Tarchomin i Nowodwory (III)
Moderator: Wiliam
Jedna rzecz mnie ciekawi co do 333. Czy to jest błąd, czy ten wyjątek jest celowy, że tylko jedna linia w jednym kierunku ma przystanek Grzymalitów jako stały?
Zakładam błąd, bo w drugą stronę ma na żądanie.
- AdamKlocusky
- Posty: 590
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Raczej błąd. Jedyne usprawiedliwienie jakie mi przychodzi do głowy to przesiadka do tramwaju.karmat pisze:Jedna rzecz mnie ciekawi co do 333. Czy to jest błąd, czy ten wyjątek jest celowy, że tylko jedna linia w jednym kierunku ma przystanek Grzymalitów jako stały?
Akurat Cieszkowskiego pomimo, że czasem się z nim nie zgadzam doceniam, bo jest jednym z bardziej aktywnych radnych i bywa skuteczny.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Znaczy jeśli patrzysz na dziś to jest rozkład feryjny i stąd zmiana. W standardowym jest co 5' od 5:49, w rozkładzie od którego wyszła dyskusja było chyba od 5:26 (?) więc zmiana kosmetyczna.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Od 5.18 (kwiecień 2022), więc jednak różnica jest zauważalna.
Oddzielnym pytaniem jest, czemu rozkłady feryjne tną kursy w godzinach, w których popyt raczej nie maleje z powodu ferii.
Oddzielnym pytaniem jest, czemu rozkłady feryjne tną kursy w godzinach, w których popyt raczej nie maleje z powodu ferii.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Popyt maleje globalnie, myślę że dłuższe wolne bo dzieciaki nie idą do szkoły/chcę mieć dłuższe święta praktykuje się wszędzie, nawet w fabryce azbestu zaczynającej zmianę o 6.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
No ale czekaj. Uczniowie nie jeżdżą o 5:30. Suma popytu ("globalnie") owszem spada, ale przecież nie w tych godzinach.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Dzieciaki nie idą do szkoły = biorę dłuższe wolne i jadę wcześniej (na przykład) do rodziny/na wyjazd/whatever przez co nie jadę na 6 albo 7 do roboty. To miałem na myśli i ja jeżdżąc trochę po 6 widziałem dziś zauważalną różnicę w komunikacji, nie w 509 wprawdzie ale tendencja myślę jest ogólna.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ale to by tłumaczyło sytuację, w której cięcia są także o 5 (i mają mniejszą skalę niż o 7), a nie praktycznie wyłącznie (bądź są najsilniejsze) - bo z natury rzeczy jednak obserwowany spadek potoku będzie w szczycie szkolnym dużo większy niż w hutniczym.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Odkopuję, bo trafiłem na ciekawy fragment artykułu:
Trasa zwiększy dostęp do komunikacji, jednakże końcówka cytatu trochę uświadamia, że nie nastąpi to prędko, bo nie wystarczy tam kubeł z farbą i namalowanie zygzaków - a dzielnica raczej nie jest zbyt rychliwa, jeśli chodzi o przystosowywanie ulic do komunikacji.Mamy również w planach uruchomienie linii lokalnej na trasie Winnica – Światowida – Modlińska – Prząśniczek – Czeremchowa – Mehoffera – Orchowiecka – Fletniowa – Klasyków – Szynowa – Kołacińska – Światowida – Tarchomin. To połączenie jest jednak uzależnione od tego, czy dzielnica przygotuje infrastrukturę drogową na kilku ulicach do prowadzenia komunikacji autobusowe – zaznacza Kunert.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Obsługa zapewne tymi SU8,9 na które ZTM jeszcze nie podpisał umowy, no cóż, może Kunert lubi chałturzyćWolfchen pisze: ↑07 gru 2023, 17:39Odkopuję, bo trafiłem na ciekawy fragment artykułu:Trasa zwiększy dostęp do komunikacji, jednakże końcówka cytatu trochę uświadamia, że nie nastąpi to prędko, bo nie wystarczy tam kubeł z farbą i namalowanie zygzaków - a dzielnica raczej nie jest zbyt rychliwa, jeśli chodzi o przystosowywanie ulic do komunikacji.Mamy również w planach uruchomienie linii lokalnej na trasie Winnica – Światowida – Modlińska – Prząśniczek – Czeremchowa – Mehoffera – Orchowiecka – Fletniowa – Klasyków – Szynowa – Kołacińska – Światowida – Tarchomin. To połączenie jest jednak uzależnione od tego, czy dzielnica przygotuje infrastrukturę drogową na kilku ulicach do prowadzenia komunikacji autobusowe – zaznacza Kunert.
No pewnie, przecież trzeba jeszcze zbudować durne progi zwalniające...Wolfchen pisze: ↑07 gru 2023, 17:39Odkopuję, bo trafiłem na ciekawy fragment artykułu:Trasa zwiększy dostęp do komunikacji, jednakże końcówka cytatu trochę uświadamia, że nie nastąpi to prędko, bo nie wystarczy tam kubeł z farbą i namalowanie zygzaków - a dzielnica raczej nie jest zbyt rychliwa, jeśli chodzi o przystosowywanie ulic do komunikacji.Mamy również w planach uruchomienie linii lokalnej na trasie Winnica – Światowida – Modlińska – Prząśniczek – Czeremchowa – Mehoffera – Orchowiecka – Fletniowa – Klasyków – Szynowa – Kołacińska – Światowida – Tarchomin. To połączenie jest jednak uzależnione od tego, czy dzielnica przygotuje infrastrukturę drogową na kilku ulicach do prowadzenia komunikacji autobusowe – zaznacza Kunert.
-
- Posty: 468
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
W jaki sposób brak progów uniemożliwia puszczenie komunikacji autobusowej, bo nie widzę powiązania?