Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
Piętrusy to raczej są z Grochowa. A dlaczego ich zdaniem akurat z Radomia? Bo kreska na mapie będzie pionowa, a nie pozioma.
Może to jakaś rekompensata za to, że nie wydzielono aglomeracji warszawskiej i/lub Warszawy z województwa mazowieckiego przez co Radom nie został stolicą województwa? Spora cześć radomian ma bardzo podrażnione ego, że przestali być miastem wojewódzkim w wyniku wprowadzonej reformy administracyjnej 1.01.1999 i podziału na 16 województw
Nie zawsze poważne opinie
Dobra, panowie (i panie). Wpadłem na iście genialne rozwiązanie.
Każda linia powinna mieć swój Słoneczny
R1, R3 przez Centralny, a potem Toruńska, R2 z pominięciem średnicy, R6 Zielonka - Wschodnia (wjazd na peron) - powrót i na Toruńską, R7 - przez łącznicę 506, R8 - niemal linia prosta
Każda linia powinna mieć swój Słoneczny
R1, R3 przez Centralny, a potem Toruńska, R2 z pominięciem średnicy, R6 Zielonka - Wschodnia (wjazd na peron) - powrót i na Toruńską, R7 - przez łącznicę 506, R8 - niemal linia prosta
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Teoretycznie mógłby jechać w piątek wieczorem nawet i do Skarżyska/Kielc, bo pewnie potencjał jest - potem nocować i wracać. Z Radomia jedzie się poniżej godziny do W-wy (do Sluzewca 45 minut).
ŁK
A zmieściliby by się wszyscy?
Ponoć 0.5 mln byłoby chętnych. Radom i okolice.
Czy to casus wydłużenia 228 do mordoru?ashir pisze:A zmieściliby by się wszyscy?
ŁK
- TranslatorPS
- Posty: 632
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Bądźmy szczerzy, jedyne co mamy nad morze, to nocne Ustronie. Wszystkie IC jadące z Radomia do Warszawy albo w tej drugiej kończą, albo jadą do Olsztyna.
Paradoksalne równie dobrą ofertę mamy do Zakopanego, w postaci Karłowicza.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ogólnie to jednak powinno działać tak, że dojeżdżacie do hubu typu W-wa i myk przesiadka.TranslatorPS pisze:Bądźmy szczerzy, jedyne co mamy nad morze, to nocne Ustronie. Wszystkie IC jadące z Radomia do Warszawy albo w tej drugiej kończą, albo jadą do Olsztyna.
Paradoksalne równie dobrą ofertę mamy do Zakopanego, w postaci Karłowicza.
Całkiem dobrze przesiada się też zwykle z Sienkiewicza w Iławie, o ile jest na co - głównie jest to Sobieski, tylko nie zawsze są miejsca i nie zawsze jest skomunikowany, a czasem po prostu zbyt opozniony. A pendolino potrafi jechać kilka minut przed, co nawet zrozumiałe, bo się nie zatrzymuje od W-wy - ale biletu nie wtedy nie przepiszą.
Po remoncie LK8 można by jeździć Małpą przez Kielce/Radom.
ŁK
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27409
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Biorąc pod uwagę, że na przykład skład Gnidy chyba gnije (nomen omen) na Grochowie od soboty rana do niedzieli wieczoru, to chociażby tu się otwiera pole do działania. Tylko "parę" wagonów do tego pociągu trzeba byłoby dostawić, żeby Warszawa go nie przepełniła.TranslatorPS pisze: ↑26 cze 2023, 11:25Bądźmy szczerzy, jedyne co mamy nad morze, to nocne Ustronie. Wszystkie IC jadące z Radomia do Warszawy albo w tej drugiej kończą, albo jadą do Olsztyna.
Paradoksalne równie dobrą ofertę mamy do Zakopanego, w postaci Karłowicza.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- TranslatorPS
- Posty: 632
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Do tego przydałby się jakiś porządny narodowy Taktfahrplan, a nie, że pozwolę sobie sparafrazować angielskie powiedzenie, rzucanie wydrukami z SKRJ o ścianę z nadzieją, że coś się przylepi samo z siebieŁukasz pisze: ↑26 cze 2023, 11:31Ogólnie to jednak powinno działać tak, że dojeżdżacie do hubu typu W-wa i myk przesiadka. (...)TranslatorPS pisze:
Bądźmy szczerzy, jedyne co mamy nad morze, to nocne Ustronie. Wszystkie IC jadące z Radomia do Warszawy albo w tej drugiej kończą, albo jadą do Olsztyna.
Paradoksalne równie dobrą ofertę mamy do Zakopanego, w postaci Karłowicza.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Tak na szybko przeliczyłem i wyszło mi, że na 11 pociągów linii R3 kończących na Zachodniej aż 7 (EN57) zjeżdża na Ochotę Postojową, choć w teorii powinny dojechać chociaż do Głównej. Ale pewnie chodzi o czynności obsługowe. A że na Ochotę da się wjechać tylko z peronu 2, to Główna - wybudowana właśnie na potrzeby zamknięcia średnicy - stoi pusta.
Odwołanie PESA i FPS od warunków przetargu na 12 EAZT:
https://km.eb2b.com.pl/open-preview-auc ... owa-6-eazt
Ciekawe, że Stadler i Newag takich rzeczy nie zgłosiły.
Osobiście uważam, że dobrze KM zrobiło, że wymaga conajmniej 2 EZT - FPS ze swoim wynalazkiem prototypem opartym o CRCC odpada - przynajmniej można spodziewać się sprawdzonych EZT w przetargach na zwykłe pięcioczłony i dwuczłony.
https://km.eb2b.com.pl/open-preview-auc ... owa-6-eazt
Ciekawe, że Stadler i Newag takich rzeczy nie zgłosiły.
Osobiście uważam, że dobrze KM zrobiło, że wymaga conajmniej 2 EZT - FPS ze swoim wynalazkiem prototypem opartym o CRCC odpada - przynajmniej można spodziewać się sprawdzonych EZT w przetargach na zwykłe pięcioczłony i dwuczłony.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2