Komunikacja miejska na Woli
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Wiadukt na Towarowej cechuje się niezwykłą wręcz inteligencją. Gdy jeżdżą po nim wsiobusy, przejazdy techniczne, linie zastępcze i okolicznościowe to wszystko jest w jak najlepszym porządku. Ale gdy tylko pojedzie tamtędy linia regularna to runie z kretesem.
dodałbym do tego:Autobus Czerwon pisze: ↑03 lip 2023, 1:24Wiadukt na Towarowej cechuje się niezwykłą wręcz inteligencją. Gdy jeżdżą po nim wsiobusy, przejazdy techniczne, linie zastępcze i okolicznościowe to wszystko jest w jak najlepszym porządku. Ale gdy tylko pojedzie tamtędy linia regularna to runie z kretesem.
- gdy tramwaje miały przystanki na wiadukcie, to groził on zawaleniem, ale gdy odsunięto je na północ, a tramwaje i tak muszą odstawać na nim przed światłami... to już nie grozi zawaleniem.
Macie racje co do tych wyjątków. Tylko taki argument zawsze padał przy próbie puszczenia wiaduktem regularnej linii dziennej. Jeździło jednokierunkowo 155 zahaczając wcześniej o ulicę Żelazną. 191 we Wszystkich Świętych. Tworzące się korki także były argumentem. Linia 105, zanim dojechała do Grzybowskiej czasem traciła sporo czasu na 1 przystanek. W przeciwnym kierunku także korki. Aby temu zapobiec musiałby być buspas i częsta linia. Zgłaszajmy pomysły do ZTM i do UD Wola o linię w tym rejonie. Może uda się wypracować jakąś sensowną linię na ulicy Kolejowej.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Znając zakochanie wolskich radnych w samochodozie i ogólny niedasizm, wiadukt jest idealnym pretekstem, żeby tylko nie wprowadzać buspasa.
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Co mają do gadania radni UD Wola skoro to ulica ZDM? Zresztą on też nie podejmuje takich decyzji.
Do radnych dzielnicowych nie należą linie kursujące w sieci ZTM, a mimo to w tym mieście prawie każde ich zachcianki są spełniane.
Nie zawsze poważne opinie
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Pisałem już chyba, że dopóki ZTM będzie się pozbywał problemów rozpatrując wszystkie wnioski pozytywnie to tak będzie.
Nie rozpatruje. 521 ciągle jeździ.
Gdyby naprawdę groził zawaleniem, to byłby zakaz jazdy po nim ciężarówek, tymczasem żadnego znaku B-18 tam nie ma.person pisze: ↑03 lip 2023, 11:20dodałbym do tego:Autobus Czerwon pisze: ↑03 lip 2023, 1:24Wiadukt na Towarowej cechuje się niezwykłą wręcz inteligencją. Gdy jeżdżą po nim wsiobusy, przejazdy techniczne, linie zastępcze i okolicznościowe to wszystko jest w jak najlepszym porządku. Ale gdy tylko pojedzie tamtędy linia regularna to runie z kretesem.
- gdy tramwaje miały przystanki na wiadukcie, to groził on zawaleniem, ale gdy odsunięto je na północ, a tramwaje i tak muszą odstawać na nim przed światłami... to już nie grozi zawaleniem.
Najśmieszniejsze jest to że są w Warszawie regularne linie jeżdżące po terenach, na których deweloperzy wybudowali nielegalnie ulice na nie swoim terenie. Ale to ten właściwy DDeweloper.
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
W obecnych warunkach zagęszczenie rozkładów oznaczałoby podbicie 171 i wariantowego 190 do co 20'
Nie zawsze poważne opinie
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Cieżarówki nie jeżdża po wiadukcie tramwajowym - a wbrew pozorom, "wiadukt" na Towarowej to są trzy niezależne obiekty (no, prawie niezależne - płyty przystankowe są rozpięte między nimi).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie tylko na wakacje, 105 w międzyszczycie czy DS co 15 to mało śmieszny żart (co skutkuje stadami i następstwem autobusów typu 3-4-2-10-2-1-12 na Rondzie Tybetu, przystanek wcześniej na Ordona odpada 178, więc jest nieco gorzej) - a podobno ZTM zachęca do dojazdów do metra
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43