Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

Moderator: Wiliam

primoż
Posty: 3764
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 16 lis 2023, 23:03

Dzięki, ale się nie pytałem o to, kiedy N91 zmieniło trasę.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 586
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 16 lis 2023, 23:11

primoż pisze:
16 lis 2023, 23:03
Dzięki, ale się nie pytałem o to, kiedy N91 zmieniło trasę.
Wskazuję tylko na kontekst wydarzeń zmiany trasy. Rozwijając, czas przejazdu zasadniczo się nie zmienił (w grudniu 2011: 33/35 w stronę CMP przez pl. Zawiszy, a w grudniu 2012: 34/35 w stronę CMP przez Andersa), więc o żadnych przerwach i zaoszczędzeniu brygad mowy nie ma.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

primoż
Posty: 3764
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 16 lis 2023, 23:16

AdamKlocusky pisze:
16 lis 2023, 23:11
Rozwijając, czas przejazdu zasadniczo się nie zmienił (w grudniu 2011: 33/35 w stronę CMP przez pl. Zawiszy, a w grudniu 2012: 34/35 w stronę CMP przez Andersa), więc o żadnych przerwach i zaoszczędzeniu brygad mowy nie ma.
A, to trzeba było tak od razu :wink: Czyli moje podejrzenia związane z czasem przejazdu były błędne.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5266
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 18 lis 2023, 8:59

519 i 522 ścięte dziś do 20 minut. Dla Powsina to nawet lepiej bo całość 519 jest na pełnej trasie.

mb112
Posty: 968
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 27 lis 2023, 19:44

https://www.wtp.waw.pl/newsy/2023/11/27 ... otwockiej/
W specjalny sposób będą kursowały autobusy linii 521, które pojadą tylko na trasie Falenica – Wiatraczna.
:shock:

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 lis 2023, 19:48

Fajnie. Oby tylko nie było potem płaczu, że 521 jeździ tylko co 10 minut, a wcześniej jeździł co 5. Skąd się weźmie 79? Z 7?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6932
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 27 lis 2023, 20:15

Po co to ZR7, nie można było 521 wyciągnąć do MSN Grochowską?

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 lis 2023, 20:22

Bardzo podkreślają że to ZR7 jest uruchomione we współpracy z KM. Pewnie do 521 by się nie dołożyli.

mb112
Posty: 968
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 27 lis 2023, 20:28

Może takie zmiany trzeba robić właśnie przy okazji różnych remontów, a potem się ludzie przyzwyczają i ok. Podobnie było z tą niewielką zmianą 220 na Skoroszach. W sumie przy tej okazji (i innych objazdów) można by też zrobić porządek ze 167. Tzn. dać na Szczęśliwice jako zastępstwo 521 na Białobrzeskiej, a na pozostałym kawałku Stare Bemowo - Ochota / Dw. Zachodni dać osobną linię, przekierować na TŁ też można przy okazji objazdów.
Takie 79 też by się przydało (potem na stałe jako 49 ?) Tramwajów w Alejach nigdy za wiele. Chyba że to będzie po prostu z części brygad 9, które teraz jeżdżą Wiatraczna - P+R AlKa? To trochę lipa by było, bo na P+RAlce będzie mniej wtedy.

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 lis 2023, 20:57

Wydaje mi się, że za krótko, żeby przeszło. Ale może Pawcio się wypowie.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 lis 2023, 22:01

79 to będą brygady wyciągnięte z zajezdni. I skoro będą jeździć tylko w szczycie, to nie będą mieć nic wspólnego z brygadami do Wiatracznej, bo te w szczycie i tak kursują na Gocławek.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 lis 2023, 22:34

W ogóle to pewnie można było wysłać 25 przez Wiatraczną i udowodnić w ten sposób, że jest niepotrzebne.
ŁK

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4769
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 27 lis 2023, 22:43

Ale żeby jeździło Grochowska - Wiatrak - Waszyngtona? :D
Obrazek

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 lis 2023, 23:06

Tak!
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 30 lis 2023, 12:21

Fikołek polegający na tym, że wycofuje się autobus jeżdżący do centrum, żeby zastąpił pociągi normalnie jeżdżące do centrum jest naprawdę srogi, obawiam się że wawrzanie nie dadzą się nabrać. Szczęśliwiczanie też mogą mieć pewne uwagi, ciężko nazwać to połączenie kluczowym, ale likwidowanie bez zastępstwa linii, bo gdzieś 15 km dalej kolejarze podłączają kabelki jest kabaretem.

Ja tu za to z innym pytaniem: ile czasu musi minąć, żeby tut. zarząd zorientował się, że przyczyna wprowadzenia trasy objazdowej jest nieaktualna? Pytam dla pasażerów 736 i L-8.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ