Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Czas ponadwymiarowy w ramach umowy o etaty to wciąż praca w ramach tej samej umowy na jej warunkach. Przy 1/20 etatu wszystko poza jednym dniem będzie traktowane jak przyjście z wolnego ale do 8h nie będzie nadgodzinami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No tak, tylko dalej to będzie uop, zgodne z zapisem w kontrakcie przetargu, wiec nic tu się nie oszczędzi.pawcio pisze:Czas ponadwymiarowy w ramach umowy o etaty to wciąż praca w ramach tej samej umowy na jej warunkach. Przy 1/20 etatu wszystko poza jednym dniem będzie traktowane jak przyjście z wolnego ale do 8h nie będzie nadgodzinami.
ŁK
A co ma się oszczędzać? Płacę kierowcy?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- vernalisadonis
- Posty: 3212
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Ja tak pracowałem na 1/20 etatu. Żeby były nadgodziny to trzeba było zrobić caly etat. Tutaj chodzi też o to, żeby wykluczyć cwaniacto, bo ktoś popracuje jedna służbę, a reszta to "setki"
Miałem wszystkie przywileje z UoP i dodatki.
Grafik był dla mnie elastyczny. Potem przeszedłem na cały etat
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Umowy śmieciowe są tańsze dla pracodawcy.KwZ pisze:A co ma się oszczędzać? Płacę kierowcy?
ŁK
Jeśli nie ma innego zlecenia na minimalną krajową albo statusu studenta, to nie jest.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Pamiętam jak jakieś 20 lat temu gdy się zorientowali że ikarusy niedługo zaczną się sypać, a warszawa nie była bogatym miastem i nie byliśmy wtedy w unii to chcieli kupić dla warszawy bardzo dużą ilość używanych autobusów. Tylko wtedy to nie wypaliło bo takiej ilości nie było na rynku, przynajmniej zunifikowanego taboru w dużej ilości.
Mobilis odwołał się od warunków przetargu.
https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwa ... 33/details
https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwa ... 33/details
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ogólnie, czytając odwołanie, odnoszę wrażenie że chodzi o kasę, a także o możliwość zatrudniania także na umowę zlecenie, o czym wspomniano w jednym z punktów.
Jedyną ofertę złożył Mobilis:
https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwa ... 33/details
https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwa ... 33/details
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Drogo czy tanio? Bo mi trudno ocenić...Pierwszą wycenił na ok. 164,9 mln zł, a drugą – 185,7 mln zł. Budżet wynosił odpowiednio 155,0 mln zł i 189,8 mln zł brutto.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jeśli nigdzie się nie pomyliłem w obliczeniach, to w przeliczeniu na wzkm wychodzi 13,37 i 15,06 zł brutto za wzkm. Obecnie stawki wynoszą odpowiednio 11,17 zł i 13,68 zł, zaś MZA jeździ za 14,76 zł brutto. Oferta na jedną z części przekracza budżet ZTM o prawie 10 milionów, zaś na drugą jest o 4 miliony niższa od budżetu.
No to pojeździmy sobie 3 lata dłużej Mobilisem.
W sumie to git. Jest kryzys, a wozy są w dobrym stanie. Więc 10 lat mogą pojeździć.
Pewnie kolejne przetargi tzn. Arrriva i Grodzio na 12 m w identycznej formie się odbędą. Chyba, że nieoczekiwanie się Grodzio wycofa (a były takie plotki) to wtedy pewnie inny ajent odkupi autobusy i będzie tym jeździł.
W sumie to git. Jest kryzys, a wozy są w dobrym stanie. Więc 10 lat mogą pojeździć.
Pewnie kolejne przetargi tzn. Arrriva i Grodzio na 12 m w identycznej formie się odbędą. Chyba, że nieoczekiwanie się Grodzio wycofa (a były takie plotki) to wtedy pewnie inny ajent odkupi autobusy i będzie tym jeździł.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Nie wydaje mi się żeby ktokolwiek chciał teraz wejść w transport miejski, kupując 60 używanych autobusów... A co z przejęciem Aeroby przez firmę X? Już miesiąc mija i nic nie słychać....
Mobilis zbyt drogi - postępowanie w obu częściach zostało unieważnione.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 78808.html
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 78808.html