Moderator: Wiliam
-
Krokiet
- Posty: 33
- Rejestracja: 13 lis 2018, 17:38
Post
autor: Krokiet » 31 paź 2023, 21:10
karmat pisze: ↑31 paź 2023, 19:29
Jakieś ciekawe przetasowania na jutro się szykują?
Typu:
9 m za 12 m
12 m za 18 m
12 m zagości na przykład o tu:
R-1 na 138, 143, 162, 185.
R-3 na 125, 143, 148.
R-4 na 138, 162, 185, 500 (!).
-
ashir
- Posty: 27727
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 31 paź 2023, 21:30
Flash8222 pisze: ↑31 paź 2023, 20:14
ashir pisze: ↑31 paź 2023, 18:37
Organizator to przede wszystkim jest skąpy z 409 co 10 minut, C09 co 5 minut, C11 co 10 minut, C40 co 10 minut zostawił 409 co 30 minut i C40 co 10 minut.
Które linie potniesz w tygodniu by znaleźć na to kierowców?
Jakoś w poprzednich latach nie wymagało to cięcia innych linii. Ja myślę, że to przede wszystkim kwestia szukania oszczędności na każdym kroku, a nie samych kierowców. A już puszczanie linii widmo 409 tylko na 5 maratonach niby co 30 minut to chamstwo w stosunku do pasażerów, jak i kierowców, zwłaszcza tych, który starali się zrealizować wszystkie kursy i nie cwaniakowali.
-
Georg
- Posty: 5982
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 31 paź 2023, 22:55
To 409 w ogóle nie było potrzebne z taką częstotliwością.
-
Robert 514
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Post
autor: Robert 514 » 01 lis 2023, 5:15
Krokiet pisze: ↑31 paź 2023, 21:10
karmat pisze: ↑31 paź 2023, 19:29
Jakieś ciekawe przetasowania na jutro się szykują?
Typu:
9 m za 12 m
12 m za 18 m
12 m zagości na przykład o tu:
R-1 na 138, 143, 162, 185.
R-3 na 125, 143, 148.
R-4 na 138, 162, 185, 500 (!).
Np.
94xx na 114
95xx na 502
Solo R3 na 704
-
man1956
- Posty: 1549
- Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38
Post
autor: man1956 » 01 lis 2023, 12:03
Moim zdaniem takie linie jak 125, 138 i 704 w DS mogłyby być na stałe obsługiwane taborem 12 m.
-
Jurand
- Posty: 1079
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 01 lis 2023, 13:34
man1956 pisze: ↑01 lis 2023, 12:03
Moim zdaniem takie linie jak 125, 138 i 704 w DS mogłyby być na stałe obsługiwane taborem 12 m.
125 i 138 kiedyś były w DS na 12m
-
Łukasz
- Posty: 10594
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 01 lis 2023, 13:57
138 to i w DP jeździło na scaniach grodziskich, które były jeszcze mniejsze niż U12. Ale po likwidacji 117 awansowało na przeguby.
ŁK
-
michael112
- Posty: 2836
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Post
autor: michael112 » 01 lis 2023, 16:28
Moim zdaniem, należało dopracować
komunikaty opisujące połączenia z przesiadką, takie jak np. te:
Palmiry: C81, M1 i C81
Cmentarz Południowy (Antoninów): C37, C47, 727, 737, M1 i 727, M1 i 737
Sugeruje on że linia M1 dojeżdża do... Palmir czy Antoninowa. Moim zdaniem można było bardziej wyraźnie wyartykułować że chodzi o połączenie z przesiadką.
Pytanie też, czy w ogóle jest sens pisać o połączenia z przesiadką, bo kombinacji połączeń przesiadkowych jest nieskończenie wiele, zależnie od potrzeb konkretnego pasażera.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14784
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 01 lis 2023, 19:01
No i nakładka na Wolskiej była dzisiaj w sumie powodem totalnej dezorganizacji w kursowaniu linii C1 i C6 (brak opcji na postój wyrównawczy, jakąś rezerwę czy tym podobne. W sumie nie mam pojęcia, czemu ZTM upierał się na taki układ linii tramwajowych, mając na względzie rozrytą Wolską.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Bywalec
- Posty: 4885
- Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17
Post
autor: Bywalec » 01 lis 2023, 19:07
Powodem tej dezorganizacji to raczej było wyłączenie ruchu tramwajowego na Moście Gdańskim co spowodowało późniejsze perturbacje w nieregularnym kursowaniu oraz kierowanie tramwajami przez NR na Budowlanej co powodowało opóźnienia dla C1 i C6.
Czasu na PKP Wola było wystarczająco - 4 minuty na obrót + 2/3 min postoju.
-
karmat
- Posty: 323
- Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
- Lokalizacja: Nowodwory
-
Kontakt:
Post
autor: karmat » 01 lis 2023, 19:17
Czy na wyświetlaczu nazwa miejscowości pokazuje się tylko wtedy gdy kraniec znajduje się w 2 strefie? Czy wg innych warunków?
Dzisiaj C81 miało samo "Pociecha", podczas gdy 800 uruchamiane w pierwszą niedzielę września ma "Kampinoski PN (Pociecha)"
-
SU89
- Posty: 420
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
- Lokalizacja: 400 metrów od R-5
Post
autor: SU89 » 01 lis 2023, 20:11
Czy na tym i tamtym 800 był ten sam model autobusu?
-
ashir
- Posty: 27727
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 01 lis 2023, 20:11
Tak.
-
AdamKlocusky
- Posty: 584
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
-
Kontakt:
Post
autor: AdamKlocusky » 01 lis 2023, 20:15
karmat pisze: ↑01 lis 2023, 19:17
Czy na wyświetlaczu nazwa miejscowości pokazuje się tylko wtedy gdy kraniec znajduje się w 2 strefie? Czy wg innych warunków?
Dzisiaj C81 miało samo "Pociecha", podczas gdy 800 uruchamiane w pierwszą niedzielę września ma "Kampinoski PN (Pociecha)"
Zgodnie ze zleceniem na całej długości C81 obowiązywała 1 strefa. Pewnie dlatego.
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27397
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 01 lis 2023, 20:20
karmat pisze: ↑01 lis 2023, 19:17
Czy na wyświetlaczu nazwa miejscowości pokazuje się tylko wtedy gdy kraniec znajduje się w 2 strefie? Czy wg innych warunków?
Dzisiaj C81 miało samo "Pociecha", podczas gdy 800 uruchamiane w pierwszą niedzielę września ma "Kampinoski PN (Pociecha)"
Skoro nazwa krańca jest tożsama z nazwą miejscowości, to dodawanie didaskaliów chyba jest zbędne.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?