No i to była prawidłowa tendencja, prowadząca do zwiększania, a nie zmniejszania dostępności środka transportu jakim jest tramwaj.Autobus Czerwon pisze: ↑06 wrz 2023, 9:16Zresztą ciekawe jest, że jeszcze do niedawna tendencja była odwrotna. Przy przebudowie Wołoskiej przystanków tramwajowych przybyło, a nie ubyło (ZP Kulskiego i ZP Rakowiecka-Sanktuarium zamiast jednego przystanku przy Narbutta).
Ja się mogę za głowę złapać, jakie tu pomysły padają w kontekście Puławskiej, przypomnijmy:
- zmniejszenie liczby kursów (było 5 linii, są 3, plotki mówią o docelowo dwóch);
- zwężenie jezdni Puławskiej
- zmniejszanie liczby przystanków (Dolna zamiast Parku Dreszera i Morskiego Oka).
Krótko mówiąc, prowadzi to do pogorszenia dostępności transportu samochodowego i transportu publicznego jednocześnie!
Ja osobiście miałem nadzieję że przystanek przy Dolnej zostanie kiedyś dodany bez zabierania czegokolwiek. Przystanek zapewne powstanie prędzej czy później, bowiem w tym miejscu planowana jest docelowo stacja metra - no chyba że zmienią się owe plany dotyczące metra.