Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

michael112
Posty: 2838
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 20 gru 2023, 1:28

reserved pisze:
20 gru 2023, 0:48
KR88 pisze:
19 gru 2023, 16:28
Podobno coś ruszyło z umową mobilisu z ZTM, ktoś coś wie?
Z pewnej strony na facebooku:
"Jak podają nieoficjalne źrodła Mobilisowe Solarisy 8,9m tzw. koziołki zostają w liczbie 25 sztuk na okres 12 miesięcy z "wolnej ręki". Czekamy na oficjalne potwierdzenie."
Ooo, bardzo dużo...

KR88
Posty: 175
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 20 gru 2023, 6:38

Podobno zlecenia tylko na koziołki, reszta taboru na umowę o pracę

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2232
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 20 gru 2023, 8:33

25 brygad, ale szaleństwo, a pozostałe 25... Czy jest na sali zarząd ZTM?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 586
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 20 gru 2023, 9:06

zxcvbnm pisze:
20 gru 2023, 8:33
25 brygad, ale szaleństwo, a pozostałe 25... Czy jest na sali zarząd ZTM?
A pozostałe 25 pojedzie do Krakowa :D
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Jurand
Posty: 1080
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 20 gru 2023, 9:12

AdamKlocusky pisze:
20 gru 2023, 9:06
zxcvbnm pisze:
20 gru 2023, 8:33
25 brygad, ale szaleństwo, a pozostałe 25... Czy jest na sali zarząd ZTM?
A pozostałe 25 pojedzie do Krakowa :D
Albo w okolice Grodziska M.

Jurand
Posty: 1080
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 20 gru 2023, 10:47

KR88 pisze:
20 gru 2023, 6:38
Podobno zlecenia tylko na koziołki, reszta taboru na umowę o pracę
No to od stycznia zmiany, zmiany, zmiany taborowo obsługowe.
SM10 (lub jak je producent nazwał na potrzeby przetargu warszawskiego SM12) zapewne od stycznia będą miały więcej pracy, bo zapewne zakład R7 przejmie sporą część obsługi po brakujących brygadach Mobilisu.
Może też doczekamy się zmian w ZTM , bo ktoś przecież został postawiony pod ścianą ,sztywne warunki, zarówno zatrudnienia kierowców, jak i ilości brygad legły w gruzach i ktoś powinien za to beknąć.
Brawa dla Mobilisu za twardą postawę wobec organizatora, szkoda tylko że nie udało się podpisać umowy na 50 brygad.
Zapewne wpływ na to miał też odpływ kierowców z Mobilisu w ostatnich tygodniach, którzy do końca nie mieli pewności czy będą mieli zatrudnienie od stycznia.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 700
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 20 gru 2023, 11:48

E tam. Będzie jak zwykle, czyli łatanie i dalej się będzie kręcić
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 gru 2023, 11:54

Na razie to w styczeń wchodzimy z pociętymi rozkładami na święta i ferie. 2 tygodnie jakoś się porzeźbi, a po feriach zostawi rozkłady z ferii. 25 brygad spokojnie się uzbiera na tych cięciach, a zawsze można też zmniejszyć tabor na niektórych liniach.

Btw nie powinno się już w ogóle iść w kierunku innych wozów niż przeguby, lepiej żeby kierowca powoził 18 metrami niż 10, o ile tylko da się wjechać przegubem. A chyba da się wszędzie :)
ŁK

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 20 gru 2023, 12:09

Ja to się boję że skończy się na tym że jedyne co potną to przerwy kierowcom. Bo przecież na rozkładzie odpowiednia liczba kursów musi być by pasażerowie się nie mścili. A że w rzeczywistości... ach, szkoda słów.

px33
Posty: 1589
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 20 gru 2023, 13:12

Jurand pisze:
20 gru 2023, 10:47
KR88 pisze:
20 gru 2023, 6:38
Podobno zlecenia tylko na koziołki, reszta taboru na umowę o pracę
No to od stycznia zmiany, zmiany, zmiany taborowo obsługowe.

Może też doczekamy się zmian w ZTM , bo ktoś przecież został postawiony pod ścianą ,sztywne warunki, zarówno zatrudnienia kierowców, jak i ilości brygad legły w gruzach i ktoś powinien za to beknąć.
Mam wątpliwości, czy zmiana warunków zatrudnienia w trakcie umów, szczególnie w szerszym zakresie bo inni oferenci z przetargu by się mogli na to rzucić. Być może dopuszczenie UZ i braku certyfikatów w małym zakresie jako działanie awaryjne mogłoby przejść

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 gru 2023, 15:30

Łukasz pisze:
20 gru 2023, 11:54
Na razie to w styczeń wchodzimy z pociętymi rozkładami na święta i ferie. 2 tygodnie jakoś się porzeźbi, a po feriach zostawi rozkłady z ferii. 25 brygad spokojnie się uzbiera na tych cięciach, a zawsze można też zmniejszyć tabor na niektórych liniach.

Btw nie powinno się już w ogóle iść w kierunku innych wozów niż przeguby, lepiej żeby kierowca powoził 18 metrami niż 10, o ile tylko da się wjechać przegubem. A chyba da się wszędzie :)
Wszędzie to nie, po to te wozy < 12 m były kupowane. Ale oidp 18m wobec 12m to ponad +50% pojemności i tylko +25% kosztów. Więc zamiana linii "co 10 min solo" na "co 15 min przegub" powinna oszczędzić pieniądze (i nawet zwiększyć podaż), tylko jest mniej atrakcyjna z punktu widzenia czekającego pasażera.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 700
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 20 gru 2023, 15:37

@reserved a z czego skrócą, nie ma za bardzo wielkiego pola do manerwu
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Jurand
Posty: 1080
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 20 gru 2023, 15:52

ZielonyJamnik pisze:
20 gru 2023, 11:48
E tam. Będzie jak zwykle, czyli łatanie i dalej się będzie kręcić
Tak to pewnie będzie i do tego sytuację ratować będzie ITS w sile około 8 brygad w DP (-(
(na ten moment na linii 212 mamy 2 wozy ITSu i 1 MZA, dodatku 04/226 nie widziano już od kilku dni, 1/204 Arriva, ciekawe co na to ZTM i Pani dowodząca?) :lol:

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 21 gru 2023, 0:33

Na 207 i 208 wchodzi Kleszczowa od stycznia.

Walas
Posty: 17099
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 21 gru 2023, 0:36

reserved pisze:
21 gru 2023, 0:33
Na 207 i 208 wchodzi Kleszczowa od stycznia.
Na 710 i 724 R-1 podobno
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

ODPOWIEDZ