Ooo, bardzo dużo...
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
-
- Posty: 2838
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Podobno zlecenia tylko na koziołki, reszta taboru na umowę o pracę
25 brygad, ale szaleństwo, a pozostałe 25... Czy jest na sali zarząd ZTM?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- AdamKlocusky
- Posty: 586
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
A pozostałe 25 pojedzie do Krakowa
Albo w okolice Grodziska M.
No to od stycznia zmiany, zmiany, zmiany taborowo obsługowe.
SM10 (lub jak je producent nazwał na potrzeby przetargu warszawskiego SM12) zapewne od stycznia będą miały więcej pracy, bo zapewne zakład R7 przejmie sporą część obsługi po brakujących brygadach Mobilisu.
Może też doczekamy się zmian w ZTM , bo ktoś przecież został postawiony pod ścianą ,sztywne warunki, zarówno zatrudnienia kierowców, jak i ilości brygad legły w gruzach i ktoś powinien za to beknąć.
Brawa dla Mobilisu za twardą postawę wobec organizatora, szkoda tylko że nie udało się podpisać umowy na 50 brygad.
Zapewne wpływ na to miał też odpływ kierowców z Mobilisu w ostatnich tygodniach, którzy do końca nie mieli pewności czy będą mieli zatrudnienie od stycznia.
- ZielonyJamnik
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
E tam. Będzie jak zwykle, czyli łatanie i dalej się będzie kręcić
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Na razie to w styczeń wchodzimy z pociętymi rozkładami na święta i ferie. 2 tygodnie jakoś się porzeźbi, a po feriach zostawi rozkłady z ferii. 25 brygad spokojnie się uzbiera na tych cięciach, a zawsze można też zmniejszyć tabor na niektórych liniach.
Btw nie powinno się już w ogóle iść w kierunku innych wozów niż przeguby, lepiej żeby kierowca powoził 18 metrami niż 10, o ile tylko da się wjechać przegubem. A chyba da się wszędzie
Btw nie powinno się już w ogóle iść w kierunku innych wozów niż przeguby, lepiej żeby kierowca powoził 18 metrami niż 10, o ile tylko da się wjechać przegubem. A chyba da się wszędzie
ŁK
Ja to się boję że skończy się na tym że jedyne co potną to przerwy kierowcom. Bo przecież na rozkładzie odpowiednia liczba kursów musi być by pasażerowie się nie mścili. A że w rzeczywistości... ach, szkoda słów.
Mam wątpliwości, czy zmiana warunków zatrudnienia w trakcie umów, szczególnie w szerszym zakresie bo inni oferenci z przetargu by się mogli na to rzucić. Być może dopuszczenie UZ i braku certyfikatów w małym zakresie jako działanie awaryjne mogłoby przejść
Wszędzie to nie, po to te wozy < 12 m były kupowane. Ale oidp 18m wobec 12m to ponad +50% pojemności i tylko +25% kosztów. Więc zamiana linii "co 10 min solo" na "co 15 min przegub" powinna oszczędzić pieniądze (i nawet zwiększyć podaż), tylko jest mniej atrakcyjna z punktu widzenia czekającego pasażera.Łukasz pisze: ↑20 gru 2023, 11:54Na razie to w styczeń wchodzimy z pociętymi rozkładami na święta i ferie. 2 tygodnie jakoś się porzeźbi, a po feriach zostawi rozkłady z ferii. 25 brygad spokojnie się uzbiera na tych cięciach, a zawsze można też zmniejszyć tabor na niektórych liniach.
Btw nie powinno się już w ogóle iść w kierunku innych wozów niż przeguby, lepiej żeby kierowca powoził 18 metrami niż 10, o ile tylko da się wjechać przegubem. A chyba da się wszędzie
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- ZielonyJamnik
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
@reserved a z czego skrócą, nie ma za bardzo wielkiego pola do manerwu
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Tak to pewnie będzie i do tego sytuację ratować będzie ITS w sile około 8 brygad w DPZielonyJamnik pisze: ↑20 gru 2023, 11:48E tam. Będzie jak zwykle, czyli łatanie i dalej się będzie kręcić
(na ten moment na linii 212 mamy 2 wozy ITSu i 1 MZA, dodatku 04/226 nie widziano już od kilku dni, 1/204 Arriva, ciekawe co na to ZTM i Pani dowodząca?)
Na 207 i 208 wchodzi Kleszczowa od stycznia.
Na 710 i 724 R-1 podobno
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1