Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
TGM
- Posty: 5311
- Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52
Post
autor: TGM » 16 cze 2023, 23:27
Czyli z tym 187 to z powodu, że trzeba było 517 zasilić?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
Georg
- Posty: 6051
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 16 cze 2023, 23:55
Myślałem że będzie dużo gorzej. Jedynie zdziwiłem się 187 co pół godziny. 188 zostanie w szczycie.
-
man1956
- Posty: 1595
- Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38
Post
autor: man1956 » 17 cze 2023, 0:18
Też myślałem (sądząc po zapowiedziach na tym forum), że będzie dużo gorzej. Wybory idą, więc pewnie nie chciano szaleć.
-
Georg
- Posty: 6051
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 17 cze 2023, 0:27
To 181 i 187 co pół godziny trochę razi. Czy 181 wozi tylko uczniów i studentów?
-
reserved
- Posty: 14654
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 17 cze 2023, 1:01
Georg pisze: ↑17 cze 2023, 0:27
To 181 i 187 co pół godziny trochę razi. Czy 181 wozi tylko uczniów i studentów?
Nieraz jeździłem 181 i woziłem głównie emerytów.
-
Georg
- Posty: 6051
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 17 cze 2023, 1:18
reserved pisze: ↑17 cze 2023, 1:01
Georg pisze: ↑17 cze 2023, 0:27
To 181 i 187 co pół godziny trochę razi. Czy 181 wozi tylko uczniów i studentów?
Nieraz jeździłem 181 i woziłem głównie emerytów.
Na którym odcinku było ich najwięcej?
-
ashir
- Posty: 27747
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 17 cze 2023, 5:03
Jakby co to rozkłady zostały już udostępnione.
-
Jurand
- Posty: 1107
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 17 cze 2023, 7:00
Georg pisze: ↑17 cze 2023, 1:18
reserved pisze: ↑17 cze 2023, 1:01
Nieraz jeździłem 181 i woziłem głównie emerytów.
Na którym odcinku było ich najwięcej?
Czyli na 181 zostaną tylko 3 brygady?
Pamiętam czasy gdy na tej linii i na tej trasie były 5+2 dodatki na 18m i solidnie to było zagospodarowane ze strony pasażerów
234 do M.Bródno, kiedyś o tym wspominałem że warto
-
ashir
- Posty: 27747
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 17 cze 2023, 7:37
To akurat kosztem Z-1, które będzie kursowało co 30 minut w okrojonych godzinach.
-
Paweł D.
- Posty: 5338
- Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Paweł D. » 17 cze 2023, 8:58
Georg pisze: ↑17 cze 2023, 0:27
To 181 i 187 co pół godziny trochę razi. Czy 181 wozi tylko uczniów i studentów?
Na Młocinach to wozi pojedyncze osoby, czasem tylko powietrze. Może teraz nazbiera trochę pasażerów (na pewno nie studentów i uczniów)
Ale udała się koordynacja ze 303. Szacun.
-
reserved
- Posty: 14654
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 17 cze 2023, 9:00
Georg pisze: ↑17 cze 2023, 1:18
reserved pisze: ↑17 cze 2023, 1:01
Nieraz jeździłem 181 i woziłem głównie emerytów.
Na którym odcinku było ich najwięcej?
Na Marymonckiej. Ogólnie największą frekwencję linia ma na odcinku Pl. Wilsona - Sobocka ale to dlatego że tam ludzie podjeżdżają czymkolwiek. Dalej autobus się trochę wyludnia. Pojedyncze osoby wsiadają w okolicach Cm. Włoskiego czy Muzealnej żeby dojechać na Młociny. Ale średnia wieku to zdecydowanie starsi ludzie. Przynajmniej jeśli chodzi o osoby które czekają TYLKO na ten autobus.
-
fraktal
- Posty: 5505
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 17 cze 2023, 9:15
Paweł D. pisze: ↑17 cze 2023, 8:58
Georg pisze: ↑17 cze 2023, 0:27
To 181 i 187 co pół godziny trochę razi. Czy 181 wozi tylko uczniów i studentów?
Na Młocinach to wozi pojedyncze osoby, czasem tylko powietrze. Może teraz nazbiera trochę pasażerów (na pewno nie studentów i uczniów)
Ale udała się koordynacja ze 303. Szacun.
Kiedyś 181 było pełne uczniów, ale w czasach, gdy na Młociny dojezdzało tylko 384 na solówki. Teraz sam się zdziwiłem, gdy chciałem podjechać 181 z Młocin, a linia miała zabójczą częstotliwość co 20 minut. Większość studentów jeździ częstym 114.
Co ciekawe, 517 na Torwar ma oznaczenie nie "trasa zmieniona", a "nowa trasa", co sugeruje, że zostanie tak na stałe.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27448
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 17 cze 2023, 9:25
primoż pisze: ↑16 cze 2023, 23:17
Widzę, że socliniom włos z głowy nie spadnie.
Za to absolutnie wszystkie dowozówki do metra z Zielonej Białołęki mocno pocięte. Priorytety.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Paweł D.
- Posty: 5338
- Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Paweł D. » 17 cze 2023, 9:28
fraktal pisze: ↑17 cze 2023, 9:15
Co ciekawe, 517 na Torwar ma oznaczenie nie "trasa zmieniona", a "nowa trasa", co sugeruje, że zostanie tak na stałe.
118 też ma jako nowa trasa. Więc... pożyjemy....
Kiedyś 181 i 114 było często, na przegubach i drzwi się nie domykały. Dziś można sobie poleżeć.....
-
Georg
- Posty: 6051
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 17 cze 2023, 9:30
Stawiają w tym roku na połączenia socjalne. Dlatego 121 zostało na pełnej trasie, jest koordynacja ze 181, a nie częstsze 181 i skrócone 121. Swoją drogą to 122 mocno obcięli. Poprzednio w szczycie było co 12 minut. Może już wszystko będzie na przeguby.