Po to, żeby zapewnić możliwość wyjazdów i zjazdów liniowych z R-1 do i na Kasprzaka.Krzysztof_J pisze: ↑23 sie 2023, 0:39To w takim razie po co robiono skręty ze Skierniewickiej w Kasprzaka w prawo (i odwrotnie), skoro pewnie będą bardzo rzadko używane?
22 przez Grochowską to nic innego jak zaspokojenie zachcianek południowo-praskich radnych po likwidacji 8, które wprowadzono po otwarciu M2C.Krzysztof_J pisze:I w takim razie dlaczego np. 22 jeździ przez Grochowską, skoro mogłoby przez Waszyngtona?
Abstrahując już od sensowności 22 na Kamionku (tudzież jej braku) to jednak Grochowska nie jest analogicznym przykładem jak Skierniewicka: jednak z okolic Wedla jest sporo większa strefa dojścia do al. Waszyngtona niż z okolic bramy wjazdowej R-1 do
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
Tak jeszcze przypominam, że na oddalonej o kilkaset metrów równoległej do Skierniewickiej ulicy Płockiej autobusy nie mają przystanku przy skrzyżowaniu Płocka/Ludwiki, a odległości pomiędzy Kasprzaka a Wolską są prawie jednakowe.
Gdyby tylko ludzkość wymyśliła torowisko techniczne, gdyby tylko!Krzysztof_J pisze:I tak dobrze, że od Skierniewickiej jest wjazd do R-1, bo gdyby go nie było, to pewnie byłyby już pomysły całkowitej likwidacji tego torowiska.