1956 pisze: ↑31 maja 2023, 11:36Już w tej chwili, przy planie na 14 brygad, są dni, że nie wszystkie są obsadzane elektrykami.ZielonyJamnik pisze: ↑30 maja 2023, 11:02Nie mam pojęcia, ale 19 brygad (222, 251+139, 106) na 20 wozów nie brzmi zbyt dobrze
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Bo jeżdżą na innych liniach, np. dziś 1901, 1912 i 1917 na dodatkach 739, a 1913 na 339. A na 139+251 nie ma ani jednego elektryka. W tym momencie w ruchu jest:man1956 pisze: ↑31 maja 2023, 11:36Już w tej chwili, przy planie na 14 brygad, są dni, że nie wszystkie są obsadzane elektrykami.ZielonyJamnik pisze: ↑30 maja 2023, 11:02Nie mam pojęcia, ale 19 brygad (222, 251+139, 106) na 20 wozów nie brzmi zbyt dobrze
8/10 SU12E III
8/10 SU12E IV
5/10 Ursus C12LFE
Rozkłady już umieszczone. Na paru nockach poprzesuwano godziny odjazdu, by kończyły wcześniej oraz poskracano ostatnie kursy. Strach pomyśleć co będzie za rok, jak nie będzie już czego ścinać.
Dodatkowo mamy taki bubel:
Dodatkowo mamy taki bubel:
-
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie jest tak źle, część kursów poprzechodziła po prostu na linie dzienne, tak jak w przypadku N32 i 175 oraz N35 i 517. Wydłużono trochę przeloty, np. N32 ma o 4 minuty na półkurs więcej - i dobrze, bo zawsze tych 4 minut brakowało. Dodatkowo doszedł jeden kurs z Lotniska do Centrum między 23 a 24 - były dwa na N32, teraz jest jeden, ale dodano 2 na 175.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Nie są w stanie nawet z doładowaniami?
Można było jednak rozdzielić 139 od 251. Może 3 brygady by łatwiej było ugryźć.ZielonyJamnik pisze: ↑31 maja 2023, 14:58Jednak plan zakłada ostatecznie 16 brygad, 3 brygady z 251+139 wypadły na diesle, dodatkowo 251/66 zmienia się w 251/066, więc albo krótsze przerwy po za szczytem albo rzadziej będzie jeździć. Nieprawidłowe wykreślić
Brakuje takiego przypilnowania żeby właśnie nie jeździły na innych liniach.
Pamiętaj ,że nie wszystkie elektryki są sprawne. Niektóre mogą przejechać tylko dodatki. Z reguły wszystko co może wyjechać na elektryczne brygady to wyjeżdża.
A z ładowaniem Ursusow na zajezdni to za długo by trwało żeby się naładował . Ewentualnie trzeba by dodać brygadę żeby postoje były teoretycznie 38 min a nie 19 jak teraz. Bo ladowanie solarisow i to z pantografów czesto się nie udaje w przewidzianym czasie, bo zjazd,wyjazd objechani zajezdni to tak lekko licząc 6-8 min.
A z ładowaniem Ursusow na zajezdni to za długo by trwało żeby się naładował . Ewentualnie trzeba by dodać brygadę żeby postoje były teoretycznie 38 min a nie 19 jak teraz. Bo ladowanie solarisow i to z pantografów czesto się nie udaje w przewidzianym czasie, bo zjazd,wyjazd objechani zajezdni to tak lekko licząc 6-8 min.
-
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Inna sprawa że trochę dziwne że na Bielańskiej jest 25 minut postoju, a na Spartańskiej 19. Równie dobrze, mogłoby być na Bielańskiej 10, a na Spartańskiej 34 i nie trzeba byłoby dodawać brygady żeby robić takie kombinacje. I tak ta linia nie jest z niczym skoordynowana.
Jest 10 Ursusów, spokojnie można zatem dodać jedną brygadę. Mógłbym sobie też wyobrazić, że wozy byłyby po prostu podmieniane od razu na naładowanego przez jakiegoś kierowcę technicznego/pracownika zaplecza. Ale skoro MZA kupiło wozy za ciężką kasę, żeby teraz jeździły tylko na dodatkach....Molo pisze: ↑01 cze 2023, 11:54Pamiętaj ,że nie wszystkie elektryki są sprawne. Niektóre mogą przejechać tylko dodatki. Z reguły wszystko co może wyjechać na elektryczne brygady to wyjeżdża.
A z ładowaniem Ursusow na zajezdni to za długo by trwało żeby się naładował . Ewentualnie trzeba by dodać brygadę żeby postoje były teoretycznie 38 min a nie 19 jak teraz. Bo ladowanie solarisow i to z pantografów czesto się nie udaje w przewidzianym czasie, bo zjazd,wyjazd objechani zajezdni to tak lekko licząc 6-8 min.
Na pewno nie jest skoordynowana?Autobus Czerwon pisze: ↑01 cze 2023, 12:19Inna sprawa że trochę dziwne że na Bielańskiej jest 25 minut postoju, a na Spartańskiej 19. Równie dobrze, mogłoby być na Bielańskiej 10, a na Spartańskiej 34 i nie trzeba byłoby dodawać brygady żeby robić takie kombinacje. I tak ta linia nie jest z niczym skoordynowana.