Rozkłady tramwajowe - 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Tak jak kiedyś praska14-wyjeżdżała i zjeżdżała jako 25. Dziś też mamy przykład- mokotowskie 26 zaczyna i kończy na R3 jak10.
miłośnik 13N
- Krzysztof_J
- Posty: 459
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
No dobrze, może rzeczywiście zjazdy z Annopola przez r. Starzyńskiego niewiele dadzą, natomiast te z Banacha to jednak chyba lepiej, jakby jechały przez Starzyńskiego, dzięki czemu zaliczałyby dużą część trasy podstawowej, zamiast jechać prawie cały kurs poza trasą podstawową.
Kiedyś, jak 10 jeździła na trasie Woronicza - Os. Górczewska, to była co najmniej jedna brygada 26 z R-3 na potrójniaka, która wyjeżdżała i zjeżdżała jako 10.Stary Pingwin pisze: ↑20 paź 2023, 23:35Tak jak kiedyś praska14-wyjeżdżała i zjeżdżała jako 25. Dziś też mamy przykład- mokotowskie 26 zaczyna i kończy na R3 jak10.
A z drugiej strony, parę lat temu był mokotowski dodatek na 1, który wyjeżdżał przez Woronicza, Puławską, Marszałkowską, Andersa i Międzyparkową. Z tego co słyszałem, to podobno dlatego, iż tak było krócej niż przez Wołoską, Niepodległości i Filtrową, ale za to w dużym oddaleniu od większości trasy podstawowej.
Dziś nie praktykuje się BWL-i bez elektrodesek (tak, wiem Jazzy na 10+26 niby mają a jednak nie mają).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 2848
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Mokotów w DP na 26 wyjeżdża i zjeżdża jako 10. I tam jeżdżą Jazzy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jak już napisano, wszystko trzeba robić z głową. Późnym popołudniem ani Broniewskiego ani Marszałkowska czy Nowowiejska nie potrzebują dodatkowych kursów w postaci dziwnych zjazdów 35. Uważam, że jeśli chciano racjonalnie te wozokm wykorzystać to wystarczyło skierować 35 na Wolę po trasie (bardzo) dawnej 11 przez ONZ, zaś w to miejsce wydłużyć na Winnicę ostatnie 17 albo zerwać z dogmatem wieczornych kursów co 20 minut i około północne kursy 2 zagęścić do 15 minut. Nawet bez konieczności druku dekoracji dla 35 z tym absurdalnym wywijasem by się obyło.Krzysztof_J pisze: ↑20 paź 2023, 23:19To chyba dobrze, że te kursy zaliczą możliwie jak największy odcinek trasy podstawowej, zwłaszcza że nie są to jakieś bardzo późne godziny.
Nie wiem skąd ta ukryta teza, że Nowodwory i Tarchomin nigdy nie śpi, za to Broniewskiego, a zwłaszcza Marszałkowska chodzi spać z kurami.
Zresztą jeśli organizator się boi wpisać niskiej podłogi, żeby jej potem nie zabrać, to myślisz, że zagęściłby ostatnie kursy 2 lub 17 tylko po to, żeby za kilka miesięcy je znowu rozrzedzić?
![:razz: :razz:](./images/smilies/icon_razz.gif)
Przyjdą ferie, Organizator wyjmie z szafy rozkłady feryjne w których niewykluczone, że ostatnie kursy będą powydłużane (bo wtedy była inna moda, albo polityka) i przez 2 tygodnie będziemy z tym żyli. Po feriach wróci "stare" i też będziemy z tym żyli. Po prostu uważam, że zamiast wyrzucać w błoto pieniądze na dziwnych oberkach warto coś zmienić na lepsze (korzystając z okazji). A wydłużenie ostatniej 17 czy zagęszczenie wieczorne 2 nie wymaga ani jednej dodatkowej brygady. Więc o zabieraniu nie ma mowy.
Też zastanawiam się, czemu Organizator upiera się, aby ostatnie kursy zjazdowe 1 były z pasażerami. Ktokolwiek spodziewa się tramwaju o 1-1:30 w nocy między Bródnem a Żoliborzem?
Też zastanawiam się, czemu Organizator upiera się, aby ostatnie kursy zjazdowe 1 były z pasażerami. Ktokolwiek spodziewa się tramwaju o 1-1:30 w nocy między Bródnem a Żoliborzem?
Nie. Ale trzeba obsłużyć tłumek z ostatnich pociągów dalekobieżnych na Gdańskim koło 0:20, no a potem jeszcze wrócić na zajezdnię.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ależ ja napisałem "ostatnie kursy zjazdowe". To raczej 0:20 nie jest.... Nie może to jako PT lecieć z Bródna?
W tramwajach się chyba nie praktykuje PT
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
To może czas najwyższy zacząć praktykować zamiast wozić powietrze w środku nocy. PTR są znane Organizatorowi. Ja wiem, że jak ruszy Annopol to sprawa się może rozwiąże (choć różne cuda się zdarzały), ale utrzymywać 20 (a może i więcej) letni niedasizm?
Tylko po co? Skoro tramwaj i tak ma tylko kilka możliwych ciągów jako powrót do zajezdni, to co zmieni czy przejedzie ten odcinek na pusto czy z pasażerami? Oszczędność z braku zatrzymania będzie praktycznie żadna, a zawsze można kogoś z pasażerami zabrać...
Tak, z pewnością o 1 w nocy ludzie będą czekać na przystanku na którym nie ma rozkładu jazdy....
Hamowanie i rozruch to jednak jakieś straty i zużycie powodują.
Prowadził ktoś z kolegów te nocne zjazdy i powie jakie mają zapełnienie?
Hamowanie i rozruch to jednak jakieś straty i zużycie powodują.
Prowadził ktoś z kolegów te nocne zjazdy i powie jakie mają zapełnienie?