Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27734
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Chciałbym zauważyć, że to co się zazwyczaj kręci w przerębli nie jest produktem ubocznym defekacji, a raczej jej produktem absolutnie podstawowym.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Sugerujesz, że przez pomyłkę wdepnąłem w to co pływa w przerębli?
-
- Posty: 4448
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Oprócz kierowcy to nikt z Centralnego na Służew i Służewiec tym oczywiście nie jeździ, natomiast nie jest też tak że za Stegnami w autobusie jest pusto. Jest znacznie puściej, to prawda, ale jednak kilka osób jedzie. W dodatku gdy jeździ nocne metro to pełni funkcję dowozowo-odwozową na ciągu al.Lotników i Wałbrzyskiej. W każdym razie, wygięcie przez Wilanów nie powinno zaszkodzić żadnej z w/w funkcji, a trasa Powsińska - al.Wilanowska - Dolina wcale jakoś mocno pokręcona nie jest.
-
- Posty: 3083
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Tyle tylko, że na Wałbrzyskiej rozjedzie się koordynacja N33/N83.
-
- Posty: 4448
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Z Centralnego wyjeżdżałyby przecież o tej samej porze, zaś ogólnie różnica w przelocie dla N33 wynosiłaby ok.5-6 bonusowych minut, takt 25-35 nadal nie jest jakoś specjalnie tragiczny, można to zniwelować do 27-33 lub 28-32 psując troszkę koordynację na północnym odcinku. Zresztą nocki generalnie pracują głównie jednokierunkowo z Centrum w stronę osiedli, z wyjątkiem 1-2 ostatnich porannych kursów.
Biorąc pod uwagę rozbudowujące się osiedla przy ZP Dolina Służewiecka, dla których nocny N33/N83 jest naturalnym wyborem, dodawanie dodatkowych minut do już wydłużonego czasu przejazdu skończyć może się tylko Uberem/Boltem.
Jeśli już coś zwiedzać na N33, to prędzej Siekierki (trasą 159). Jednak wszystko wskazuje, że te rejony proszą się o kolejną linię lub reorganizację istniejących. Ale to tym chyba jest inny wątek.
Jeśli już coś zwiedzać na N33, to prędzej Siekierki (trasą 159). Jednak wszystko wskazuje, że te rejony proszą się o kolejną linię lub reorganizację istniejących. Ale to tym chyba jest inny wątek.
Ja bym zaczął od tego że do Piaseczna mogłoby pojechać N36, a wówczas N83 można by wykorzystać do innych celów, np. obsługi Zavogla.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Z metrem dopiero przy Wierzbnie po wycieczce po Sluzewcu?pawcio pisze:Ja bym zaczął od tego że do Piaseczna mogłoby pojechać N36, a wówczas N83 można by wykorzystać do innych celów, np. obsługi Zavogla.
ŁK
Po co metro jak będzie znacznie lepszy czas przejazdu Centralny-Poleczki?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Kierowca z Mobilisu pisał, że na Z31/1 jedzie autobus z 164/2 co daje wóz w ruchu przez ponad 23 godziny...
Straszne, na 203+210+N58 wóz jest dłużej w ruchu.
220 skrócone w związku z remontem Szyszkowej. Ciekawe jak tam zawraca
Na trzy
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2023/07/2 ... linii-220/


https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2023/07/2 ... linii-220/
Pozdrawiam
Najlepsze jest to, że ani mapy, ani schematu, ani informacji czy dojeżdża do WKD, czy nie. Trzeba się wczytać w trasę i samemu przeanalizować na podstawie zawieszanych przystanków.
Ot, informacja dla informacji, a nie dla (okazyjnego) pasażera (i jest to bardziej uwaga do samej budowy komunikatu niż do ozdobników graficznych).
Ot, informacja dla informacji, a nie dla (okazyjnego) pasażera (i jest to bardziej uwaga do samej budowy komunikatu niż do ozdobników graficznych).
Jest wybudowana tymczasowa pętla techniczna.rudy pisze: ↑01 sie 2023, 12:32220 skrócone w związku z remontem Szyszkowej. Ciekawe jak tam zawracaNa trzy
![]()
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2023/07/2 ... linii-220/
Od czwartku 199 ląduje na skrzyżowaniu Langiewicza / Wyzwolenia w Ząbkach (obok zrujnowanych willi).
https://goo.gl/maps/bpBJVPpyqNJLZDW17
Ambitnie. Wrócą solówki, czy kiermani będą się musieli gimnastykować przegubami?
https://goo.gl/maps/bpBJVPpyqNJLZDW17
Ambitnie. Wrócą solówki, czy kiermani będą się musieli gimnastykować przegubami?