Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023
Moderator: Wiliam
Dzięki, ale się nie pytałem o to, kiedy N91 zmieniło trasę.
Nie zawsze poważne opinie
- AdamKlocusky
- Posty: 586
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Wskazuję tylko na kontekst wydarzeń zmiany trasy. Rozwijając, czas przejazdu zasadniczo się nie zmienił (w grudniu 2011: 33/35 w stronę CMP przez pl. Zawiszy, a w grudniu 2012: 34/35 w stronę CMP przez Andersa), więc o żadnych przerwach i zaoszczędzeniu brygad mowy nie ma.
A, to trzeba było tak od razu Czyli moje podejrzenia związane z czasem przejazdu były błędne.AdamKlocusky pisze: ↑16 lis 2023, 23:11Rozwijając, czas przejazdu zasadniczo się nie zmienił (w grudniu 2011: 33/35 w stronę CMP przez pl. Zawiszy, a w grudniu 2012: 34/35 w stronę CMP przez Andersa), więc o żadnych przerwach i zaoszczędzeniu brygad mowy nie ma.
Nie zawsze poważne opinie
519 i 522 ścięte dziś do 20 minut. Dla Powsina to nawet lepiej bo całość 519 jest na pełnej trasie.
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2023/11/27 ... otwockiej/
W specjalny sposób będą kursowały autobusy linii 521, które pojadą tylko na trasie Falenica – Wiatraczna.
Fajnie. Oby tylko nie było potem płaczu, że 521 jeździ tylko co 10 minut, a wcześniej jeździł co 5. Skąd się weźmie 79? Z 7?
Bardzo podkreślają że to ZR7 jest uruchomione we współpracy z KM. Pewnie do 521 by się nie dołożyli.
Może takie zmiany trzeba robić właśnie przy okazji różnych remontów, a potem się ludzie przyzwyczają i ok. Podobnie było z tą niewielką zmianą 220 na Skoroszach. W sumie przy tej okazji (i innych objazdów) można by też zrobić porządek ze 167. Tzn. dać na Szczęśliwice jako zastępstwo 521 na Białobrzeskiej, a na pozostałym kawałku Stare Bemowo - Ochota / Dw. Zachodni dać osobną linię, przekierować na TŁ też można przy okazji objazdów.
Takie 79 też by się przydało (potem na stałe jako 49 ?) Tramwajów w Alejach nigdy za wiele. Chyba że to będzie po prostu z części brygad 9, które teraz jeżdżą Wiatraczna - P+R AlKa? To trochę lipa by było, bo na P+RAlce będzie mniej wtedy.
Takie 79 też by się przydało (potem na stałe jako 49 ?) Tramwajów w Alejach nigdy za wiele. Chyba że to będzie po prostu z części brygad 9, które teraz jeżdżą Wiatraczna - P+R AlKa? To trochę lipa by było, bo na P+RAlce będzie mniej wtedy.
Wydaje mi się, że za krótko, żeby przeszło. Ale może Pawcio się wypowie.
79 to będą brygady wyciągnięte z zajezdni. I skoro będą jeździć tylko w szczycie, to nie będą mieć nic wspólnego z brygadami do Wiatracznej, bo te w szczycie i tak kursują na Gocławek.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W ogóle to pewnie można było wysłać 25 przez Wiatraczną i udowodnić w ten sposób, że jest niepotrzebne.
ŁK
Ale żeby jeździło Grochowska - Wiatrak - Waszyngtona?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Fikołek polegający na tym, że wycofuje się autobus jeżdżący do centrum, żeby zastąpił pociągi normalnie jeżdżące do centrum jest naprawdę srogi, obawiam się że wawrzanie nie dadzą się nabrać. Szczęśliwiczanie też mogą mieć pewne uwagi, ciężko nazwać to połączenie kluczowym, ale likwidowanie bez zastępstwa linii, bo gdzieś 15 km dalej kolejarze podłączają kabelki jest kabaretem.
Ja tu za to z innym pytaniem: ile czasu musi minąć, żeby tut. zarząd zorientował się, że przyczyna wprowadzenia trasy objazdowej jest nieaktualna? Pytam dla pasażerów 736 i L-8.
Ja tu za to z innym pytaniem: ile czasu musi minąć, żeby tut. zarząd zorientował się, że przyczyna wprowadzenia trasy objazdowej jest nieaktualna? Pytam dla pasażerów 736 i L-8.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?