Od poniedziałku nastąpi rozłączenie się linii 160 i 527. Pozostanie tylko jedno tego typu łączenie (52 BWL, który tuz po linii 160 zrobi ostatnie pełne kółko na 527). Będzie to wyglądało tak:
160: 1, 52, 3, 4, 05
527 1, 2, 3, 04, 05, 06B.
Zmiany od lipca 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 767
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Najlepsze rozłączenie 160 i 527 to likwidacja 160. Jest 5 brygad kompletnie z dupy. No Ok, 2 albo 3 zasiliłyby 527.Mateusz950 pisze:Od poniedziałku nastąpi rozłączenie się linii 160 i 527. Pozostanie tylko jedno tego typu łączenie (52 BWL, który tuz po linii 160 zrobi ostatnie pełne kółko na 527). Będzie to wyglądało tak:
160: 1, 52, 3, 4, 05
527 1, 2, 3, 04, 05, 06B.
Btw czy 160 wracające z miasta ma w ogóle szanse wpasować się w dziury na 527?
ŁK
Szanse zawsze są, ale niewielkie.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Przecież w Warszawie wcale nie brakuje autobusów, więc mogą sobie jeździć na takich socjalnych połączeniach jak własnie 160 (swoją drogą, wydłużenie go kilka lat temu na Derby znacznie utrudniło likwidację tego numerka). A to że np. mieszkańcy bloków przy ZP Bełzy albo Władysława Hermana mają autobus do "miasta" dwa razy na godzinę? Albo że na Bartyckiej mimo budowy wielu nowych osiedli jest mniej kursów niż w 2000 roku? Ale przynajmniej śródmiejskie ciągi bez szyny mają dobrą ofertę (powinno być co najmniej 10/15/15, a wszyscy wiemy jak jest). I tak to się żyje w tej Warszawie.